Tis dat wat ik bedoel.
Je kan in die boxen een paar instellingen doen (meestal de leverancier, maar in sommige gevallen wij ook naar het schijnt), maar in beperktere kenvelden dan dat je het in de ECU van de wagen zelf zou doen.
Deze stellen ze in (waarschijnlijk bij een eenmalige test op een wagen bij hen) en sturen ze dan zo op.
Dus niet op de wagen zelf zoals bovenstaande 2 posts vermelden.
In ieder geval zijn ze al iets gesofistikeerder dan vroeger, maar wij houden onze handen ervan af en verwittigen de klanten bij elke mail die we binnenkrijgen waar er over een box gesproken wordt.
Je kan in die boxen een paar instellingen doen (meestal de leverancier, maar in sommige gevallen wij ook naar het schijnt), maar in beperktere kenvelden dan dat je het in de ECU van de wagen zelf zou doen.
Deze stellen ze in (waarschijnlijk bij een eenmalige test op een wagen bij hen) en sturen ze dan zo op.
Dus niet op de wagen zelf zoals bovenstaande 2 posts vermelden.
In ieder geval zijn ze al iets gesofistikeerder dan vroeger, maar wij houden onze handen ervan af en verwittigen de klanten bij elke mail die we binnenkrijgen waar er over een box gesproken wordt.
Comment