Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2014?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
    Wel grappig, als TK iets fout zegt kapt iedereen erop en al zeker enkele tunerkontlikkers, maar de tuners mogen wel valse beschuldigingen maken en post aanpassen zodat ze toch nog gelijk hebben en daar zaagt niemand op.
    Als er iets fout gezegd word, dan word er op gereageerd, ongeacht wie d'r iets fout zegt.
    Valse beschuldigingen kan je enkel aankaarten als je daadwerkelijk weet of dat zo is.
    en posts aanpassen, tja, dat is nu eenmaal mogelijk op dit forum, je kan altijd eens vragen om die optie uit te schakelen.

Hoewel TK veel waarheden verkondigd
    Waarheden, ja dat klopt, en niemand hier zal dat ontkennen.
    Maar die "veel" is er wel te veel aan.
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
      en posts aanpassen, tja, dat is nu eenmaal mogelijk op dit forum, je kan altijd eens vragen om die optie uit te schakelen.
      En in 't ergste geval kan je ook posts laten verdwijnen! Efkes janken bij de mods, en da's zo geregeld!

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
      Waarheden, ja dat klopt, en niemand hier zal dat ontkennen.
      Maar die "veel" is er wel te veel aan.
      Het zal zijn omdat hij waarheden verkondigt, jij 'm voor gefrustreerde achterlijke debiel moet uitschijten waarschijnlijk.

Comment

• Wat u eerste opmerking betreft, dat was omdat jij iemand zijn topic aan het verkloten was en dat doe je niet!
        En daar is niks janken aan te pas gekomen, ik ben dat gewoon gaan melden zoals ik daarvoor nog gedaan heb, en in de toekomst ook zal doen als het nodig is.

En nee, als hij de waarheid vertelt dan zeg ik daar geen slecht woord over, in tegendeel, ik zal hen zelfs gelijk geven. Wat al gebeurd is, maar daar zal je wel effe voor moeten zoeken om dat terug te vinden.
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

Wat uw eerste opmerking betreft, dat was omdat jij iemand zijn topic aan het verkloten was en dat doe je niet!
          En daar is niks janken aan te pas gekomen, ik ben dat gewoon gaan melden zoals ik daarvoor nog gedaan heb, en in de toekomst ook zal doen als het nodig is.

En nee, als hij de waarheid vertelt dan zeg ik daar geen slecht woord over, in tegendeel, ik zal hen zelfs gelijk geven. Wat al gebeurd is, maar daar zal je wel effe voor moeten zoeken om dat terug te vinden.
          Je hebt gelijk, en omdat je geen mod bent heb je 't recht om 'm uit te schijten als hij 't volgens u mis heeft.

Comment

• En weer een topic dat ge gaat beginnen te vervuilen?

Als ge iets tegen mij hebt vecht het dan met mij persoonlijk uit, maar zit daarom niet steeds andere topics daarmee te verkloten!

Comment

En weer een topic dat ge gaat beginnen te vervuilen?

Als ge iets tegen mij hebt vecht het dan met mij persoonlijk uit, maar zit daarom niet steeds andere topics daarmee te verkloten!
              Ah zo, IK verkloot 'weer' een topic! Jij mag u blijkbaar alles permiteren? Omdat je geen mod bent misschien? Wat is uw geheim? Vertel het ons, beste vriend! En als ik iets tegen u had, wees gerust, ik had het al lang gebruikt.

Mvg

Comment

• Ah ja, het zijt toch gij die ineens tegen mij begint te zeveren en kinderachtig te doen.

Maar weet ge, ik zal eens iets goed zeggen over tuningkid, in vergelijking met uw is hij een engeltje, want hij houd zich ten minste aan het topic en zit de boel niet constant te verkloten zoals jij!

Elk topic waarin ik iets zeg kom je zitten onnozel doen op mijn reactie en het topic verkloten, want wat je zegt heeft niks met het topic te maken, maar zijn altijd aanvallen op mij gericht.

Comment

• En nog, ik waan me helemaal geen god, wat jij duidelijk wel doet, want je kaapt ieder topic waar ik iets gepost heb dat jou niet aanstaat.

Comment

• Ik zou graag mijn toetsenbord laten chippen liefst in de derde graad van achtern te beginnen , kan er mij iemand helpen en wat kost dit ?

