Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Jep,de chipboeren zelf denk ik,maar ben niet 100% zeker ,stuur een mailke naar die mannen hé
Mailke sturen? Dat is enkel nodig als je extra informatie wenst.
De prijzen kan je bij de meeste chippers zo op hun sites terug vinden, makkelijker kan niet.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
En heb je ergens een bewijs ofzo dat je als een lid van een forum meer korting kunt krijgen dan ene die daar als 'forumloze' aankomt? Ik hoor het graag!
Ik zou niet weten waarom iemand, die niet lid is van een openbaar niet betalend forum, meer korting zou krijgen dan iemand die 'forumloos' is. Kortingen krijgt iedereen en overal, je moet er alleen naar vragen. Het laten uitschijnen dat je enkel van een extra korting kunt genieten als lid van een bepaald forum is pure marketing.
Ik zou niet weten waarom iemand, die niet lid is van een openbaar niet betalend forum, meer korting zou krijgen dan iemand die 'forumloos' is. Kortingen krijgt iedereen en overal, je moet er alleen naar vragen. Het laten uitschijnen dat je enkel van een extra korting kunt genieten als lid van een bepaald forum is pure marketing.
Is een vorm van marketing natuurlijk net zoals iedere andere vorm van promotie ook een vorm van marketing is en ik kan mij voorstellen dat op bepaalde fora het interessant is om wat promotie te maken en zo mogelijks makkelijker aan bepaalde klanten komen....
Is een vorm van marketing natuurlijk net zoals iedere andere vorm van promotie ook een vorm van marketing is en ik kan mij voorstellen dat op bepaalde fora het interessant is om wat promotie te maken en zo mogelijks makkelijker aan bepaalde klanten komen....
Stel dat ik een 520d koop met 163pk. ( of laat kopen in leasing)
wie geeft me dan de originele 184pk zonder dat het opspoorbaar is door de garage.
Daarenboven een volledige garantie in geval ze het toch ontdekken en fabrieksgarantie weigeren.
wie geeft me dan de originele 184pk zonder dat het opspoorbaar is door de garage.
Daarenboven een volledige garantie in geval ze het toch ontdekken en fabrieksgarantie weigeren.
Bij elk onderhoud in een officiële concessie wordt er een backup van je software gemaakt. Wees maar zeker dat ze het zullen zien. Biedt de BMW garage dat zelf niet aan?
Zelfs met powerboxen duurt het tegenwoordig enige tijd na loskoppelen eer elk residu weg is. Enfin bij de F reeksen toch.
Comment