Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
't is simpel.
Als de tuner het duidelijk vermeld, dan zijn zowel de klant als de tuner strafbaar, want de eventuele rechter zal zeker oordelen dat beide partijen wisten dat het illegaal was.
Zelfs als die tuner het niet vermeld is het strafbaar, dus ze hebben altijd prijs.
Die vermeldingen hebben enkel tot doel een "roes van bescherming" te insinueren. Zielig eigenlijk.
Ze verdienen er zelf te goed aan om tuning te verbieden
Ah ja, genoeg aceton en wat andere troep bij de lokale apotheek kopen, mét BTW natuurlijk, en ik mag dan volgens uw logische redenering XTC gaan produceren ?
Daar ben je verkeerd in met uwe veels te scheve vergelijking
Drugs is bij wet verboden en staat ook overal vermeld en daar wordt tegen gestreden en drugs is slecht voor de gezondheid en is dodelijk.
Tuning is verboden maar wordt gedoogd want er wordt nix tegen gedaan (dus een gedoogbeleid of grijze zone) moesten ze dat willen zou de politie bij de tuner op de oprit staan en elke kar tegenhouden, hetgeen is gebeurd me uw 320d, juist ja!
Zelfde voor sigaretten, mag ook allemaal nie en is slecht voor de gezondheid maar mogen wel nog steeds verkocht worden want de accijnzen brengen ettelijke miljoenen op. Als de overheid echt goed wilt zijn, moeten ze sigaretten uit de rekken halen.
Drugs is slecht voor uzelf en voor uw omgeving, de eerste die dood is gegaan door een tuning moet ik nog tegenkomen.
Daar ben je verkeerd in met uwe veels te scheve vergelijking
Drugs is bij wet verboden en staat ook overal vermeld en daar wordt tegen gestreden en drugs is slecht voor de gezondheid en is dodelijk.
Tuning is verboden maar wordt gedoogd want er wordt nix tegen gedaan (dus een gedoogbeleid of grijze zone) moesten ze dat willen zou de politie bij de tuner op de oprit staan en elke kar tegenhouden, hetgeen is gebeurd me uw 320d, juist ja!
Zelfde voor sigaretten, mag ook allemaal nie en is slecht voor de gezondheid maar mogen wel nog steeds verkocht worden want de accijnzen brengen ettelijke miljoenen op. Als de overheid echt goed wilt zijn, moeten ze sigaretten uit de rekken halen.
Drugs is slecht voor uzelf en voor uw omgeving, de eerste die dood is gegaan door een tuning moet ik nog tegenkomen.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment