Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2014?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
    Of hij zou zich in het zwart moeten laten betalen natuurlijk.
    Toen ik daar was had Geert een blauwe overal aan, dus laat zich niet int zwart betalen.
    2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk Berichten
      Ah ok. Tnx voor de uitleg. Maar over het begin van alles, is daar niemand die daar meer van kan vertellen? Ben net eventjes zijn oudste posts gaan lezen, maar dat is alleen maar nietszeggende vitriool.
      Je bent mee, al zijn posts zijn niets zeggende vitriool, iedereen heeft er het raden naar waarom hij zo in zijn gat gepakt is.

Comment

• Ha ok. Jammer, dacht dat er misschien een spannend verhaal achterzat. Maar ik was mis.

Tuningkid, even serieus, kunt ge niet delen waarom je zo anti-tuning bent? Ik ben er wel nieuwsgierig naar. Mag eventueel via PM, en zal als je niet wil niet gedeeld worden!
        Mijn Skoda

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
          Greet is de 'bijnaam' die tuningkid aan Geert van Dvx geeft.

Dat Tuningkid anti-tuning is kan ik nog begrijpen,we leven in een vrij land,maar dat ie de mensen bewust een bijnaam geeft om deze belachelijk te doen overkomen ,sorry da's de man ipv de bal spelen en dat is erover..ik kan dan ook geen greintje respect opbrengen voor deze gatlarf.

Comment

• Is het niet gewoon een typfout?
            Mijn Skoda

Comment

Toen ik daar was had Geert een blauwe overal aan, dus laat zich niet int zwart betalen.
              Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
              Je bent mee, al zijn posts zijn niets zeggende vitriool, iedereen heeft er het raden naar waarom hij zo in zijn gat gepakt is.
              Over gat gesproken.....jij bent dus ook zo een "tuningkontlikker".

Comment

• Niet echt nee, heb gwn mijn auto laten tunen en ben daar tevreden van c'est tout, stoor mij gewoon dat gij mensen zit zwart te maken zonder enigzinds iets van bewijs.
                Ik ga ook nog zien voor mijn dpf delete, ik durf hé tuningklit.

Comment

Is het niet gewoon een typfout?
                  Neen, want hun échte namen gebruiken mag niet anders gaan die massaal klacht tegen mij neerleggen wegens waarheidsverzinsels.

Comment

, stoor mij gewoon dat gij mensen zit zwart te maken zonder enigzinds iets van bewijs. .
                    Er wordt ook volop verbouwd en getjoend zonder enige vorm van bewijs.

Comment

• Ahzo. En over de aanleiding wil je niets kwijt?
                      Mijn Skoda

Comment

• Volgens mij is tuningkid helemaal niet tegen tuning maar zelf een tuner die overkop is gegaan of aant gaan is en de concurrentie op deze manier ook tenonder wil laten gaan of terug meer volk naar zijn winkel wil lokken (de naam van zijn winkel zal hij er niet bij zeggen) want hij is veeel te hard op de hoogte van alles!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dr gonzo Bekijk Berichten
                          Volgens mij is tuningkid helemaal niet tegen tuning maar zelf een tuner die overkop is gegaan of aant gaan is en de concurrentie op deze manier ook tenonder wil laten gaan of terug meer volk naar zijn winkel wil lokken (de naam van zijn winkel zal hij er niet bij zeggen) want hij is veeel te hard op de hoogte van alles!
                          Of iemand die samen met Bruno/Geert in de klas zat, maar niet zo "ver" heeft geraakt als hun en zo gefrustreerd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hyy Bekijk Berichten
                            Of iemand die samen met Bruno/Geert in de klas zat, maar niet zo "ver" heeft geraakt als hun en zo gefrustreerd is.
                            Dat heeft hier toch al eens gestaan dat hij een studiegenoot was, dus dat is geen geheim neem ik aan
                            '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                            '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Dat er nog mensen zijn die op hel reageren. Hij is zoiets al die ambetante zattekloot die heel de oudejaarsavond zijn zever tussen het gesprek smijt. Je negeert dat en je voert je gesprek verder :-)!

En noem het verboden wat je wilt, ik ben nogtands perfect gekeurd terwijl ik heel erg netjes onder de waardes bleef en ik verbruik minder. Ik zie een win-win! Ik kan het enkel iedereen aanraden, zeker mensen met een Italiaanse DPF. Want hoe leuk hun auto's ook zijn, die egr en dpf's staan niet op punt bij hun helaas!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door technopatat Bekijk Berichten
                                Dat er nog mensen zijn die op hel reageren. Hij is zoiets al die ambetante zattekloot die heel de oudejaarsavond zijn zever tussen het gesprek smijt. Je negeert dat en je voert je gesprek verder :-)!
                                Om dezelfde reden waarom mensen staan te staren naar een aap in de zoo die in zijn neus aan het peuteren is. Ge kunt gewoon niet wegkijken! De natuurlijke drang naar voyeurisme zeg maar?
                                Mijn Skoda

Comment

• Ik ben heel blij dat de tuners hier niet meer op reageren.
                                  Ze leren eindelijk bij en negeren deze hele kwestie.

Aj, nu krijgt TK niet meer de nodige aandacht...

Comment

Ah ok. Tnx voor de uitleg. Maar over het begin van alles, is daar niemand die daar meer van kan vertellen? Ben net eventjes zijn oudste posts gaan lezen, maar dat is alleen maar nietszeggende vitriool.
                                    Tuurlijk vind je niets meer, ons tuningkind heeft al een heel deel van zijn eigen posts gewist.
                                    2011 Porsche Boxster S Black Edition

Comment

• Heb hier nog niet veel gepost maar al veel gelezen. Ik vraag mij af wat er juist mis is met Tuningkid... daarmee bedoel ik: er moet toch iets verkeerd lopen in zijn hersenen.
                                      Verhalen verzinnen en ze zelf wss geloven (BMW320), zijn standpunt blijven opdringen (waarheid of niet...), irritant doen, ...

@ Tuningkid: zie je uw familie veel, heb je nog veel vrienden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                                        ..ik kan dan ook geen greintje respect opbrengen voor deze gatlarf.
                                        Ik kan ook geen respect opbrengen voor bepaalde oplichters.

Oorspronkelijk geplaatst door technopatat Bekijk Berichten
                                        ....ik ben nogtands perfect gekeurd...
                                        wat betekent nogtands ?

Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk Berichten
                                        Om dezelfde reden waarom mensen staan te staren naar een aap in de zoo die in zijn neus aan het peuteren is. Ge kunt gewoon niet wegkijken! De natuurlijke drang naar voyeurisme zeg maar?
                                        Nu ik je hier toch aan de lijn heb met uw VCDS. Mijn pinker doet het af en toe en af en toe wel. Kan jij dat uitlezen ? 10€ oké ?

Oorspronkelijk geplaatst door stekki Bekijk Berichten
                                        Tuurlijk vind je niets meer, ons tuningkind heeft al een heel deel van zijn eigen posts gewist.
                                        Mij niet verwarren met de gedragingen van sommige HOOFDingenieurs aub !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
                                          Ik kan ook geen respect opbrengen voor bepaalde oplichters.
                                          aaaah, voor welke oplichters dan wel?

Comment

Working...
                                          X