Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2014?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
    is dat jouw enige verweer?
    ZWAK!

btw, je hebt serieus zitten studeren precies?
    plots weet je alles over ECU's en stuurdozen.
    Ik doe naast bloemschikken ook een schriftelijke cursus "elentriek voor beginners, deel I".
    Ge krijgt na afloop een diplomke van HOOFDingenier hebben ze me beloofd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
      is dat jouw enige verweer?
      ZWAK!

btw, je hebt serieus zitten studeren precies?
      plots weet je alles over ECU's en stuurdozen.
      ondertussen weet je toch al wel dat TK véél weet

Zou alleen toffer zijn als er wat meer bewijzen op tafel wordt gesmeten ipv "verhaaltjes", die al dan niet waar zijn.

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
      Als dat pakket op hun Belgische prijslijst staat én homologeerd is, dan is dat niet illegaal.

Vergelijkbaar met de BMW performance power kit. Vroeger in belgie bij de E reeksen te koop, nu niet meer gehomologeerd dus enkel in het buitenland te laten installeren.

Het is wel origineel van de fabrikant uit, maar ik weet niet of ze dit ergens kunnen vaststellen.

Bij mijn PPK ga ik wel de verzekering in orde brengen (geen verhoging want sowieso al boven de 180kW).

Naar BIV toe geen verschil want de officiële BMW nota geeft dezelfde CO2 uitstoot op voor de PPK.

Balletjes
      Kweet niet of dat op de prijslijst staat, heb gewoon navraag gedaan bij de dealer en dat ging dusja.
      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
        Ik doe naast bloemschikken ook een schriftelijke cursus "eleKtriek voor beginners, deel I".
        Je krijgt na afloop een diplomAtje van HOOFDingenieUr hebben ze me beloofd.
        Nu nog een cursus Nederlands. Jij, die graag iemand op fouten wijst, zou dat toch allemaal al moeten kunnen he.

Oorspronkelijk geplaatst door Kefkie
        ondertussen weet je toch al wel dat TK véél weet
        Het is ongelooflijk! Elke keer opnieuw weet hij me te verbazen, zowel positief als negatief.

Alé bon, ik ga nog wat verder Greet zijn roetspikkels gaan opdweilen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
          Dus Porsche doet geen beveiliging van hun software en BMW wel? WTF
          ECU is niet toegankelijk bij de nieuwe 991.

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
          Ge moet toch durven om een Porsche in handen te geven van de maffia.
          En waarom eigenlijk?
          En welke risicos loop je?
          @Tommie1, dankuwel om ons te vergelijken met de maffia, laat duidelijk zien dat je me persoonlijk kent...

je Waarom vraag? Er zijn zoveel mensen die graag een uitlaat laten installeren, een testbankmeting laten doen, hun wagen chippen, ... je beslist toch nog altijd zelf wat je wilt doen? Als wij er zo'n 'maffiapraktijken' op na houden, zouden die mensen dan met elke auto die ze kopen naar ons komen?

de Risico's? Hangt er van af wat je wenst, maar de meeste van deze klanten nemen die (als er überhaupt al zijn) er graag bij.

ps. had ik echt van de maffia geweest had je dit laatste stukje tekst al niet meer kunnen lezen...

Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
          Dat uw gegevens natuurlijk vroeg of laat bij één of andere ambtenaar liggen ! Naar horen zeggen sluiten HOOFDingenieurs nogal graag en gemakkelijk deals met hun opponenten.
          Een deal is geen deal met een mes aan je keel :badinformed:

Heeft SDI9 ecu, dus gij plaatst wél powerboxen........
          verklaar aub, ik ben nieuwsgierig
          Last edited by ; 22/01/2014, 16:13.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri-BRP Bekijk Berichten
            Vorige week een paar testen gedaan met de nieuwe 911 991 Turbo S - Fénomenaal
            Met "testen" insinueer je overduidelijk vermogenstuning.

Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri-BRP Bekijk Berichten
            ECU is niet toegankelijk bij de nieuwe 991.
            Als er iemand opmerkt dat deze ECU nog niet door tjoeningboerkes programmeerbaar is moet je toch maar toegeven
            dat deze modellen nog niet te tjoenen zijn.

Een deal is geen deal met een mes aan je keel :badinformed:
            Zo gedetailleerd, gij spreekt precies uit ervaring.... ?

Wel knap dat gij door uwen HOOFDingenieur wordt betaald om op allerlei fora wat onzin en blufpoker te verkopen,
            of bedoelde je met "testen" en "Fénomenaal" den doemp wat uit de uitlaat komt ?
            Last edited by ; 22/01/2014, 19:44. Reden: spelfout

Comment

Als er iemand opmerkt dat deze ECU nog niet door tjoeningboerkes programmeerbaar is moet je toch maar toegeven

Wel knap dat gij door uwen HOOFDingenieur wordt betaald om op allerlei fora wat onzin en blufpoker te verkopen,
              of bedoelde je met "testen" en "Fénomenaal" den doemp wat uit de uitlaat komt ?
              En hoe ist bij heinz ,veel werk?
              2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

ik insinueer niets, ik zeg dat we testen hebben gedaan en de resultaten waren fenomenaal... een reactie die iedereen zou hebben na het rijden met dit pk monster en nieuwste telg bij Porsche, dat jij er vanuitgaat dat het gaat om vermogenstuning is dat uw kortzinnigheid. Deze testen zijn belangrijk voor ALS het wel mogelijk zou zijn, wij hebben nu al data die we perfect kunnen gebruiken om de ontwikkeling te starten.

