Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Beste chiptuners anno 2014?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenNee, je wilt gewoon je gelijk halen, terwijl je zelf maar al te goed weet dat je ongelijk hebt.
Comment
-
Als ze tot iets bijdragen wel ja.
Maar dit is zelfs geen discussie meer, en het draagt ook niks bij, niet aan de topics die er steeds mee verkloot worden en niet aan het forum in zijn geheel.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenJaren geleden is er nog zo iemand op het forum geweest, en ik heb die persoon toen laten doen omdat ik dacht dat het wel over zou gaan, spijtig genoeg heeft die persoon toen enkele andere mensen mee gekregen en die hebben mij toen serieus zitten kloten en de aanvallen werden steeds erger.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten..., ik ben dat gewoon gaan melden zoals ik daarvoor nog gedaan heb, en in de toekomst ook zal doen als het nodig is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenJammer dat dit niet live kan, liefst met boksring en al... D'r zijn er hier die zouden vechten zulleden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenJammer dat dit niet live kan, liefst met boksring en al... D'r zijn er hier die zouden vechten zulle
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk BerichtenOch,vergeef het Jakkel,die heeft al teveel fijn stof geslikt op zijne fiets van al die gechipte wagens....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenEn hoe komt het dat jij de enige bent die zich daar vragen bij stelt?
Mijn "uitlatingen" zijn blijkbaar toch duidelijk genoeg voor de anderen voor wie ze dienen. Want die begrijpen wat ik zeg, en als ze dat niet begrijpen dan verduidelijk ik dat altijd op hun vraag. Wat maar heel zelden nodig is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door deten Bekijk BerichtenEn da nog met een getunede fiets.
Comment
-
een weeral moeten diezelfde tuningkontlikkers zich afreageren op de rest , precies of jullie zijn door de tuning superieur geworden.
jaa jongens, dat jullie daar allemaal zo oud voor moeten geworden zijn.
ik snap jullie afkeer niet van degene die het juist hebben en zeggen dat tuning verboden is, willen ze de waarheid niet onder ogen zien? voelen ze zich cool door de wet te overtreden?
Geef mij 1 wettekst waar staat dat tuning legaal is? veel succes
MAAAAR er is gewoon een gedoogbeleid want er wordt niets tegen gedaan.
Ik heb zelf ook met een getunede kar rond gereden, en zal in de toekomst mss ook wel doen als ik een écht betrouwbare tuner vind die 100% prima werkt levert en niet alleen de praatjesmaker zoals er zoveel zijn of hun (grove) fouten wegstoppen voor de klanten in de hoop er nooit achter te komen, maar ik heb mij nooit zo hautain gedragen tegen over de anti-tuners.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten...tuningkontlikkers.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenMAAAAR er is gewoon een gedoogbeleid want er wordt niets tegen gedaan.
De afwezigheid van deze verordening impliceert dus het overeind blijven van het reeds bestaande verbod !
Het is niet omdat er (nog) niets tegen gebeurt dat er wordt gedoogd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten...tuningkidlikkers...Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk BerichtenVoor wat mij betreft; woord van het jaar 2014 !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk BerichtenDat wil ik best geloven!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk BerichtenHet is niet omdat er (nog) niets tegen gebeurt dat er wordt gedoogd.
Comment
Comment