Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2014?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kindje, heb ik u iets gevraagd?
    Ik dacht het niet! Dus hou u gelul voor ergens anders. (Liefst buiten dit forum)

U gezaag verkloot hier hele topics, draagt er niks toe bij en werkt talloze mensen op de zenuwen. Het word gvd tijd dat ge u conclusies trekt en het hier afbold!
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
      Kindje, heb ik u iets gevraagd?
      Ik dacht het niet
      Ik dacht van wél.

Comment

• Het is jammer dat Tuningkind hier alleen maar mensen op de zenuwen werkt en niet echt nuttige zaken bijdraagt. Ik heb dan ook nog geen enkel topic gezien waar hij iets anders dan 'chippen mag niet want illegaal' en 'tuner X is een oplichter' komt verkondigen. Want ja, Tuningkind is heiliger dan de paus. Tuningkind rijdt nooooit is sneller dan 120/u op de autoweg. Tuningkind vloekt nooit. Tuningkind is jammer genoeg een keyboard warrior vh hoogste niveau, want Tuningkind is te laf om zich kenbaar te maken en publiekelijk te praten.
        Ik stel dan ook voor, Tuningkind, om je betoog HIER verder te houden. Gelieve u uit andere topics te houden, tenzij je iets nuttigs kan vertellen.

mvg
        2011 Porsche Boxster S Black Edition

Comment

• Niet dus! Dat denken gaat u dus niet zo goed af.

Laat dat denken dus maar over aan de mensen die dat kunnen, anders komt dat niet goed!
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
            Tja ik snap het soms ook niet.

En als je dan leest hoe een nieuwkomer in deze thread onder de Nickname van jug met zo'n jonge leeftijd zo veel wijzer is als menig een hier op 't forum dan denk ik er helemaal het mijne van.
            Aw

Comment

Waar die 10 kg verschil inzit weet ik niet maar geloof mij maar dat een goed gechipte 325d, vanaf Bj. half 2010 rond kan rijden met ongeveer een 290 pk. Weet het uit ervaring.
              Trouwens, je moet mijn opmerking niet zomaar in vraag stellen, een beetje zoekwerk op het "net" zal voorkomen dat je onnodig "valt" over die 10kg verschil en leert dat het precies twee dezelfde motoren zijn.
              je vergist je toch hoor, zelfde motorblok en cilinderinhoud ja maar daarom niet dezelfde motoren en dan spreken we ook nog niet over de aandrijflijn, versnellingsbak,...
              lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                je vergist je toch hoor, zelfde motorblok en cilinderinhoud ja maar daarom niet dezelfde motoren en dan spreken we ook nog niet over de aandrijflijn, versnellingsbak,...
                Hoze en hasselhoff zijn zowat de meeste onzin verkopende mensen in het chipper gedeelte van het forum. Maar hier heeft onze vriend hoze toch wel gelijk. De 325d (met N57 motor) is identiek aan de 330d, ook de turbo, versnellingsbak,... .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stekki Bekijk Berichten
                  Het is jammer dat Tuningkind hier alleen maar mensen op de zenuwen werkt en niet echt nuttige zaken bijdraagt. Ik heb dan ook nog geen enkel topic gezien waar hij iets anders dan 'chippen mag niet want illegaal' en 'tuner X is een oplichter' komt verkondigen. Want ja, Tuningkind is heiliger dan de paus. Tuningkind rijdt nooooit is sneller dan 120/u op de autoweg. Tuningkind vloekt nooit. Tuningkind is jammer genoeg een keyboard warrior vh hoogste niveau, want Tuningkind is te laf om zich kenbaar te maken en publiekelijk te praten.
                  Ik stel dan ook voor, Tuningkind, om je betoog HIER verder te houden. Gelieve u uit andere topics te houden, tenzij je iets nuttigs kan vertellen.

mvg
                  Tuningkid is een ex tuner-wannabee dat aan de grond zit. Hij heeft enkel nog onderhoudjes en bloemetjes te verkopen. Veel tijd dus om hier te zeveren... :-) Verklaart ook waarom hij andere tuners op alle mogelijke manieren probeert af te breken (effe off topic!)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                    Hoze en hasselhoff zijn zowat de meeste onzin verkopende mensen in het chipper gedeelte van het forum. Maar hier heeft onze vriend hoze toch wel gelijk. De 325d (met N57 motor) is identiek aan de 330d, ook de turbo, versnellingsbak,... .
                    zijn de onderdeelnummers dan gelijk? bij mercedes zijn er al verschillen tussen de C180 en C200 of C200 en C220 op allerlei onderdelen
                    lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                      zijn de onderdeelnummers dan gelijk? bij mercedes zijn er al verschillen tussen de C180 en C200 of C200 en C220 op allerlei onderdelen
                      In realOEM kan je toch al een groot deel vergelijken

voor de geinteresseerden: foto's van de evening drink staan online

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
                        Verklaart ook waarom hij andere tuners op alle mogelijke manieren probeert af te breken (effe off topic!)
                        "Andere" tuners ? Ik wist niet dat gij uzelf een tuner noemt !

Comment

Hehe, dat van die onzin zou ik niet zo zeker van zijn maar toch tof om te weten dat je, in dit geval , weet waar je over praat, thx voor de steun...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
                            Tuningkid is een ex tuner-wannabee dat aan de grond zit. Hij heeft enkel nog onderhoudjes en bloemetjes te verkopen. Veel tijd dus om hier te zeveren... :-) Verklaart ook waarom hij andere tuners op alle mogelijke manieren probeert af te breken (effe off topic!)
                            Als je zeker bent van de identiteit van mister Tuningkid mag je gerust zijn naam posten,dan word hij in de toekomst wel wat stiller denk ik...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
                              Als je zeker bent van de identiteit van mister Tuningkid mag je gerust zijn naam posten,dan word hij in de toekomst wel wat stiller denk ik...
                              Als het van mij afhangt zal hij dit zelf wel doen. Maar ik ben voorzichtig. Tegenwoordig worden er veel "procedurefouten" gemaakt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
                                Ik verzeker je, binnenkort zal ie niet meer zo ne grote mond hebben...
                                2011 Porsche Boxster S Black Edition

Comment

Ik verzeker je, ...
                                  Bij welke makelaar werk jij ?

Comment

Comment

Wat weet jij dat wij niet weten??

Comment

is identiek aan de 330d, ook de turbo, versnellingsbak,... .
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                        Hoeft inderdaad niet altijd zo te zijn. Idem dito op de A6/C7...
                                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Hehe, dat van die onzin zou ik niet zo zeker van zijn maar toch tof om te weten dat je, in dit geval , weet waar je over praat, thx voor de steun...
                                          Waar weet ik dan niet waarover ik praat?

Comment

Working...
                                          X