Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vagcom aanpassing VW Golf 7/update navigatiesysteem

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vagcom aanpassing VW Golf 7/update navigatiesysteem

Ik ben op zoek naar Vagcom aanpassingen voor een VW Golf 7;

* needle sweep
    * ramen dicht bij regen (regensensor aanwezig)
    * achterlichten (led) aan bij dagrijverlichting
    * eventueel wat nog mogelijk is

Kennen jullie iemand waar ik hier voor terecht kan die me dit kan fixen?

Iemand ook ervaring met het updaten van het navigatiesysteem Discover Media.
    'k Ben er niet zo voor te vinden om mijn origineel sd kaartje te overschrijven. En met een in de handel verkrijgbaar sd kaartje werkt het niet.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Bij br-perf. al eens geluisterd?
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Thx voor de tip!
      Informeer er wél even.

Comment

Achterlichten die branden bij een actieve DRL is niet reglementair en bijgevolg afgekeurd op de keuring (binnen 4j weliswaar).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk Berichten
          Achterlichten die branden bij een actieve DRL is niet reglementair en bijgevolg afgekeurd op de keuring (binnen 4j weliswaar).

Mijne was origineel zo, drl aan en vanachter achterlichten ook aan. Heb dat wel afgezet, maar dat is zeker geen afkeur als die wel branden.
          2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
            Mijne was origineel zo, drl aan en vanachter achterlichten ook aan. Heb dat wel afgezet, maar dat is zeker geen afkeur als die wel branden.
            Ik zal mn uitspraak verdedigen met dit: http://www.wegcode.be/actueel/recent...rijverlichting

btw, origineel wordt een vw polo zo niet afgeleverd ;-)

Comment

Toch is het zo, idem mijn ma haar nieuwe. Polo is zo gekeurd voor verkoop geweest zonder probleem. Heb het zelf met vcds afgezet omdat ik het nut er niet van inzag.

Comment

Toch is het zo, idem mijn ma haar nieuwe. Polo is zo gekeurd voor verkoop geweest zonder probleem. Heb het zelf met vcds afgezet omdat ik het nut er niet van inzag.
                Goed dan, als jij denkt dat d'Ieteren in België wagens aflevert die niet comform zijn volgens de Belgische wetgeving. Dan zal ik je in die wolk laten.
                Op de keuring is het zeker een rode kaart, maar dat moeten ze het natuurlijk wel opmerken (kansspelletje).

Comment

Mijn polo is ook zo geleverd. Drl in de koplampen plus achterlichten branden. Dus ibifaho heeft dus zeker gelijk.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Comment

Goed dan, als jij denkt dat d'Ieteren in België wagens aflevert die niet comform zijn volgens de Belgische wetgeving. Dan zal ik je in die wolk laten.
                    Op de keuring is het zeker een rode kaart, maar dat moeten ze het natuurlijk wel opmerken (kansspelletje).

Polo van mijne maat is ook geleverd met DRL's en de achterlichten branden daar ook tegelijk

Comment

Kerel ik zeg gewoon hoe het bij mij was, lees hieronder, nog 2 die het zeggen, ben ik dan die op een wolk zit? Ik kan maar zeggen hoe het bij mij was, en ik ben dus niet alleen, komt gij dus maar van uw wolk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door citroeneh Bekijk Berichten
                        Mijn polo is ook zo geleverd. Drl in de koplampen plus achterlichten branden. Dus ibifaho heeft dus zeker gelijk.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
                        Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                        Polo van mijne maat is ook geleverd met DRL's en de achterlichten branden daar ook tegelijk
                        Kerel ik zeg gewoon hoe het bij mij was, lees hieronder, nog 2 die het zeggen, ben ik dan die op een wolk zit? Ik kan maar zeggen hoe het bij mij was, en ik ben dus niet alleen, komt gij dus maar van uw wolk.
                        Ik denk dat ik het doorheb. Volgens mij spreken we over een verschillende situatie.
                        Ik spreek van de lamp-unit die brandt onder de koplamp, dus naast de mistlamp eigenlijk.

Volgens mij spreken jullie over de koplamp zelf, infeite gewoon de dimlichten dus.
                        Correct of niet?

Dit dus, ter verduidelijking:

Comment

Nee, de drl zitten toch alleen in de mistlampen? alle bij mijne maat toch.
                          Die branden constant, tegelijk ook zijn achterlichten.

BTW: Das een raar voorbeeld, dat is een Polo met Xenon -> Drl's zitten daar in de koplamp rond de projectorlens

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                            BTW: Das een raar voorbeeld, dat is een Polo met Xenon -> Drl's zitten daar in de koplamp rond de projectorlens
                            Er was een overgangsperiode van 2009 tot 2011.
                            Degene na 2011 hebben die LEDs rondom de lens.

Maargoed, dan ben ik blijkbaar mis (ondanks de wetgeving daarrond). Mij werd het zo aangeleerd!
                            Mijn excuses @ IbifaHo !

Comment

Heb er idd ook al gezien zonder dat het achteraan brand, mar bij onze 2 polos brand het achteraan dus ook allemaal. Dacht eerst dat het afhankelijk van modeljaar was, marja mijne is van2010 en dke van mijn moeder 2013.

Mijn polo was origineel zonder drl onderin bumper en dke van mijn moeder met. Beide hebben brandden achterlichten en nrplaat verlichting met drl dus denk niet dat het tezien heeft daarmee?
                              @stoffn, als mijnreactie mss wat aanvallend over kwam sorry, lees et nu pas nog is opnieuw en komt percies wat aanvallend over.

Er zijn nog dingen die vw levert die niet comform zijn volgens de be wetgeving, bvb beetle met xenon, zonder sproeiers.
                              Last edited by IbifaHo; 12/11/2013, 19:03.

Comment

Er zijn nog dingen die vw levert die niet comform zijn volgens de be wetgeving, bvb beetle met xenon, zonder sproeiers.
                                Niet helemaal, daar had ik me eerder al over geïnformeerd
                                In de Beetle zitten er andere lampen, met een lagere lichtintensiteit ofzo.

Over de DRL spreek ik me voorlopig niet meer uit, zal het eens navragen wanneer ik opleiding heb!
                                Last edited by ; 12/11/2013, 21:01.

Comment

En dat van die Beetle merk je wel, die lampen zijn niet echt Xenon waardig. Veel te flets

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bakkietje Bekijk Berichten
                                    Ik ben op zoek naar Vagcom aanpassingen voor een VW Golf 7;

* needle sweep
                                    * ramen dicht bij regen (regensensor aanwezig)
                                    * achterlichten (led) aan bij dagrijverlichting
                                    * eventueel wat nog mogelijk is

Kennen jullie iemand waar ik hier voor terecht kan die me dit kan fixen?

Iemand ook ervaring met het updaten van het navigatiesysteem Discover Media.
                                    'k Ben er niet zo voor te vinden om mijn origineel sd kaartje te overschrijven. En met een in de handel verkrijgbaar sd kaartje werkt het niet.

kom maar langs, doen we gratis voor je, geen probleem !

Comment

Kan je bepaalde zaken ook aanpassen op een BMW?

Bv dat je mistlicht aangaat bij het afdraaien etc?

Iemand enig idee wat je zoal kunt aanpassen?

Sent from my HTC One using Tapatalk
                                      2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
                                      2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
                                      2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
                                      dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
                                      http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichten
                                        kom maar langs, doen we gratis voor je, geen probleem !
                                        Ok, bedankt!
                                        Ik heb je mailtje gestuurd om verder af te spreken.

Alvast super bedankt!

Comment

Working...
                                        X