Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2014?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Die magische 400pk grens toch he,kzou al heel tevreden zijn ,maar idd.een heel vriendelijke geste van DVX ,alst goed is mag het ook gezegd worden !

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
      Er zijn er met 90,000 km die we niet meer willen doen en anderen met 250,000 die we wel nog doen.
      Alles hangt af van de staat van de motor.

      Voor we eraan beginnen testen we ze eerst.
      Ook de reden waarom we er maar een paar per dag doen omdat elke wagen redelijk wat tijd in beslag neemt.

      Ah ja, eerst testen, dan op zoek gaan waar we een file kunnen pikken en dan zien dat we ze er nog opkrijgen.
      Dan terug testen, dan met de bank foefelen en dan zien hoe ik u kan wijsmaken dat we er toch wel wat pk's (die niet echt zijn) erbij gekregen hebben.


      Tis hier echt een ongelofelijke soop op dit forum hoor.

      Mss Fast and the furious 7...(?)
      sgoed,

      dan zal ik eens een afspraak maken, merci



      ik ga het liefst voor 1 miljoen pk. gaat dat lukken denk je met uw gefoefel?
      BMW X5 45e

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten



        ik ga het liefst voor 1 miljoen pk. gaat dat lukken denk je met uw gefoefel?

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
          sgoed,

          dan zal ik eens een afspraak maken, merci



          ik ga het liefst voor 1 miljoen pk. gaat dat lukken denk je met uw gefoefel?
          Ik ga vrees ik eerst eens naar Superflow moeten bellen. :-)
          Weet begot niet hoe het moet.

          Nog een teaser en bevestiging dat TK wel een punt heeft (als hij een punt heeft mag het ook gezegd worden he).

          Er zijn zelfs tuners die vermogens weergeven, hoger dan dat eender welke bank in de wereld kan meten...

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
            hopelijk kwam het sarcasme goed over
            BMW X5 45e

            Comment


            • Ooit de vrouw haar 116 d laten chippen , die had volgens de testbank run 118 pk stock en na de poeier 158 pk .
              Afspraak was een redelijk veilige 165 pk , of ie echt die 158 pk heeft weet ik niet maar voor hetzelfde geld kon hij mij ook tevreden gesteld hebben met een "aangepaste " grafiek waar de beloofde pk's wel aanwezig waren . Ook mocht ik een testrit gaan maken waar geen uurlimiet op stond en bij niet tevreden werd de wagen terug origineel gezet . Kreeg voor de testrit zelfs geen aanmaning om maar iets te betalen . Wagen ging duidelijk veel vlotter en zijn er tot op heden nog altijd zeer tevreden van . Heb de factuur dan ook met een smile betaald .

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                Die magische 400pk grens toch he,kzou al heel tevreden zijn ,maar idd.een heel vriendelijke geste van DVX ,alst goed is mag het ook gezegd worden !
                Zal ten vroegste in maart/april gebeuren,als de wagen terug ingeschreven wordt(s'winters komt em niet buiten).

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                  hopelijk kwam het sarcasme goed over
                  Jot jot jot

                  Comment


                  • Ik heb een Racelogic performance meter,daar kan je alle tijden mee meten (satelliet gestuurd),voor ik mijn wagen laat tunen meet ik de tijd van 100-200,ik start bij 70 per uur volgas en bij 100 gaat de meter automatisch tellen tot 200 per uur,daarna een chipkuurke en terug meten (zelfde weg en zelfde temp. alst kan) en mijn Megane deed het 3 sec. sneller dan stock wat toch een redelijk verschil is..

                    Comment


                    • Pas op wat je schrijft. Want in de wet staat dat je niet sneller dan 120km/u mag rijden he ;-)

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
                        Pas op wat je schrijft. Want in de wet staat dat je niet sneller dan 120km/u mag rijden he ;-)
                        Dat heeft hij op de Ring gedaan hé

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
                          Pas op wat je schrijft. Want in de wet staat dat je niet sneller dan 120km/u mag rijden he ;-)
                          Sterker nog, daar staat zelfs dat mededaderschap aan verboden praktijken verboden en strafbaar is. Chiptjoening bijvoorbeeld.

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
                            Sterker nog, daar staat zelfs dat mededaderschap aan verboden praktijken verboden en strafbaar is. Chiptjoening bijvoorbeeld.

                            Comment


                            • U niet blindstaren op cijfertjes helpt.
                              Moest mijn wagen 136pk hebben op papier en ik laat die chiptunen, dan zou het mij absoluut geen moer schelen of die nu 160, 170 of 180pk heeft.
                              Hij moet gewoon vlot(ter) rijden met een lineaire vermogensopbouw. Geen te bruuske turboduw en geen voelbare dipjes!

                              Das hetgeen wat voor mij telt, dat blaadje met uw vermogenscurve is bijzaak.

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
                                Dat heeft hij op de Ring gedaan hé
                                Natuurlijk,op een gewone weg zou ik dat nooit doen en de chiptjoening steek ik er enkel in als ik op circuit rij en zeker nooit op de rijbaan omdat dit verboden is en voor ik ga slapen doe ik altijd een weesgegroetje ook

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
                                  Weer een bewijs.

                                  Bij een tjoening gaan ze eerst "meten" welk vermogen er "origineel" aanwezig is.

                                  nogthans bij mij niet gedaan!



                                  Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk 4

                                  Comment


                                  • [QUOTE=lemans306;5269487]nogthans bij mij niet gedaan!

                                    Zip tuning ?

                                    Comment


                                    • Ik heb een A6 2.0 tdi van 136pk met 145000km. Welke waarden zijn binnen de marges? Sommige tuners gooien met de pk's. Waar kan ik het best eens langsgaan?

                                      Comment


                                      • [QUOTE=dixie;5269525]
                                        Oorspronkelijk geplaatst door lemans306 Bekijk Berichten
                                        nogthans bij mij niet gedaan!

                                        Zip tuning ?
                                        nee, ben naar duitsland geweest. ;-)

                                        Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk 4

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
                                          Weer een bewijs.

                                          Bij een tjoening gaan ze eerst "meten" welk vermogen er "origineel" aanwezig is. Hier wordt dan gretig een negatieve offset gegeven aan de realiteit zodat er na tjoening plotseling niet bv 40 maar 50 pk méér bij is gekomen. Die 10 pk extra maarwaarde-verschil is dus opzettelijk "aangebracht" bij de initiële meting.

                                          Vandaar dat LUC-M3 plotseling origineel méér heeft omdat ze gewoon de negatieve offset vergeten in te stellen bij de tweede meting.

                                          Die 40 "echte" extra pk is natuurlijk ook overdreven omdat het in realiteit bv maar 25 pk zijn, maar nu wordt die waarde "naar boven toe" bijgestuurd.

                                          Dus 50 pk op papier zijn er 25 in het echt, de rest is letterlijk "opvulsel"

                                          ELKE vermogenbank heeft trouwens die "optie".

                                          Of anders gezegd, de "betaalde euro's per pk" zijn dus OOK niet meer relevant.
                                          Nog anders gezegd, tjoening = oplichting.

                                          PS : Welk "hok" of tjoeningschuur was dat ?
                                          Hoe komt dat de mijne standaard dan meer pk had en niet minder?
                                          BMW X5 45e

                                          Comment

                                          Working...
                                          X