Wat zijn de mogelijke opties op een mk7?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vagcom aanpassing VW Golf 7/update navigatiesysteem
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bakkietje Bekijk BerichtenOk, bedankt!
Ik heb je mailtje gestuurd om verder af te spreken.
Alvast super bedankt!
Sent from my iPhone using Tapatalkden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenHad het toch gezegd.
Afspraak; zaterdag 16/11!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichtenkom maar langs, doen we gratis voor je, geen probleem !
Ook voor onderstaande wagen in signature?
Comment
-
Idd schoon dat ge dat gratis wilt doen Bruno, meesten rekenen daar een 10 a 15 per instelling voor.2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk BerichtenAchterlichten die branden bij een actieve DRL is niet reglementair en bijgevolg afgekeurd op de keuring (binnen 4j weliswaar).
Grote kans dat achterlichten die meebranden met DRL tegen dan verplicht zijn !
Want in NL is er daar bvb al veel over gediscussieerd nadat mensen met DRL in het donker reden zonder koplampen op goed verlichtte wegen aan te zetten en achterkant vd wagen dus niet verlicht was waardoor ze langs achter werden aangereden .
Dat zou komen doordat bij sommige wagens er altijd dashboardverlichting is ongeacht of de lichten aanstaan of niet
Twee jaar geleden op autoblog, maar inmiddels heeft de seniorenclub het ook ontdekt: dagrijverlichting is bad, mmkay? Het probleem met de daytime running lights is dat het een aanvulling op het dimlicht is, maar geen dimlicht an sich. Derhalve brandt er bij alleen dagrijverlichting (totdat je de rem intrapt) aan de achterzijde van je auto […]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeNiuS Bekijk Berichtengratis dan nog wel :o
Ook voor onderstaande wagen in signature?
Comment
-
Kan de start/stop eigl definitief uitgezet worden? Dus dat ge elke keer niet op dat knopke moet duwen. Heb al gekeken en kunt die uitzetten maar krijgt dan een melding op het dash en na een minuut oid springt het weer aan.2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenKan de start/stop eigl definitief uitgezet worden? Dus dat ge elke keer niet op dat knopke moet duwen. Heb al gekeken en kunt die uitzetten maar krijgt dan een melding op het dash en na een minuut oid springt het weer aan.
Moeste bij ne goeie tuner geweest zijn was da vanzelfsprekend..
Comment
-
Tiens, ben nochtans bij ne goeie geweest.Ik heb daar toen ook niet om gevraagd, heb daar toen niet aan gedacht.
2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk BerichtenBen ook wel geïnteresseerd hoe men dat start-stop systeem kan afleggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk BerichtenMoeste bij ne goeie tuner geweest zijn was da vanzelfsprekend..
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenTiens, ben nochtans bij ne goeie geweest.Ik heb daar toen ook niet om gevraagd, heb daar toen niet aan gedacht.
Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk BerichtenDus op diezelfde manier.....
BMW X5 45e
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk Berichten2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
Comment
Comment