Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2014?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wees nu eerlijk.
    Als ik 200k uit geef aan een Porsche Turbo met wat toeters en bellen, ga ik dan de prutsers uit dit topic aan mijn kar laten prutsen?

Ze mogen dan nog garantie geven, als ik dan een probleem heb, zijn ze ineens failliet.
    Of, ze doen alleen aan psychologische tuning. 9/10 zou toch het verschil niet merken tussen origineel en getuned.

Comment

• Als tuningkid zo blijft voortdoen gaat die volgens mij rapper in de bak zitten dan de tuners wegens smaad....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
        Wees nu eerlijk.
        Als ik 200k uit geef aan een Porsche Turbo met wat toeters en bellen, ga ik dan de prutsers uit dit topic aan mijn kar laten prutsen?

Ze mogen dan nog garantie geven, als ik dan een probleem heb, zijn ze ineens failliet.
        Of, ze doen alleen aan psychologische tuning. 9/10 zou toch het verschil niet merken tussen origineel en getuned.
        Ik heb een 996 turbo gehad en neem gerust van mij aan dat het verschil enorm is tussen een standaard en een gechipte..Met een chiptuning en een goede uitlaat 90 pk verschil....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
          Als tuningkid zo blijft voortdoen gaat die volgens mij rapper in de bak zitten dan de tuners wegens smaad....
          Wishful thinking!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Coollemon Bekijk Berichten
            Dan interpreteer ik jouw post als zijnde misleidende reclame. Na jouw eerdere post gelezen te hebben ging ik er vanuit dat je een fantastische wagen naar een hoger niveau getild had. Blijkbaar gaf je enkel je ervaring weer van het rijden met een standaard porsche, wat aldus jouw commentaar fenomenaal is. Fenomenaal in de zin van, is tuning nog wel nodig?

conclusie: je hebt met een porsche gereden, een testbankrun gedaan en je was onder de indruk. Sterke tuning.
            Als je de foto goed had bekeken met de Porsche dan had je mss gezien dat in de linker-benedenhoek dat waar het standaard vermogen en geoptimaliseerd vermogen staat, er nu enkel het standaard vermogen vermeld staat?

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
            En jij bent ook ondermaats omdat DVX br peformance en alle andere chiptuners nog niet in de bak zitten.
            Zo een vaart zal het wel niet lopen zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
              Als tuningkid zo blijft voortdoen gaat die volgens mij rapper in de bak zitten dan de tuners wegens smaad....
              Ja want hij zegt zoveel foute dingen
              BMW X5 45e

Comment

Wees nu eerlijk.

kom eens langs bij ons, praat eens met ons, en oordeel dan of we prutsers zijn of niet faire deal?

Comment

• Vanmorgen naar het autosalon geweest, en mannen van Auto Technics Powerchips waren aanwezig: http://www.puceauto.com/
                  Straffe dingen als je het mij vraagt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri-BRP Bekijk Berichten
                    kom eens langs bij ons, praat eens met ons, en oordeel dan of we prutsers zijn of niet faire deal?
                    Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri-BRP Bekijk Berichten
                    Een deal is geen deal met een mes aan je keel :badinformed:
                    Geldt dat 'mes' ook voor "faire" deals ?

Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
                    Smaad ?
                    Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                    Ja want hij zegt zoveel foute dingen
                    Je bedoelt zeker....zegt zoveel over foute dingen.

Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
                    Vanmorgen naar het autosalon geweest, en mannen van Auto Technics Powerchips waren aanwezig: http://www.puceauto.com/
                    Straffe dingen als je het mij vraagt.
                    Wat is me dat voor een amateuristische website zeg. Typisch iets voor onder de taalgrens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
                      Wat is me dat voor een amateuristische website zeg. Typisch iets voor onder de taalgrens.
                      Amateuristisch of niet, blijft wel het feit dat iets illegaal op het autosalon staat, waar enorm veel mensen naartoe gaan.
                      M'n zou beginnen denken dat het de overheid geen fluit interesseert

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
                        Geldt dat 'mes' ook voor "faire" deals ?

Smaad ?

Je bedoelt zeker....zegt zoveel over foute dingen.

Ik bedoelde eerder sarcastisch, dage veel juiste dingen post.

Als hier allemaal nix van waar was wage zegt, dan had bruno al lang iets tegen u begonnen qua smaad enz.
                        BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
                          Amateuristisch of niet, blijft wel het feit dat iets illegaal op het autosalon staat, waar enorm veel mensen naartoe gaan.
                          M'n zou beginnen denken dat het de overheid geen fluit interesseert
                          inderdaad. Ik meen mij te herinneren dat Bruno ooit eens iets gepost had dat hij bezig was om heel het chiptuning fenomeen te legaliseren. Is daar al iets meer over geweten of is dat plan een stille dood gestorven?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                            Ik bedoelde eerder sarcastisch, dage veel juiste dingen post.

Als hier allemaal nix van waar was wage zegt, dan had bruno al lang iets tegen u begonnen qua smaad enz.
                            Anderzijds, iemand die in een grijze zone opereert zal zich toch niet snel tot een rechtbank wenden denk ik dan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Coollemon Bekijk Berichten
                              inderdaad. Ik meen mij te herinneren dat Bruno ooit eens iets gepost had dat hij bezig was om heel het chiptuning fenomeen te legaliseren. Is daar al iets meer over geweten of is dat plan een stille dood gestorven?
                              Zou wel sterk zijn moest hij dat kunnen. Denk dat het eerder al een stille dood zal gestorven zal zijn.

Comment

• Beste chiptuners anno 2014?

Oorspronkelijk geplaatst door Coollemon Bekijk Berichten
                                Anderzijds, iemand die in een grijze zone opereert zal zich toch niet snel tot een rechtbank wenden denk ik dan.
                                Ik denk dat TK ook al genoeg persoonlijke "beschuldigingen" aan bruno heeft gericht om daar iet van te maken..
                                Last edited by kefkie; 24/01/2014, 20:13.
                                BMW X5 45e

Comment

Wees nu eerlijk.

vraag mij dan altijd af wat die Lambo's, Ferrari's, Porsche's, enz... bij BR komen doen...
                                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                    vraag mij dan altijd af wat die Lambo's, Ferrari's, Porsche's, enz... bij BR komen doen...
                                    Die komen da is kakken in hunne schoen om s'anderendaags in de soep te doen!!!
                                    Na 50000km nog altijd zeer tevreden over men remap van BR!!!

Comment

Misschien vooral voor een testbankrun?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                                        Misschien vooral voor een testbankrun?
                                        Ik hoop dat je niet te naïef door het leven gaat? 😉

Sent from somewhere, using Tapatalk
                                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Ik hoop dat je niet te naïef door het leven gaat? 

Sent from somewhere, using Tapatalk
                                          wat is daar zo ongelofelijk aan? met het subaruforum hebben wij ook al eens een testbankmeet gedaan, waren met auto of 10 ofzo en zijn naar apec gegaan om allemaal eens op de testbank te staan. no way dat er iemand zijn subaru zou laten mappen door de bekende "chippers" van hier

Comment

Working...
                                          X