Ik vind die website van arhamotors (wat een naam...) er niet zo ongelofelijk professioneel uitzien. Het lijken me eerder een stelletje prutsers.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Beste chiptuners anno 2014?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dr gonzo Bekijk BerichtenHet is niet omdat de site er niet professioneel uitziet dat het prutsers zouden zijn he!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dr gonzo Bekijk BerichtenHet is niet omdat de site er niet professioneel uitziet dat het prutsers zouden zijn he!
Bij sommigen is de site wél professioneel maar zijn het ongelofelijke prutsers !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dr gonzo Bekijk BerichtenHet is niet omdat de site er niet professioneel uitziet dat het prutsers zouden zijn he!
Nee maar het spreekt echt niet in hun voordeel als er al fouten opstaan zoals die motor die niet klopt voor een bepaalde wagen... Een goede site doet al veel.
Comment
-
Ronduit lachwekkend is en blijft de verbloemde persoonlijke voorstelling hun website, zoals hieronder bv :
Rond 2000 is XXXXXXX begonnen met research naar tuning.
Afgaande op goede resultaten en geslaagde projecten werd Arha Motors even later opgericht.
Jean was uit interesse al vanaf zijn 14 jaar actief in een auto-richtgarage waar hij de eerste kennis van de auto opdeed.
Na het behalen van de nodige auto technische diploma's was hij negen jaar actief als werknemer bij eenVolvo consessiehouder te Oostende.
Tot 01-07-2011 combineerde hij deze activiteiten met zijn job als test-and-assembly technieker bij HOERBIGER Drivetrain Mechatronics een bedrijf uit West-Vlaanderen dat prototypes van versnellingsbakken voor luxe sportwagens ontwikkelt .
(project was de DCT 7_TRAPS voor de Ferrari California, Amg, McLaren)
In werkelijkheid dus :
Rond 2000 is Jan (of bv Greet, of bv HOOFDINGENIEUR) begonnen met research naar hoe-geld-verdienen.
Afgaande op goede resultaten (10/10 op houtbewerking) en geslaagde projecten (een ronddraaiende krukas gemaakt met fisher-price) werd Arha Motors opgericht.
Jan was uit interesse al vanaf zijn 14 jaar actief in een lokale carrosserie die 14-jarige kinderen tewerksteld en waar hij de eerste kennis van de auto opdeed zoals ronde wielen, oranje pinkers, rode stoplichten etc...
Na het behalen van de nodige auto technische diploma's in het BLO was hij negen jaar actief als werknemer bij een volvo concessiehouder te Oostende waar hij elke dag auto's mocht poetsen.
Tot 01-07-2011 combineerde hij deze activiteiten met zijn job als bandwerker bij HOERbiger.
Hierna begin je natuurlijk een tjoening-business !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk BerichtenIn werkelijkheid dus :
Rond 2000 is Jan (of bv Greet, of bv HOOFDINGENIEUR) begonnen met research naar hoe-geld-verdienen.
Afgaande op goede resultaten (10/10 op houtbewerking) en geslaagde projecten (een ronddraaiende krukas gemaakt met fisher-price) werd Arha Motors opgericht.
Jan was uit interesse al vanaf zijn 14 jaar actief in een lokale carrosserie die 14-jarige kinderen tewerksteld en waar hij de eerste kennis van de auto opdeed zoals ronde wielen, oranje pinkers, rode stoplichten etc...
Na het behalen van de nodige auto technische diploma's in het BLO was hij negen jaar actief als werknemer bij een volvo concessiehouder te Oostende waar hij elke dag auto's mocht poetsen.
Tot 01-07-2011 combineerde hij deze activiteiten met zijn job als bandwerker bij HOERbiger.
Hierna begin je natuurlijk een tjoening-business !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk BerichtenRonduit lachwekkend is en blijft de verbloemde persoonlijke voorstelling hun website, zoals hieronder bv :
Rond 2000 is XXXXXXX begonnen met research naar tuning.
Afgaande op goede resultaten en geslaagde projecten werd Arha Motors even later opgericht.
Jean was uit interesse al vanaf zijn 14 jaar actief in een auto-richtgarage waar hij de eerste kennis van de auto opdeed.
Na het behalen van de nodige auto technische diploma's was hij negen jaar actief als werknemer bij eenVolvo consessiehouder te Oostende.