Comment

Ah ja, het zijt toch gij die ineens tegen mij begint te zeveren en kinderachtig te doen.
                      Zeveren en kinderachtig doen? Ik stel mij gewoon vragen bij uw uitlatingen die maar al te frequent kant noch wal raken. Verduidelijk uw uitspraken gewoon met duidelijke argumenten en feiten, en er is geen vuiltje aan de lucht. Maar blijkbaar ligt u dat nogal moeilijk.

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                      Maar weet ge, ik zal eens iets goed zeggen over tuningkid, in vergelijking met u is hij een engeltje, want hij houdt zich ten minste aan het topic en zit de boel niet constant te verkloten zoals jij!

Elk topic waarin ik iets zeg kom je zitten onnozel doen op mijn reactie en het topic verkloten, want wat je zegt heeft niks met het topic te maken, maar zijn altijd aanvallen op mij gericht.
                      Ik weet niet waarom je altijd zegt dat IK topics verkloot. Ik scheld niemand uit, ik ben ook geen wetgever, hou mij aan de forumregels,... . Volgens mijn bescheiden mening ben JIJ het die de topics verkloot met uw talrijke schuttingtaal enzomeer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk Berichten
                        Ik zou graag mijn toetsenbord laten chippen liefst in de derde graad van achtern te beginnen , kan er mij iemand helpen en wat kost dit ?
                        [bleitmodus aan]
                        Hé, je verkloot een topic! Nog één post van u en ik open een topic in het feedback gedeelte met de vraag om die off topic zever van u te verwijderen. Je bent gewaarschuwd!
                        [/bleitmodus af]

Comment

• Ok , enkel als ik hier garantie op krijg natuurlijk .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk Berichten
                            Ok , enkel als ik hier garantie op krijg natuurlijk .
                            Hier krijg je op alles garantie! Een garantie op commentaar alvast toch!

Comment

• 't is hier weer gezellig

Comment

• En dan zegge ze iets over de tuners.. der zen der die beter kunnen

Comment

• De kleutertuin raakt hier precies overbevolkt...
                                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Ik heb hier niks te winnen, te verliezen, te verdedigen of te verkopen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                      Zeveren en kinderachtig doen? Ik stel mij gewoon vragen bij uw uitlatingen die maar al te frequent kant noch wal raken. Verduidelijk uw uitspraken gewoon met duidelijke argumenten en feiten, en er is geen vuiltje aan de lucht. Maar blijkbaar ligt u dat nogal moeilijk.
                                      En hoe komt het dat jij de enige bent die zich daar vragen bij stelt?
                                      Mijn "uitlatingen" zijn blijkbaar toch duidelijk genoeg voor de anderen voor wie ze dienen. Want die begrijpen wat ik zeg, en als ze dat niet begrijpen dan verduidelijk ik dat altijd op hun vraag. Wat maar heel zelden nodig is. (Zegt dus meer over jou dan over mij)

De enige bedoeling die jij hebt is mij afkraken en in diskrediet brengen op het forum.

Ik weet niet waarom je altijd zegt dat IK topics verkloot. Ik scheld niemand uit, ik ben ook geen wetgever, hou mij aan de forumregels,... . Volgens mijn bescheiden mening ben JIJ het die de topics verkloot met uw talrijke schuttingtaal enzomeer.
                                      Ik zeg dat omdat het zo is! Altijd als ik een antwoord geef waar jij totaal niks mee te maken hebt, maar dat jou op de een of andere reden niet aan staat, dan kom je mij treiteren.
                                      Dat is op dat moment totaal off-topic, en dus heeft dat geen enkele bijdrage, bij gevolg ga je op die manier het topic verkloten.

Jaren geleden is er nog zo iemand op het forum geweest, en ik heb die persoon toen laten doen omdat ik dacht dat het wel over zou gaan, spijtig genoeg heeft die persoon toen enkele andere mensen mee gekregen en die hebben mij toen serieus zitten kloten en de aanvallen werden steeds erger. Dat laat ik nu NIET meer gebeuren, laat dat duidelijk zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                        [bleitmodus aan]
                                        Hé, je verkloot een topic! Nog één post van u en ik open een topic in het feedback gedeelte met de vraag om die off topic zever van u te verwijderen. Je bent gewaarschuwd!
                                        [/bleitmodus af]
                                        Nog maar eens duidelijk dat jij hier wat komt zever om toch maar je gelijk te halen!!!!

Op een grap zoals van Gastje heb ik nog nooit commentaar gegeven, daar is ook totaal geen reden voor.

Comment

• Aleee manne, tis goed e

Comment

Working...
                                          X