Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Beste chiptuners anno 2014?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenje weet toch dat je zelf kan instellen op hoeveel graden je al vol gas geeft ? :p
Comment
-
er is een bepaalde manier om dat te doen die per merk anders is neem ik aan.
bij mercedes was het iets met je sleutel 1 klik te draaien, paar seconden je pedaal tot het einde duwen en los laten voor de reset en hercalibratie maar kzou de volledig correcte manier eens moeten opzoekenlets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtener is een bepaalde manier om dat te doen die per merk anders is neem ik aan.
bij mercedes was het iets met je sleutel 1 klik te draaien, paar seconden je pedaal tot het einde duwen en los laten voor de reset en hercalibratie maar kzou de volledig correcte manier eens moeten opzoeken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hyy Bekijk BerichtenMaar dat heeft nog niks te maken met die typische "throttle lag" van Mercedes zeker?
de calibratie waar ik het over heb is werkelijk het pedaal zelf, hoe ver je moet gaan duwen om vol gas te gevenlets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
Lees : "we kennen hier niets van dus laten we dat over aan onze leveranciers".
Dus bij jullie bij ATH?2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport
2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenGeen idee, durfde niet dichter gaan! Ben allergisch aan leugenaars.2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport
2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenGe moet toch durven om een Porsche in handen te geven van de maffia.
En waarom eigenlijk?
En welke risicos loop je?
bij Porsche zelf kan je een chiptuning pakket krijgen van + 40pk en +40 Nm +-.
Dat kost € 17.000!!! en wat passen ze aan? juist wat foefelen met de ECU en de uitlaat.
Zelfde wat een tuner doen, ook wat foefelen met de computer en de uitlaat ( wat simplistisch gezegd ma soit)
En denk niet dat die zoveel vragen.Last edited by kefkie; 22/01/2014, 12:38.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenGe moet toch durven om een Porsche in handen te geven van de maffia.
En waarom eigenlijk?
En welke risicos loop je?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk BerichtenDat uw gegevens natuurlijk vroeg of laat bij één of andere ambtenaar liggen ! Naar horen zeggen sluiten HOOFDingenieurs nogal graag en gemakkelijk deals met hun opponenten.
hoe zit het dan met het porsche power pakket dat zij zelf aanbieden? ook illegaal?BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtennu ge hier toch zijt
hoe zit het dan met het porsche power pakket dat zij zelf aanbieden? ook illegaal?
Vergelijkbaar met de BMW performance power kit. Vroeger in belgie bij de E reeksen te koop, nu niet meer gehomologeerd dus enkel in het buitenland te laten installeren.
Het is wel origineel van de fabrikant uit, maar ik weet niet of ze dit ergens kunnen vaststellen.
Bij mijn PPK ga ik wel de verzekering in orde brengen (geen verhoging want sowieso al boven de 180kW).
Naar BIV toe geen verschil want de officiële BMW nota geeft dezelfde CO2 uitstoot op voor de PPK.
Balletjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk BerichtenAaaah, NAAR HOREN ZEGGEN... Dus je hebt geen enkel bewijs?
Nu komt de aap uit de mouw.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri-BRP Bekijk BerichtenVorige week een paar testen gedaan met de nieuwe 911 991 Turbo S - Fénomenaal
Heeft SDI9 ecu, dus gij plaatst wél powerboxen........
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk BerichtenMoet gij niet de roetplekken in Greets Garage gaan opkuisen ?
ZWAK!
btw, je hebt serieus zitten studeren precies?
plots weet je alles over ECU's en stuurdozen.
Comment
Comment