Tot 01-07-2011 combineerde hij deze activiteiten met zijn job als test-and-assembly technieker bij HOERBIGER Drivetrain Mechatronics een bedrijf uit West-Vlaanderen dat prototypes van versnellingsbakken voor luxe sportwagens ontwikkelt .
(project was de DCT 7_TRAPS voor de Ferrari California, Amg, McLaren)
In werkelijkheid dus :
Rond 2000 is Jan (of bv Greet, of bv HOOFDINGENIEUR) begonnen met research naar hoe-geld-verdienen.
Afgaande op goede resultaten (10/10 op houtbewerking) en geslaagde projecten (een ronddraaiende krukas gemaakt met fisher-price) werd Arha Motors opgericht.
Jan was uit interesse al vanaf zijn 14 jaar actief in een lokale carrosserie die 14-jarige kinderen tewerksteld en waar hij de eerste kennis van de auto opdeed zoals ronde wielen, oranje pinkers, rode stoplichten etc...
Na het behalen van de nodige auto technische diploma's in het BLO was hij negen jaar actief als werknemer bij een volvo concessiehouder te Oostende waar hij elke dag auto's mocht poetsen.
Tot 01-07-2011 combineerde hij deze activiteiten met zijn job als bandwerker bij HOERbiger.
Hierna begin je natuurlijk een tjoening-business !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenNee maar het spreekt echt niet in hun voordeel als er al fouten opstaan zoals die motor die niet klopt voor een bepaalde wagen... Een goede site doet al veel.
Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk BerichtenRonduit lachwekkend is en blijft de verbloemde persoonlijke voorstelling hun website, zoals hieronder bv :
Rond 2000 is XXXXXXX begonnen met research naar tuning.
Afgaande op goede resultaten en geslaagde projecten werd Arha Motors even later opgericht.
Jean was uit interesse al vanaf zijn 14 jaar actief in een auto-richtgarage waar hij de eerste kennis van de auto opdeed.
Na het behalen van de nodige auto technische diploma's was hij negen jaar actief als werknemer bij eenVolvo consessiehouder te Oostende.
Tot 01-07-2011 combineerde hij deze activiteiten met zijn job als test-and-assembly technieker bij HOERBIGER Drivetrain Mechatronics een bedrijf uit West-Vlaanderen dat prototypes van versnellingsbakken voor luxe sportwagens ontwikkelt .
(project was de DCT 7_TRAPS voor de Ferrari California, Amg, McLaren)
In werkelijkheid dus :
Rond 2000 is Jan (of bv Greet, of bv HOOFDINGENIEUR) begonnen met research naar hoe-geld-verdienen.
Afgaande op goede resultaten (10/10 op houtbewerking) en geslaagde projecten (een ronddraaiende krukas gemaakt met fisher-price) werd Arha Motors opgericht.
Jan was uit interesse al vanaf zijn 14 jaar actief in een lokale carrosserie die 14-jarige kinderen tewerksteld en waar hij de eerste kennis van de auto opdeed zoals ronde wielen, oranje pinkers, rode stoplichten etc...
Na het behalen van de nodige auto technische diploma's in het BLO was hij negen jaar actief als werknemer bij een volvo concessiehouder te Oostende waar hij elke dag auto's mocht poetsen.
Tot 01-07-2011 combineerde hij deze activiteiten met zijn job als bandwerker bij HOERbiger.
Hierna begin je natuurlijk een tjoening-business !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenNee maar het spreekt echt niet in hun voordeel als er al fouten opstaan zoals die motor die niet klopt voor een bepaalde wagen... Een goede site doet al veel.
het is niet altijd even eenvoudig om je site perfect up-to-date te houden, laat staan nergens een fout te maken. Don't forget dat er echt heel veel motorisaties zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wOeTrE Bekijk Berichtenzijn er hier mensen die ervaring hebben met modules, en welk zouden jullie aanraden? (speedbuster,etc...?)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wOeTrE Bekijk Berichtenwerken jullie ook met bepaalde modules? of zoals ik ergens op het forum heb gelezen zijn deze (nog) niet aan te raden?
ben sterk aan het twijfelen aangezien ik 4j onderhoudscontract ben aangegaan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wOeTrE Bekijk BerichtenVandaar dat tuners als rebellion, renntech,.... Gewoon hun modules opsturen naar hun klanten , gewoon plug en play.
ik dacht dat modules ook op maat konden gemaakt worden. Niet dus!
Comment
Comment