Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Een paar posts hierboven staat dat ze je auto voor 50€ op de bank zetten. Gooi er nog 50€ bij, en vraag hun advies.
Dan weet je toch snel wat er eventueel mis is, en of je auto nog deftig werkt.
Als het jou geen 100€ waard is, gooi dan één of ander wondermiddel in je tank (liefst uit de Auto5), en geloof wat er op het doosje staat.
Als je dat 3 keer met een niet-kritische mindset leest, dan gaat je auto toch zeker al wat harder.
Je kan ook premiumplus excellium ultimate Diesel tanken, en geloven wat ze in de reclame zeggen. Dan wordt je auto ook sneller stiller EN zuiniger.
(let op, werkt alleen als je het ook echt gelooft hé, anders niet)
Een paar posts hierboven staat dat ze je auto voor 50€ op de bank zetten. Gooi er nog 50€ bij, en vraag hun advies.
Dan weet je toch snel wat er eventueel mis is, en of je auto nog deftig werkt.
Als het jou geen 100€ waard is, gooi dan één of ander wondermiddel in je tank (liefst uit de Auto5), en geloof wat er op het doosje staat.
Als je dat 3 keer met een niet-kritische mindset leest, dan gaat je auto toch zeker al wat harder.
Je kan ook premiumplus excellium ultimate Diesel tanken, en geloven wat ze in de reclame zeggen. Dan wordt je auto ook sneller stiller EN zuiniger.
(let op, werkt alleen als je het ook echt gelooft hé, anders niet)
Laat uwe kinderpraat aub achterwege. Ik vraag gewoon wat raad aan eventuele experts of mensen die hiermee ervaring hebben.
Ik wil enkel wat meer info of meningen, ik wil zeker zijn, of zoveel mogelijk info hebben
Laat uwe kinderpraat aub achterwege. Ik vraag gewoon wat raad aan eventuele experts of mensen die hiermee ervaring hebben.
Ik wil enkel wat meer info of meningen, ik wil zeker zijn, of zoveel mogelijk info hebben
Enkel mijn eerste zin was serieus bedoeld, de rest is .
Of dacht je dat wij hier van uit onze zetel een diagnose kunnen stellen.
De post van DVX is buitengewoon verhelderend. Ik geloof er absoluut in dat je aan de hand van de koppelcurve een deftig idee kan krijgen over wat er mis is met een motor.
En ik geloof ook dat je dan meer kan zien dan via een gewone diagnose bij de Audi dealer, de combinatie van beiden zal het verhaal compleet maken.
Stel nu dat je een serieus compressieverlies hebt op één van de cilinders. Als dat niet al te groot is, dan zal een gewone diagnose niks zeggen, hoogstens heb je af en toe wat olieverbruik.
De koppelcurve zal dat wel laten zien.
De vraag is natuurlijk wat je er aan wil uitgeven.
Ik vind dat op tuning geen prijs te plakken valt, ik betaal liever iets meer om een deftige tuning dan misschien 100€ uit te sparen bij een 'voddevent'. Mijn auto is me te veel waard en daarom dat ik verschillende meningen wil zodat ik met een goed gevoel mijn auto in de handen van iemand geef. DVX geeft inderdaad al een goede indruk. Ik zoek ook geen diagnose voor mijn auto, alleen een goede tuner.
Ga niet voor de hoogste cijfers en voor een zo vlak mogelijke curve door maatwerk en dan komt het wel goed. En ja, we zijn iets duurder. Maar we moeten minder wagens doen om hetzelfde te verdienen, dus kunnen we er meer tijd insteken.
PS, ik denk dat uw inbox wel vol zal geraken met aanbiedingen nu ;-)
Buiten de professioneel ogende website, blijkt mijn auto van 300 Nm naar 600 Nm te gaan! Dat is + 300 Nm!! En ik maar denken dat ik 560 Nm had... Fuck.
Comment