Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2014?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
    Grreet heeft er weer duidelijk de ballen verstand van.

Gij moogt overigens géén dpf "deleten", niet van uw eigen wagen en noch van iemand anders zijn voertuig !
    Is dit geen forum voor autoliefhebbers?

Ja? Dan moogt gij u hier ook ni moeien he!

Kan je niet proberen iets constructiever te zijn op een forum? Ik mag niet harder dan 120 in dit land, en toch durf ik dat al eens te doen. Doe jij nooit iets dat eigenlijk niet mag?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door torque Bekijk Berichten
      Is dit geen forum voor autoliefhebbers?

Ja? Dan moogt gij u hier ook ni moeien he!

Kan je niet proberen iets constructiever te zijn op een forum? Ik mag niet harder dan 120 in dit land, en toch durf ik dat al eens te doen. Doe jij nooit iets dat eigenlijk niet mag?
      Ik ben ook autoliefhebber en dus mag ik wél extra informatie geven.
      Als hier enkele pseudo-intellectuelen de nodige aanzet blijven geven om onwetende klanten te overtuigen dat alles toegelaten is,
      dan belet niets mij om hun onvolledige en leugenachtige uitleg aan te vullen met correcte informatie.

Comment

• Wat een bangelijke uitleg weer van onze TK...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
          Ja is perfect mogelijk.
          I-D-E-AAL maar ik heb mijn twijfels...Nog ff wachten op de "beste Tuners" hun antwoord...Ben namelijk ook benieuwd naar dit soort mogelijkheden.

Comment

• Zou die tuning niet zoiets zijn als seks? Er wordt blijkbaar ook meer over gesproken dan het gedaan wordt....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
              Zou die tuning niet zoiets zijn als seks? Er wordt blijkbaar ook meer over gesproken dan het gedaan wordt....
              Denk het ook. In het begin is dat allemaal spannend, maar na een tijdje zijt ge het gewoon.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                Zou die tuning niet zoiets zijn als seks? Er wordt blijkbaar ook meer over gesproken dan het gedaan wordt....
                Nu je het zegt ! Zelfs de resultaten worden sterk overdreven.

Comment

Nu je het zegt ! Zelfs de resultaten worden sterk overdreven.
                  Goeike

Comment

• Dus op een keuring kunnen ze een verwijderde dpf niet detecteren? Heb ik toch wat moeite mee om te geloven?

Comment

• Mmmh...een antwoord als "goeike" op zo'n opmerking lijkt mij zéér kort door de bocht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                        Dus op een keuring kunnen ze een verwijderde dpf niet detecteren? Heb ik toch wat moeite mee om te geloven?
                        Tot en met een bepaald bouwjaar, maar dat is al uitgebreid aan de orde geweest.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                          Dus op een keuring kunnen ze een verwijderde dpf niet detecteren? Heb ik toch wat moeite mee om te geloven?
                          Een zwarte roetwolk waarnemen kan naar mijn gedacht iedereen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
                            Mmmh...een antwoord als "goeike" op zo'n opmerking lijkt mij zéér kort door de bocht.
                            Nee hoor, knal door de bocht!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                              Een zwarte roetwolk waarnemen kan naar mijn gedacht iedereen.
                              Een goed afgestelde stationaire map, dan zijn er geen rookwolken te bespeuren indien mechanisch alles in orde. Sommige tuners maken daar wel eens een puinhoop van, terwijl ze daar eigelijk niets te zoeken hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door eddyfr Bekijk Berichten
                                Een goed afgestelde stationaire map, dan zijn er geen rookwolken te bespeuren indien mechanisch alles in orde. Sommige tuners maken daar wel eens een puinhoop van, terwijl ze daar eigelijk niets te zoeken hebben.
                                Alleen spijtig dat de dieseltest niet op stationair toerental plaats vindt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                  Alleen spijtig dat de dieseltest niet op stationair toerental plaats vindt.
                                  De map dan over heel het toerenbereik, onbelast (statisch) en geen turbodruk. Zo beter?

Comment

Ah ja, tjoeners hebben zelfs helemaal niets te zoeken in ECU's.
                                    Het is bovendien eigenlijk, Mr eddyfr

Comment

De map dan over heel het toerenbereik, onbelast (statisch) en geen turbodruk. Zo beter?
                                      Dat gelooft ge zelf toch niet, tenzij gij familie van Greet zijt natuurlijk.

Comment

Ah ja, tjoeners hebben zelfs helemaal niets te zoeken in ECU's.
                                        Het is bovendien eigenlijk, Mr eddyfr
                                        Ga gij maar met uw matchbox autokes spelen vriendschap.

Comment

• Iemand die een Subaru wrx uit 2002 veilig kan mappen? Maximum 260pk en niet te hoog koppel om de versnellingsbak te sparen.
                                          Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                          Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                          Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Working...
                                          X