Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Beste chiptuners anno 2014?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk BerichtenAh ok. Tnx voor de uitleg. Maar over het begin van alles, is daar niemand die daar meer van kan vertellen? Ben net eventjes zijn oudste posts gaan lezen, maar dat is alleen maar nietszeggende vitriool.2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Ha ok. Jammer, dacht dat er misschien een spannend verhaal achterzat. Maar ik was mis.
Tuningkid, even serieus, kunt ge niet delen waarom je zo anti-tuning bent? Ik ben er wel nieuwsgierig naar. Mag eventueel via PM, en zal als je niet wil niet gedeeld worden!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenGreet is de 'bijnaam' die tuningkid aan Geert van Dvx geeft.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenToen ik daar was had Geert een blauwe overal aan, dus laat zich niet int zwart betalen.Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenJe bent mee, al zijn posts zijn niets zeggende vitriool, iedereen heeft er het raden naar waarom hij zo in zijn gat gepakt is.
Comment
-
Niet echt nee, heb gwn mijn auto laten tunen en ben daar tevreden van c'est tout, stoor mij gewoon dat gij mensen zit zwart te maken zonder enigzinds iets van bewijs.
Ik ga ook nog zien voor mijn dpf delete, ik durf hé tuningklit.2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk BerichtenIs het niet gewoon een typfout?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten, stoor mij gewoon dat gij mensen zit zwart te maken zonder enigzinds iets van bewijs. .
Comment
-
-
Volgens mij is tuningkid helemaal niet tegen tuning maar zelf een tuner die overkop is gegaan of aant gaan is en de concurrentie op deze manier ook tenonder wil laten gaan of terug meer volk naar zijn winkel wil lokken (de naam van zijn winkel zal hij er niet bij zeggen) want hij is veeel te hard op de hoogte van alles!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dr gonzo Bekijk BerichtenVolgens mij is tuningkid helemaal niet tegen tuning maar zelf een tuner die overkop is gegaan of aant gaan is en de concurrentie op deze manier ook tenonder wil laten gaan of terug meer volk naar zijn winkel wil lokken (de naam van zijn winkel zal hij er niet bij zeggen) want hij is veeel te hard op de hoogte van alles!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hyy Bekijk BerichtenOf iemand die samen met Bruno/Geert in de klas zat, maar niet zo "ver" heeft geraakt als hun en zo gefrustreerd is.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Dat er nog mensen zijn die op hel reageren. Hij is zoiets al die ambetante zattekloot die heel de oudejaarsavond zijn zever tussen het gesprek smijt. Je negeert dat en je voert je gesprek verder :-)!
En noem het verboden wat je wilt, ik ben nogtands perfect gekeurd terwijl ik heel erg netjes onder de waardes bleef en ik verbruik minder. Ik zie een win-win! Ik kan het enkel iedereen aanraden, zeker mensen met een Italiaanse DPF. Want hoe leuk hun auto's ook zijn, die egr en dpf's staan niet op punt bij hun helaas!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door technopatat Bekijk BerichtenDat er nog mensen zijn die op hel reageren. Hij is zoiets al die ambetante zattekloot die heel de oudejaarsavond zijn zever tussen het gesprek smijt. Je negeert dat en je voert je gesprek verder :-)!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk BerichtenAh ok. Tnx voor de uitleg. Maar over het begin van alles, is daar niemand die daar meer van kan vertellen? Ben net eventjes zijn oudste posts gaan lezen, maar dat is alleen maar nietszeggende vitriool.2011 Porsche Boxster S Black Edition
Comment
-
Heb hier nog niet veel gepost maar al veel gelezen. Ik vraag mij af wat er juist mis is met Tuningkid... daarmee bedoel ik: er moet toch iets verkeerd lopen in zijn hersenen.
Verhalen verzinnen en ze zelf wss geloven (BMW320), zijn standpunt blijven opdringen (waarheid of niet...), irritant doen, ...
@ Tuningkid: zie je uw familie veel, heb je nog veel vrienden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten..ik kan dan ook geen greintje respect opbrengen voor deze gatlarf.
Oorspronkelijk geplaatst door technopatat Bekijk Berichten....ik ben nogtands perfect gekeurd...
Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk BerichtenOm dezelfde reden waarom mensen staan te staren naar een aap in de zoo die in zijn neus aan het peuteren is. Ge kunt gewoon niet wegkijken! De natuurlijke drang naar voyeurisme zeg maar?
Oorspronkelijk geplaatst door stekki Bekijk BerichtenTuurlijk vind je niets meer, ons tuningkind heeft al een heel deel van zijn eigen posts gewist.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk BerichtenIk kan ook geen respect opbrengen voor bepaalde oplichters.
Comment
Comment