Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2014?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bobo
    BMW X5 45e

Comment

• Is de beste chiptuner van 2013 nu al eigenlijk gekend ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk Berichten
        Is de beste chiptuner van 2013 nu al eigenlijk gekend ?
        Die bestaat niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
          Jaloers en gefrustreerd dat hij nog een BMW kan remappen en jij de jouwe kwijt bent?
          Die was goed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
            kwestie om nog eens on-topic te gaan:

BR of DVX, hebben jullie ervaring met een E92 325i pfl?

qua vermogen komt er niet zoveel bij maar klopt het dat het blok dan nog beter aan het gas komt te hangen?

merci!
            throttle response bedoel je?
            lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
              throttle response bedoel je?
              ja das toch hetzelfde? behalve dat ik het in het Nederlands zet.
              BMW X5 45e

Comment

• just checking

kan je idd gaan tunen met de ECU
                lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
                  Bij Greetje gaan ze uw gaskabel ne keer tjoenen, dus inkorten die draad en een sterkere gasklep-veer plaatsen voor een straffere respons !
                  Oei meneer is niet bekend met E-gas misschien? De gaskabel zit al lang niet meer in onze auto's.
                  Een zwaar gaspedaal voelt ander wel fijn aan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                    Oei meneer is niet bekend met E-gas misschien? De gaskabel zit al lang niet meer in onze auto's.
                    Een zwaar gaspedaal voelt ander wel fijn aan
                    Ik schrok er inderdaad van dat die meneer Greet gaskabels inkort in een tijd dat potentiometertjes de positie van het gaspedaal bepalen.

Comment

• hoe kan je een gaskabel inkorten als er geen in de wagen zit?

Comment

• Ralphke, laat hem zeuren.
                        Het gaat bij hem er gewoon over om te kunnen spotten

Groetjes GREET ;-)
                        Wie laatst lacht best lacht ;-)

Comment

• In Nederland willen ze shops die opvoermateriaal voor scooters aanbieden tegengaan.

Scooterrijders die te hard rijden of zich asociaal gedragen moeten veel sneller hun scooter inleveren.

Een pril begin?

Comment

• Nostalgie. Dit is hier al heel lang he ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
                              Nostalgie. Dit is hier al heel lang he ;-)
                              Dat was hier in 1988 al zo.

Tapatalk Pro
                              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                In Nederland willen ze shops die opvoermateriaal voor scooters aanbieden tegengaan.

Scooterrijders die te hard rijden of zich asociaal gedragen moeten veel sneller hun scooter inleveren.

Een pril begin?
                                SCOOTERS??.. En wat heeft dat te maken met het onderwerp "De meest bekwame Chiptuner" ? .........Illegaal of niet...

Comment

• BR doet toch ook moto's? Dat zijn eigenlijk scooters op steroïden...

Comment

• Hehe, jaja, ne moto vergelijken met ne scooter....pfff, allez jong.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                      In Nederland willen ze shops die opvoermateriaal voor scooters aanbieden tegengaan.

Een pril begin?
                                      Dat is hier al lang verboden hoor (van 5 april 1995 in werking vanf 1/7/1995 ) zie art 1 § 5 van de wet van 21 juni 1985 betreffende de technische eisen waaraan elk voertuig voor vervoer te land, de onderdelen ervan, evenals het veiligheidstoebehoren moeten voldoen.
                                      De vervaardiging, de invoer, het bezit met het oog op de verkoop, het te koop aanbieden, de verkoop en de gratis bedeling van uitrustingen die een verhoging van het motorvermogen en/of de snelheid van bromfietsen tot doel hebben, evenals het aanbieden van hulp of het verstrekken van advies om deze uitrustingen te monteren, zijn verboden.
                                      En dat is het grote verschil tussen een bromfiets tunen (dit is letterlijk door de wet verboden) en een ander voertuig tunen hier kan men enkel spreken dat het getunende voertuig niet meer op de openbare weg zou mogen komen, tuning an sich wordt evenwel niet letterlijk door de wet verboden als handeling (en neen de omzendbrief van de minister bepaald enkel dat motortuning verboden is op voertuigen (van de categorie M1) die op de openbare weg komen).
                                      Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

• Ik wil mijn wagen laten chippen, heeft iemand een lijst met prijzen van de verschillende belgische chiptuners?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                                          Ik wil mijn wagen laten chippen, heeft iemand een lijst met prijzen van de verschillende belgische chiptuners?
                                          Jep,de chipboeren zelf denk ik,maar ben niet 100% zeker ,stuur een mailke naar die mannen hé

Comment

Working...
                                          X