Wel knap dat gij door uwen HOOFDingenieur wordt betaald om op allerlei fora wat onzin en blufpoker te verkopen

Als jij per 'wettekstquote' ook betaald was aan het advocatentarief dan was je ook al binnen schat ik

Comment

ik insinueer niets, ik zeg dat we testen hebben gedaan en de resultaten waren fenomenaal... een reactie die iedereen zou hebben na het rijden met dit pk monster
                  Dat is inderdaad een reactie van iemand die niets gewend is en staat te kijken van hoe het wél moet.

Wat "test" je zoal ? Kijken of de lakkleur klopt? Bandenspanning ? Of de lichten werken ?

Deze testen zijn belangrijk voor ALS het wel mogelijk zou zijn, wij hebben nu al data die we perfect kunnen gebruiken om de ontwikkeling te starten.
                  Ah ja, de ontwikkeling starten....

De ingenieurs bij Porsche zaten, net zoals die van bij BMW volgens uw chef, ook in de klas van een zekere HOOFDingenieur.

Ge hebt gelijk, die kenden er toen al niet veel van, nu ook niet en dan begin je maar bij bv Porsche om toch maar een job te hebben.

Comment

• Zeg tuners. Iets over mechanische tuning.

Als je een LSD op een RWD wagen plaatst, kan je dan een kleine verbetering van de acceleratie in rechte lijn verwachten ten gevolge van de toegenomen tractie?

Op sommige ondergrond breekt m'n tractie en grijpt de dtc teveel in op her vermogen.

Ik heb het over die Quaife LSD voor BMW.

Comment

ik insinueer niets, ik zeg dat we testen hebben gedaan en de resultaten waren fenomenaal... een reactie die iedereen zou hebben na het rijden met dit pk monster en nieuwste telg bij Porsche, dat jij er vanuitgaat dat het gaat om vermogenstuning is dat uw kortzinnigheid. Deze testen zijn belangrijk voor ALS het wel mogelijk zou zijn, wij hebben nu al data die we perfect kunnen gebruiken om de ontwikkeling te starten.
                      Dan interpreteer ik jouw post als zijnde misleidende reclame. Na jouw eerdere post gelezen te hebben ging ik er vanuit dat je een fantastische wagen naar een hoger niveau getild had. Blijkbaar gaf je enkel je ervaring weer van het rijden met een standaard porsche, wat aldus jouw commentaar fenomenaal is. Fenomenaal in de zin van, is tuning nog wel nodig?

conclusie: je hebt met een porsche gereden, een testbankrun gedaan en je was onder de indruk. Sterke tuning.

Comment

• Een foto van een vette kar op een testbank is altijd indrukwekkend hé.

Comment

• Als je de tendens ziet dat vele Porsche tuners over de kop zijn gegaan de voorbije 12 maanden dan is het denk ik vrij duidelijk dat er niet zoveel toekomst meer zit in het tunen van 911's. Met uitzondering van bedrijven zoals Singer, RUF, ... . Die naast tuning echt een meerwaarde geven en eigen producten ontwikkelen met een unieke identiteit. Beide bedrijven zijn veel meer dan zo maar een Porsche tuner.

Nu ik vind dat jullie hier wel zéér onterecht op de kap van BR zitten. Voor mij was het zéér duidelijk dat ze onder de indruk waren van het vermogen dat de nieuwe Turbo S af fabriek al weet te leveren.
                          U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Porsche bouwt sportwagens die hun vermogen tenminste halen . Veel merken halen hun vermogen niet en plakken er een mooi getal op.

Comment

• Wat kost een testbankrun? Wil eens weten wat de porsche presteert. Volgens mij meer dan de standaard 400pk'tjes.
                              BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Coollemon Bekijk Berichten
                                Dan interpreteer ik jouw post als zijnde misleidende reclame. Na jouw eerdere post gelezen te hebben ging ik er vanuit dat je een fantastische wagen naar een hoger niveau getild had. Blijkbaar gaf je enkel je ervaring weer van het rijden met een standaard porsche, wat aldus jouw commentaar fenomenaal is. Fenomenaal in de zin van, is tuning nog wel nodig?

conclusie: je hebt met een porsche gereden, een testbankrun gedaan en je was onder de indruk. Sterke tuning.
                                Vind ik leuk

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                Een foto van een vette kar op een testbank is altijd indrukwekkend hé.
                                Vind ik leuk

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                                Porsche bouwt sportwagens die hun vermogen tenminste halen . Veel merken halen hun vermogen niet en plakken er een mooi getal op.
                                Veel tjoeningboeren halen hun beloofde vermogenstoename niet plakken er na tjoening ook een mooi getal op.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                  Wat kost een testbankrun? Wil eens weten wat de porsche presteert. Volgens mij meer dan de standaard 400pk'tjes.
                                  't Is idd een publiek geheim dat een Porsche gemiddeld beter presteert dan wat er op papier staat.
                                  U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
                                    't Is idd een publiek geheim dat een Porsche gemiddeld beter presteert dan wat er op papier staat.
                                    Volgens een bekend HOOFDingenieur werken daar enkel slechts ondermaatse ingenieurs, net zoals bij BMW.

Comment

Volgens een bekend HOOFDingenieur werken daar enkel slechts ondermaatse ingenieurs, net zoals bij BMW.
                                      En jij bent ook ondermaats omdat DVX br peformance en alle andere chiptuners nog niet in de bak zitten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                        Wat kost een testbankrun? Wil eens weten wat de porsche presteert. Volgens mij meer dan de standaard 400pk'tjes.
                                        Bij DVX €50, rest zal wel ongeveer 't zelfde zijn denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                                          En jij bent ook ondermaats omdat DVX br peformance en alle andere chiptuners nog niet in de bak zitten.

Comment

Working...
                                          X