Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Voor de goede start van 2014 hebben we iets extra toegevoegd aan onze all in prijzen. Hoop dat dit niet illegaal is... Aangezien Inkart Puurs onze nieuw overbuur is leek ons dit een leuk initiatief.
als ge beschuldigt, kom dan tenminste met staalharde bewijzen
de consumententopics staan er vol van dat het niet kan dat een garage of andere zelfstandige door het slijk wordt gehaald, maar hier kan het blijkbaar zonder problemen
als ge beschuldigd, kom dan tenminste met staalharde bewijzen
de consumententopics staan er vol van dat het niet kan dat een garage of andere zelfstandige door het slijk wordt gehaald, maar hier kan het blijkbaar zonder problemen
Ook tuningkid maakt foutjes hoor... PS, tuningkid: "Geertje" gebruiken op BB vind ik niet leuk. Nog een printscreen voor mijn bundelke en extra argument... Waarvoor dank.
misschien dat de mods eens wakker worden en hem van het forum afflikkeren voor 1 januari. Dan kunt ge het nieuwe jaar met een goed voornemen beginnen.
Is al meermaals gebeurd blijkbaar. Maar tuningkid kent niet alleen iets van tuning zelf, de wet en dan ook nog een nerd in informatica (of zijn broer). Hij vindt er steeds wel iets op.
Denk dat we beter een nieuw topic starten andere is veel te vervuild
en ja we weten dat het niet toegelaten is in België dus daar moet niet meer over gemolken worden
Het was een goede poging maar het heeft niet lang geduurd.
Voor de goede start van 2014 hebben we iets extra toegevoegd aan onze all in prijzen. Hoop dat dit niet illegaal is... Aangezien Inkart Puurs onze nieuw overbuur is leek ons dit een leuk initiatief.
Lijkt me toch misleidende reclame. Jullie gaan ervan uit dat die zaak tot in't oneindige gaat bestaan, kan niet. Lijkt me illegaal.
Comment