Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2014?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Pffff. Gaat het nog altijd over dat chiptuning illegaal is of niet Jezus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
      't is simpel.
      Als de tuner het duidelijk vermeld, dan zijn zowel de klant als de tuner strafbaar, want de eventuele rechter zal zeker oordelen dat beide partijen wisten dat het illegaal was.
      Zelfs als die tuner het niet vermeld is het strafbaar, dus ze hebben altijd prijs.
      Die vermeldingen hebben enkel tot doel een "roes van bescherming" te insinueren. Zielig eigenlijk.

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
      de overheid is dan in feite medeplichtig?
      aja want ik koop de tuner zijn tuning aan betaal daar btw op, en naar wie gaat die btw?
      juist ja.
      Wat een redenering zeg.

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
      Schitterend! (als je inderdaad BTW betaalt)

Een tuningske in 't zwart zal ook wel eens gebeuren zeker.

Sterker nog, ge hoeft bepaalde tuners zelfs niets te betalen want ze hebben geen enkele poot om op te staan als ge hun niet betaalt.

Comment

• Is toch een logische redenering?

Ze verdienen er zelf te goed aan om tuning te verbieden
        BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
          Is toch een logische redenering?

Ze verdienen er zelf te goed aan om tuning te verbieden
          Ah ja, genoeg aceton en wat andere troep bij de lokale apotheek kopen, mét BTW natuurlijk, en ik mag dan volgens uw logische redenering XTC gaan produceren ?

Comment

• Heb jij gedronken of zo, TK?

Comment

• Daar ben je verkeerd in met uwe veels te scheve vergelijking

Drugs is bij wet verboden en staat ook overal vermeld en daar wordt tegen gestreden en drugs is slecht voor de gezondheid en is dodelijk.

Tuning is verboden maar wordt gedoogd want er wordt nix tegen gedaan (dus een gedoogbeleid of grijze zone) moesten ze dat willen zou de politie bij de tuner op de oprit staan en elke kar tegenhouden, hetgeen is gebeurd me uw 320d, juist ja!

Zelfde voor sigaretten, mag ook allemaal nie en is slecht voor de gezondheid maar mogen wel nog steeds verkocht worden want de accijnzen brengen ettelijke miljoenen op. Als de overheid echt goed wilt zijn, moeten ze sigaretten uit de rekken halen.

Drugs is slecht voor uzelf en voor uw omgeving, de eerste die dood is gegaan door een tuning moet ik nog tegenkomen.
              BMW X5 45e

Comment

Drugs is bij wet verboden en staat ook overal vermeld en daar wordt tegen gestreden en drugs is slecht voor de gezondheid en is dodelijk.
                Maar misschien dat de 'ingrediënten' afzonderlijk wel vrij te koop zijn om die XTC aan te maken? Ik weet het niet hé, 't is maar een gedacht.

Comment

de eerste die dood is gegaan door een tuning moet ik nog tegenkomen.
                  Dat zal nogal moeilijk zijn vrees ik.

Comment

• Dood door tuning zou idd wel nog kunnen , als dit hier blijft duren zie ik er ooit nog een moord van komen .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                      Maar misschien dat de 'ingrediënten' afzonderlijk wel vrij te koop zijn om die XTC aan te maken? Ik weet het niet hé, 't is maar een gedacht.
                      ja tis dage zo in de apotheek kunt binnenstappen en vragen achter MDMA of C11H15NO2

of ja nog wa piperazine ook nu wer toch staan.
                      Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
                      Dat zal nogal moeilijk zijn vrees ik.
                      gast, zedde gij achterlijk of doede maar alsof?

zijde de kluts kwijt na daze uwe bmw hebben in beslag genomen?
                      BMW X5 45e

Comment

• Beste chiptuners anno 2014?

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                        Daar ben je verkeerd in met uwe veels te scheve vergelijking

Tuning is verboden maar wordt gedoogd want er wordt nix tegen gedaan (dus een gedoogbeleid of grijze zone) moesten ze dat willen zou de politie bij de tuner op de oprit staan en elke kar tegenhouden, hetgeen is gebeurd me uw 320d, juist ja!

Zelfde voor sigaretten, mag ook allemaal nie en is slecht voor de gezondheid maar mogen wel nog steeds verkocht worden want de accijnzen brengen ettelijke miljoenen op. Als de overheid echt goed wilt zijn, moeten ze sigaretten uit de rekken halen.

Drugs is slecht voor uzelf en voor uw omgeving, de eerste die dood is gegaan door een tuning moet ik nog tegenkomen.
                        Edit: ik was fout

Comment

ja tis dage zo in de apotheek kunt binnenstappen en vragen achter MDMA of C11H15NO2
                          tis maar een detail maar XTC is de straatnaam voor MDMA
                          lets have some more member berries

Comment

• Bijna goed, ondertussen zit er naast mdma ook mcpp en/of pmma in de xtc.

pmma is min of meer zoutzuur en is vooral te verkrijgen in een vaste oplossing of in hydrochloride

in mcpp zitten dan vooral serotonine, teveel daarvan in X of bv met andere serotonine producten zoals anti-depressiva kan dodelijk zijn.
                            Last edited by kefkie; 27/01/2014, 23:47.
                            BMW X5 45e

Comment

• 3,4-methyleendioxymethamfetamine is mdma en kreeg later de straatnaam xtc en er is met de tijd alleen maar andere brol bijgekapt!

Comment

• Das waar, caffeine, bindmiddel, kleur-en smaakmiddel zit er tegenwoordig ook al bij.

speed ook, naargelang wat de gebruiker wilt .
                                BMW X5 45e

Comment

• Is dat hier plots een cursus over drugs geworden?
                                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Nu weten we eindelijk hoe kefkie aan zijn geld komt

Comment

• Te gek voor woorden deze thread, van auto chiptuning tot menselijke braintuning met daartussen onzinnig geblaat over illegaliteit ...super..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
                                        Te gek voor woorden deze thread, van auto chiptuning tot menselijke braintuning met daartussen onzinnig geblaat over illegaliteit ...super..
                                        Inderdaad,ik heb het ook opgegeven ,dienen onnozelaar vechtend tegen windmolens met zijne zever altijd,man dat moet een verzuurde mens zijn..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door exacorta Bekijk Berichten
                                          Nu weten we eindelijk hoe kefkie aan zijn geld komt
                                          tis da,

tis ne keer iets anders dan fils de papa hé
                                          BMW X5 45e

Comment

Working...
                                          X