Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2014?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb vroeger nog een Passat 1,9 TDI laten chippen bij DVX en dat was ook met pompverstuiver.

115pk => 150pk
    320Nm => 370Nm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
      Een paar posts hierboven staat dat ze je auto voor 50€ op de bank zetten. Gooi er nog 50€ bij, en vraag hun advies.

Dan weet je toch snel wat er eventueel mis is, en of je auto nog deftig werkt.
      Als het jou geen 100€ waard is, gooi dan één of ander wondermiddel in je tank (liefst uit de Auto5), en geloof wat er op het doosje staat.
      Als je dat 3 keer met een niet-kritische mindset leest, dan gaat je auto toch zeker al wat harder.

Je kan ook premiumplus excellium ultimate Diesel tanken, en geloven wat ze in de reclame zeggen. Dan wordt je auto ook sneller stiller EN zuiniger.

(let op, werkt alleen als je het ook echt gelooft hé, anders niet)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
        Een paar posts hierboven staat dat ze je auto voor 50€ op de bank zetten. Gooi er nog 50€ bij, en vraag hun advies.

Dan weet je toch snel wat er eventueel mis is, en of je auto nog deftig werkt.
        Als het jou geen 100€ waard is, gooi dan één of ander wondermiddel in je tank (liefst uit de Auto5), en geloof wat er op het doosje staat.
        Als je dat 3 keer met een niet-kritische mindset leest, dan gaat je auto toch zeker al wat harder.

Je kan ook premiumplus excellium ultimate Diesel tanken, en geloven wat ze in de reclame zeggen. Dan wordt je auto ook sneller stiller EN zuiniger.

(let op, werkt alleen als je het ook echt gelooft hé, anders niet)
        Laat uwe kinderpraat aub achterwege. Ik vraag gewoon wat raad aan eventuele experts of mensen die hiermee ervaring hebben.

Ik wil enkel wat meer info of meningen, ik wil zeker zijn, of zoveel mogelijk info hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door galaman Bekijk Berichten
          Laat uwe kinderpraat aub achterwege. Ik vraag gewoon wat raad aan eventuele experts of mensen die hiermee ervaring hebben.

Ik wil enkel wat meer info of meningen, ik wil zeker zijn, of zoveel mogelijk info hebben
          Enkel mijn eerste zin was serieus bedoeld, de rest is .

Of dacht je dat wij hier van uit onze zetel een diagnose kunnen stellen.

De post van DVX is buitengewoon verhelderend. Ik geloof er absoluut in dat je aan de hand van de koppelcurve een deftig idee kan krijgen over wat er mis is met een motor.
          En ik geloof ook dat je dan meer kan zien dan via een gewone diagnose bij de Audi dealer, de combinatie van beiden zal het verhaal compleet maken.

Stel nu dat je een serieus compressieverlies hebt op één van de cilinders. Als dat niet al te groot is, dan zal een gewone diagnose niks zeggen, hoogstens heb je af en toe wat olieverbruik.
          De koppelcurve zal dat wel laten zien.

De vraag is natuurlijk wat je er aan wil uitgeven.

Comment

• Ik vind dat op tuning geen prijs te plakken valt, ik betaal liever iets meer om een deftige tuning dan misschien 100€ uit te sparen bij een 'voddevent'. Mijn auto is me te veel waard en daarom dat ik verschillende meningen wil zodat ik met een goed gevoel mijn auto in de handen van iemand geef. DVX geeft inderdaad al een goede indruk. Ik zoek ook geen diagnose voor mijn auto, alleen een goede tuner.

Comment

• Ga niet voor de hoogste cijfers en voor een zo vlak mogelijke curve door maatwerk en dan komt het wel goed. En ja, we zijn iets duurder. Maar we moeten minder wagens doen om hetzelfde te verdienen, dus kunnen we er meer tijd insteken.
              PS, ik denk dat uw inbox wel vol zal geraken met aanbiedingen nu ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                Met hok bedoel ik mijn huidige wagen ,de rest hou ik liever voor mezelf..
                Luc, ge moet U ni schamen omdat ge met een Dacia rijdt.
                2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
                  Pas op wat je schrijft. Want in de wet staat dat je niet sneller dan 120km/u mag rijden he ;-)
                  Dat was op de parking van den Delhaize, kan dus geen kwaad.
                  2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
                    Dat was op de parking van den Delhaize, kan dus geen kwaad.
                    Kan wel kwaad want die parking maakt deel uit van de openbare weg. (behalve in Willebroek waar alles kan & mag)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
                      Luc, ge moet U ni schamen omdat ge met een Dacia rijdt.
                      Excuseer,ne illegalen gechiptjoende,da's een groot verschil ...

Comment

• Hallo,

Iemand ervaring met de volgende ?

Voor mij is het in elk geval dicht bij huis.

Comment

• Nog nooit van gehoord.

Comment

• idem!

Verstuurd vanaf mijn V370 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benji0973 Bekijk Berichten
                              Hallo,

www.arhamotors.be

Tuningkid

Comment

Hallo,

Buiten de professioneel ogende website, blijkt mijn auto van 300 Nm naar 600 Nm te gaan! Dat is + 300 Nm!! En ik maar denken dat ik 560 Nm had... Fuck.

Comment

Hallo,

www.arhamotors.be

Website ziet er ook serieus kwaliteitsvol uit........ Maar nog nooit van gehoord.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk Berichten
                                    Tuningkid
                                    Wat is da voor ne professionele prutser ?

En wéér ne hollander. Surf eens naar het adres op google earth, je ziet dan dat er een auto van "digicar" op de oprit staat.

Comment

• Wow, die chippen ook types die niet bestaan! Bvb polo gti 1.4tsi met 205nm :o eco versie van de gti?
                                      2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
                                        Wow, die chippen ook types die niet bestaan! Bvb polo gti 1.4tsi met 205nm :o eco versie van de gti?

Van maatwerk gesproken...

Comment

• Afgeschreven dus .......

Comment

Working...
                                          X