Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2014?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
    tis da,

tis ne keer iets anders dan fils de papa hé
    ...fils à papa.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
      Inderdaad,ik heb het ook opgegeven ,dienen onnozelaar vechtend tegen windmolens met zijne zever altijd,man dat moet een verzuurde mens zijn..
      Echt he. Ik vind hem fascinerend.
      Mijn Skoda

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
        ...fils à papa.
        ah oei
        BMW X5 45e

Comment

• Dat jullie nog moeite doen om die zijne commentaren te lezen laat staat te beantwoorden...

Waarom wordt die nooit geband?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeNiuS Bekijk Berichten

Vraag ik me ook af eigenlijk...

Comment

• da's ne mod met ne tweeden account...
              www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeNiuS Bekijk Berichten
                Dat jullie nog moeite doen om die zijne commentaren te lezen laat staat te beantwoorden...

Waarschijnlijk omdat, in groot contrast met uw commentaar, mijn opmerkingen gegrond zijn.

(ps : het is ..."laat staan" ipv "laat staat" )

Comment

de eerste die dood is gegaan door een tuning moet ik nog tegenkomen
                  Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                  gast, zedde gij achterlijk of doede maar alsof?

Kefkie, een "dood iemand" kunt ge niet "tegenkomen", tenzij op de begrafenis. Snap je het nu misschien ?

Comment

• Zo'n knettergekke figuren zorgen voor veel pageviews.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
                      Waarschijnlijk omdat, in groot contrast met uw commentaar, mijn opmerkingen gegrond zijn.

(ps : het is ..."laat staan" ipv "laat staat" )
                      serieus?

lap, nu heb ik mij laten vangen om toch maar te reageren

Comment

• Ik vind dat zo'n figuur als een TK voor wel wat prettige animo zorgt. Alsof die chiptuningtopics anders zo interessant zijn. Concurrerende chiptuners die constant met modder naar elkaar zitten te gooien, die allerlei tegenstrijdigheden zitten te verkondigen, klanten die afkomen met grafiekjes met koppel- en Pk waardes op van op testbanken waarvan geen kat weet of ze wel de echt juiste waarden weergeven. En ga zo maar door... .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                          Ik vind dat zo'n figuur als een TK voor wel wat prettige animo zorgt. Alsof die chiptuningtopics anders zo interessant zijn. Concurrerende chiptuners die constant met modder naar elkaar zitten te gooien, die allerlei tegenstrijdigheden zitten te verkondigen, klanten die afkomen met grafiekjes met koppel- en Pk waardes op van op testbanken waarvan geen kat weet of ze wel de echt juiste waarden weergeven. En ga zo maar door... .
                          Of vermogenscurves met een serieus knik erin. Zogezegd gaat die knik zichzelf wel oplossen... True story.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                            Zo'n knettergekke figuren zorgen voor veel pageviews.

Wis alles van TK en de reacties er op en er blijven nog 4 blz over.
                            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• kwestie om nog eens on-topic te gaan:

BR of DVX, hebben jullie ervaring met een E92 325i pfl?

qua vermogen komt er niet zoveel bij maar klopt het dat het blok dan nog beter aan het gas komt te hangen?

merci!
                              BMW X5 45e

Comment

E92 325i pfl?
                                qua vermogen komt er niet zoveel bij maar klopt het dat het blok dan nog beter aan het gas komt te hangen?
                                "Het blok aan het gas te hangen..."

Jij spreekt zoals Yoda

Comment

"Het blok aan het gas te hangen..."

Jij spreekt zoals Yoda
                                  Jaloers en gefrustreerd dat hij nog een BMW kan remappen en jij de jouwe kwijt bent?

Comment

kwestie om nog eens on-topic te gaan:

BR of DVX, hebben jullie ervaring met een E92 325i pfl?

merci!
                                    Bij Greetje gaan ze uw gaskabel ne keer tjoenen, dus inkorten die draad en een sterkere gasklep-veer plaatsen voor een straffere respons !

Comment

• Tuningkid en DBR2 zijn toch wel de meest komieke figuren hier op het forum mijn gedacht ....
                                      Misschien kan je ook eens proberen om op een -laat ons zeggen- wielrenners-forum de strijd aan te gaan tegen geschoren benen of zo.. kan ook boeiend zijn he! Niet?

Comment

Kefkie, een "dood iemand" kunt ge niet "tegenkomen", tenzij op de begrafenis. Snap je het nu misschien ?
                                        Echt? Overal kan iemand dood gaan, en als je daar toevallig bent ...
                                        Dus is zeker niet enkel op een begrafenis mogelijk.
                                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• ik zat hier al jaren op forum en niemand reageerde ooit op een post van me, wil zeggen dat mensen akkoord zijn met je uitspraak weet ik intussen

leve tk en dbr

Comment

Working...
                                          X