Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2014?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• als je alfa een dpf had, zou die 'in principe' moeten blijven voorzien zijn van een dpf

Comment

• Een DPF verwijderen. Onbegrijpelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
        Een DPF verwijderen. Onbegrijpelijk.
        BOEM, zo ne roetwolk jongeh

Comment

Een DPF verwijderen. Onbegrijpelijk.
          Winterbanden begrijp je ook al nie?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hyy Bekijk Berichten
            Winterbanden begrijp je ook al nie?
            Ik weet niet wat het ene met het andere te maken heeft. Maar... de mijne liggen nochtans klaar hoor. Ze wachten enkel nog op winterweer.

Comment

• Zo te lezen en te horen verwijdert Greet van DViks OOK DPF-filters onder de opwindende benaming "dpf-delete".

Natuurlijk is dit enkel voor voertuigen die nooit meer openbare weg worden gebruikt, aldus onze meesterlijke tovenaar uit Willebroek.

Comment

• Ja geert en davy doen hocus pocus pats en poef weg is de roetfilter! Zot he?! Kon gij dat maar met de tuners, de wereld zou zoveel mooer zijn, roze wolkjes, regenbogen en eenhoorns.
                2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                  Ja geert en davy doen hocus pocus pats en poef weg is de roetfilter! Zot he?! Kon gij dat maar met de tuners, de wereld zou zoveel mooer zijn, roze wolkjes, regenbogen en eenhoorns.
                  Sterker nog, ze toveren zelfs de ene na de andere leugen uit hun hoge hoed. Straf hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
                    Sterker nog, ze toveren zelfs de ene na de andere leugen uit hun hoge hoed. Straf hé.

Wie niet ?

Comment

• Zijn waarschijnlijk naar Zweinsteins Hogeschool voor Hekserij en Hocus-Pocus gegaan.

Comment

• Staat er eigelijk ergens een comprehensive uitleg waarom Tuningkid zoveel zand in zijn vagina heeft? Of kan iemand mij de Readers-Digest-versie geven? Geen zin om alles te doorspitten, maar het blijft fascinerend om te zien hoe iemand zo gefrustreerd kan blijven na al die tijd...

EDIT of als ge zelf wilt vertellen waarom, dat mag ook, aangezien ge toch het onderwerp aan het lezen zijn (natuurlijk, wat anders zou ge aan het doen zijn? ) Wel kort he, max. 10 zinnen ofzo.
                        Mijn Skoda

Comment

Zijn waarschijnlijk naar Zweinsteins Hogeschool voor Hekserij en Hocus-Pocus gegaan.
                          Dat geloof ik meteen, want de uitleg van die kerel gaat elke fantasie te boven.
                          Waarschijnlijk geleerd bij de cursus : "Hoe klop ik optimaal geld uit de goedgelovige klant" , "Het kan allemaal geen kwaad" of de les "Hoe blijf ik zo lang mogelijk juridisch buiten schot"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk Berichten
                            Staat er eigelijk ergens een comprehensive uitleg waarom Tuningkid zoveel zand in zijn vagina heeft? Of kan iemand mij de Readers-Digest-versie geven? Geen zin om alles te doorspitten, maar het blijft fascinerend om te zien hoe iemand zo gefrustreerd kan blijven na al die tijd...

EDIT of als ge zelf wilt vertellen waarom, dat mag ook, aangezien ge toch het onderwerp aan het lezen zijn (natuurlijk, wat anders zou ge aan het doen zijn? ) Wel kort he, max. 10 zinnen ofzo.
                            Het enige wat hij te zeggen heeft is dat het illegaal is en de tuners zwartmaken. Ivm illegaal hij heeft gelijk ivm zwart maken hebben we nog altijd geen bewijzen.

Ik zou als ik u was tuningkid ook naar zweinstein gaan, leert ge misschien bewijzen uit uwen hoed te toveren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk Berichten
                              Staat er eigelijk ergens een comprehensive uitleg waarom Tuningkid zoveel zand in zijn vagina heeft? Of kan iemand mij de Readers-Digest-versie geven? Geen zin om alles te doorspitten, maar het blijft fascinerend om te zien hoe iemand zo gefrustreerd kan blijven na al die tijd...

Moet gij niet dringend naar het BTW kantoor of naar uw klantjes om wat autootjes uit te lezen op een of andere parking voor 5€ ?

Comment

Ivm illegaal hij heeft gelijk ivm zwart maken hebben we nog altijd geen bewijzen.
                                Greet heeft wel een rood-aangelopen kleur van woede, maar inderdaad nog altijd niet zwart.

Comment

Greet heeft wel een rood-aangelopen kleur van woede, maar inderdaad nog altijd niet zwart.
                                  Na een 'DPF delete' zou dat wel zwart kunnen zijn.

Comment

Moet gij niet dringend naar het BTW kantoor of naar uw klantjes om wat autootjes uit te lezen op een of andere parking voor 5€ ?
                                    Nee, waarom?

Zonder iemand tegen zijn kar te willen rijden, ik dacht ooit iets gehoord te hebben van een BMW en tuning dat misgegaan was etc etc...weet niet of dat nu hier was of ergens anders. Het is nogal duidelijk dat hij niets anders te zeggen heeft dan "het is illegaal" etc, maar dacht dat er misschien een onderliggende oorzaak was ofzo?

Het is toch niet zo dat tuningkid is opgestaan op een bepaalde ochtend "Ik ga vanaf vandaag het gevecht aan met de chiptuners", zonder enige aanleiding?

EDIT; En wie is Greet nu weer?
                                    Mijn Skoda

Comment

• Dat van die bmw was een verzonnen verhaal om mensen schrik te doen krijgen voor chiptuning, 9kans op 10 was dat dus al nze vriend tuningkid. Greet is de 'bijnaam' die tuningkid aan Geert van Dvx geeft.

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                      Last edited by IbifaHo; 15/01/2014, 11:02.

Comment

Of hij zou zich in het zwart moeten laten betalen natuurlijk.

Comment

• Ah ok. Tnx voor de uitleg. Maar over het begin van alles, is daar niemand die daar meer van kan vertellen? Ben net eventjes zijn oudste posts gaan lezen, maar dat is alleen maar nietszeggende vitriool.
                                          Mijn Skoda

Comment

Working...
                                          X