Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik vind dat zo'n figuur als een TK voor wel wat prettige animo zorgt. Alsof die chiptuningtopics anders zo interessant zijn. Concurrerende chiptuners die constant met modder naar elkaar zitten te gooien, die allerlei tegenstrijdigheden zitten te verkondigen, klanten die afkomen met grafiekjes met koppel- en Pk waardes op van op testbanken waarvan geen kat weet of ze wel de echt juiste waarden weergeven. En ga zo maar door... .
Ik vind dat zo'n figuur als een TK voor wel wat prettige animo zorgt. Alsof die chiptuningtopics anders zo interessant zijn. Concurrerende chiptuners die constant met modder naar elkaar zitten te gooien, die allerlei tegenstrijdigheden zitten te verkondigen, klanten die afkomen met grafiekjes met koppel- en Pk waardes op van op testbanken waarvan geen kat weet of ze wel de echt juiste waarden weergeven. En ga zo maar door... .
Of vermogenscurves met een serieus knik erin. Zogezegd gaat die knik zichzelf wel oplossen... True story.
Tuningkid en DBR2 zijn toch wel de meest komieke figuren hier op het forum mijn gedacht ....
Misschien kan je ook eens proberen om op een -laat ons zeggen- wielrenners-forum de strijd aan te gaan tegen geschoren benen of zo.. kan ook boeiend zijn he! Niet?
Kefkie, een "dood iemand" kunt ge niet "tegenkomen", tenzij op de begrafenis. Snap je het nu misschien ?
Echt? Overal kan iemand dood gaan, en als je daar toevallig bent ...
Dus is zeker niet enkel op een begrafenis mogelijk.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment