Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Beste chiptuners anno 2014?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk BerichtenVoor maatwerk mag de afstand toch geen rol spelen?
Er zijn mensen van Ieper, tot Nederland tot Duitsland die tot hier rijden.
Of zelfs mensen van Frankrijk die tot in Nederland rijden.
Ga gewoon waar je je het beste bij voelt.
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk BerichtenJDR in Wevelgem ?
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk BerichtenWaarom enkel W-Vl? Je kan beter wat verder rijden om een deftige remap te laten uitvoeren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
ATH heeft hier een topic over.
Zijn idd enkel de gereduceerde.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mini-ahollic Bekijk Berichtenals er mij dichtbij niemand kan helpen, dan zal ik idd wat verder moeten rijden. Maar als dat niet nodig blijkt dan steun ik graag lokale firma's
thanks, dat is al een goeie
Ik start graag iets lokaler. Waarom moet ik het ver gaan zoeken, mss heeft hier iemand ervaring met een tuner bij mij om de hoek.
Of er zijn er ook die aan huis komen.
Ook zeer goed voor de wagen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk BerichtenDan moet je maar om de hoek gaan.
Of er zijn er ook die aan huis komen.
Ook zeer goed voor de wagen...
Comment
-
De huistuner...
of huis, tuin & keuken tuner... .
Man man, nen auto kost geld daar laat je toch het liefst enkel mensen aan werken die weten waarmee ze bezig zijn. Inplaats van naar de eersten beste om de hoek te gaan. Omdat je dan maar 5km moet rijden. (trouwens ook niet goed voor den auto... )U hoeft dit niet te lezen.
Comment
-
Je zou verbaasd zijn hoeveel mensen geen zin hebben om ver te rijden ook al is het voor iets kwaliteitsvol.
Zelf vind ik het echter ook gemakkelijker om niet te ver te rijden naar een chiptuner want als je terug moet dan is het weer zo ver. Voor West Vlaanderen zou ik apec in Deinze zeker aanraden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenJe zou verbaasd zijn hoeveel mensen geen zin hebben om ver te rijden ook al is het voor iets kwaliteitsvol.
Zelf vind ik het echter ook gemakkelijker om niet te ver te rijden naar een chiptuner want als je terug moet dan is het weer zo ver. Voor West Vlaanderen zou ik apec in Deinze zeker aanraden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SvenRS Bekijk BerichtenMaar langs de andere kant, als je je wagen laat tunen geeft dat ook wel aan dat je met je wagen bezig bent. En dan neem ik aan dat je ook wel graag ermee op de weg bent? Dan mogen die extra km's toch geen factor zijn vind ik. België is zo groot niet he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SvenRS Bekijk BerichtenMaar langs de andere kant, als je je wagen laat tunen geeft dat ook wel aan dat je met je wagen bezig bent. En dan neem ik aan dat je ook wel graag ermee op de weg bent? Dan mogen die extra km's toch geen factor zijn vind ik. België is zo groot niet he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten. En het is ook niet omdat een bepaalde chiptuner een bepaalde (goede) reputatie heeft dat jou wagen daar van de eerste keer goed gechipt is. Na mijn ervaringen met verschillende tuners weet ik dat maar al te goed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wOeTrE Bekijk Berichtenu mag u nader verklaren want verschillende tuners zijn er toch minstens 2.... deel uw ervaring met ons
Heb ik al eens gedaan in dit topic en de polemiek die dan op gang komt is niet te beschrijven. Enerzijds heb je hier genoeg fanboys van bepaalde tuners om een stadium mee te vullen en anderzijds zijn bepaalde tuners enorm snel op hun tenen getrapt. Ik kom er verder niet op terug.
Comment
-
ok, maar enkel zo kan je toch ervoor zorgen dat er meer kwaliteits- werk wordt afgeleverd.
ik ben nog aant twijfelen om mn wagen te laten tunen, dan kan bepaalde informatie welkom zijn
maar ik heb wel het gevoel dat meest genoemde tuners hier op het forum wel bekwaam zijn, alleen vissen zij in één en dezelfde vijver in een klein landje...
Comment
Comment