Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2014?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Voor de goede start van 2014 hebben we iets extra toegevoegd aan onze all in prijzen. Hoop dat dit niet illegaal is... Aangezien Inkart Puurs onze nieuw overbuur is leek ons dit een leuk initiatief.

Comment

Aiai Geert, illegale chiptuning en nu nog koppelverkoop erbij!
      2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
        Aiai Geert, illegale chiptuning en nu nog koppelverkoop erbij!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
          Handboeien krijg je dan gratis NA een illegale tuning.

Deze zullen natuurlijk wél van duurzame kwaliteit zijn in tegenstelling tot jouw remapjes

Comment

als ge beschuldigt, kom dan tenminste met staalharde bewijzen
            de consumententopics staan er vol van dat het niet kan dat een garage of andere zelfstandige door het slijk wordt gehaald, maar hier kan het blijkbaar zonder problemen
            Last edited by flappy; 16/12/2013, 20:36.
            www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
              als ge beschuldigd, kom dan tenminste met staalharde bewijzen
              de consumententopics staan er vol van dat het niet kan dat een garage of andere zelfstandige door het slijk wordt gehaald, maar hier kan het blijkbaar zonder problemen
              Ook tuningkid maakt foutjes hoor... PS, tuningkid: "Geertje" gebruiken op BB vind ik niet leuk. Nog een printscreen voor mijn bundelke en extra argument... Waarvoor dank.
              Last edited by Geert DVX; 16/12/2013, 20:34.

Comment

en het is natuurlijk 'beschuldigt', voor men hier straks weer met de dikke van dale komt zwaaien...
                www.peugeotforum.be

Comment

Damn. Daar gaat mijn voornemen om TK te negeren.

Comment

misschien dat de mods eens wakker worden en hem van het forum afflikkeren voor 1 januari. Dan kunt ge het nieuwe jaar met een goed voornemen beginnen.
                    www.peugeotforum.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                      misschien dat de mods eens wakker worden en hem van het forum afflikkeren voor 1 januari. Dan kunt ge het nieuwe jaar met een goed voornemen beginnen.
                      Is al meermaals gebeurd blijkbaar. Maar tuningkid kent niet alleen iets van tuning zelf, de wet en dan ook nog een nerd in informatica (of zijn broer). Hij vindt er steeds wel iets op.

Comment

dan moeten die toch eens dringend goed kijken naar het dashboard: mogelijkheden genoeg om iemand te bannen
                        www.peugeotforum.be

Comment

"Geertje" gebruiken op BB vind ik niet leuk.
                          "Vind ik leuk"
                          Nog een printscreen voor mijn bundelke en extra argument... Waarvoor dank.
                          "Vind ik leuk"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door drejek Bekijk Berichten
                            Denk dat we beter een nieuw topic starten andere is veel te vervuild
                            en ja we weten dat het niet toegelaten is in België dus daar moet niet meer over gemolken worden

Het was een goede poging maar het heeft niet lang geduurd.

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
                            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

En we zijn weer de vertrokken...

On topic: voor alles wat Mitsubishi, Subaru en Nissan betreft is voor mij Racetech i.c.m. Zen Performance de beste tuner.

Last edited by ; 16/12/2013, 22:26.

Comment

Voor de goede start van 2014 hebben we iets extra toegevoegd aan onze all in prijzen. Hoop dat dit niet illegaal is... Aangezien Inkart Puurs onze nieuw overbuur is leek ons dit een leuk initiatief.
                                Lijkt me toch misleidende reclame. Jullie gaan ervan uit dat die zaak tot in't oneindige gaat bestaan, kan niet. Lijkt me illegaal.

Comment

Haha ongelooflijk hoe hier toch alles wordt afgebroken. Van de vele fora die ik bezoek, is dit echt het ergste qua mentaliteit.
                                  2011 Porsche Boxster S Black Edition

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stekki Bekijk Berichten
                                    Haha ongelooflijk hoe hier toch alles wordt afgebroken. Van de vele fora die ik bezoek, is dit echt het ergste qua mentaliteit.
                                    Dat is zoals illegaal gebouwde huizen, die worden ook vroeg of laat afgebroken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stekki Bekijk Berichten
                                      Amaai ni... Gert Verhulst mag schrik beginnen krijgen... het is hier beter dan Plopsaland!

Comment

Yeah baby! De 2014 versie bestaat!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
                                          Dat is zoals illegaal gebouwde huizen, die worden ook vroeg of laat afgebroken.
                                          dus waarom je nog druk maken, ze worden toch afgebroken
                                          je moet niet blijven melken

iedereen weet hier dat het niet mag

scheef poepen mag ook niet en toch doen veel mensen dat
                                          Dus kan je je misschien daar beter mee gaan bezig houden

Comment

Working...
                                          X