Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2014?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Blijkbaar

Indien zo, nice!

Comment

• Enkel de gereduceerde.
      2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• primeur in B?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
          Voor maatwerk mag de afstand toch geen rol spelen?
          Er zijn mensen van Ieper, tot Nederland tot Duitsland die tot hier rijden.

Of zelfs mensen van Frankrijk die tot in Nederland rijden.
          Ga gewoon waar je je het beste bij voelt.
          als er mij dichtbij niemand kan helpen, dan zal ik idd wat verder moeten rijden. Maar als dat niet nodig blijkt dan steun ik graag lokale firma's

Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
          JDR in Wevelgem ?
          thanks, dat is al een goeie

Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
          Waarom enkel W-Vl? Je kan beter wat verder rijden om een deftige remap te laten uitvoeren.
          Ik start graag iets lokaler. Waarom moet ik het ver gaan zoeken, mss heeft hier iemand ervaring met een tuner bij mij om de hoek.

mcs clubman

Comment

• Nvm..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
              F-series kan je nog niet doen.
              ATH heeft hier een topic over.
              Zijn idd enkel de gereduceerde.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mini-ahollic Bekijk Berichten
                als er mij dichtbij niemand kan helpen, dan zal ik idd wat verder moeten rijden. Maar als dat niet nodig blijkt dan steun ik graag lokale firma's

thanks, dat is al een goeie

Ik start graag iets lokaler. Waarom moet ik het ver gaan zoeken, mss heeft hier iemand ervaring met een tuner bij mij om de hoek.
                Dan moet je maar om de hoek gaan.
                Of er zijn er ook die aan huis komen.
                Ook zeer goed voor de wagen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
                  Dan moet je maar om de hoek gaan.
                  Of er zijn er ook die aan huis komen.
                  Ook zeer goed voor de wagen...

Comment

• De huistuner...

of huis, tuin & keuken tuner... .

Man man, nen auto kost geld daar laat je toch het liefst enkel mensen aan werken die weten waarmee ze bezig zijn. Inplaats van naar de eersten beste om de hoek te gaan. Omdat je dan maar 5km moet rijden. (trouwens ook niet goed voor den auto... )
                    U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Ik zou ooit nooit zien naar de prijs, of zien naar iemand die zich als goedkoopste profileert.

goedkoop =/= een goede koop
                      BMW X5 45e

Comment

• Je zou verbaasd zijn hoeveel mensen geen zin hebben om ver te rijden ook al is het voor iets kwaliteitsvol.

Zelf vind ik het echter ook gemakkelijker om niet te ver te rijden naar een chiptuner want als je terug moet dan is het weer zo ver. Voor West Vlaanderen zou ik apec in Deinze zeker aanraden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                          Je zou verbaasd zijn hoeveel mensen geen zin hebben om ver te rijden ook al is het voor iets kwaliteitsvol.

Zelf vind ik het echter ook gemakkelijker om niet te ver te rijden naar een chiptuner want als je terug moet dan is het weer zo ver. Voor West Vlaanderen zou ik apec in Deinze zeker aanraden.
                          Maar langs de andere kant, als je je wagen laat tunen geeft dat ook wel aan dat je met je wagen bezig bent. En dan neem ik aan dat je ook wel graag ermee op de weg bent? Dan mogen die extra km's toch geen factor zijn vind ik. België is zo groot niet he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SvenRS Bekijk Berichten
                            Maar langs de andere kant, als je je wagen laat tunen geeft dat ook wel aan dat je met je wagen bezig bent. En dan neem ik aan dat je ook wel graag ermee op de weg bent? Dan mogen die extra km's toch geen factor zijn vind ik. België is zo groot niet he
                            +1 beter kon niet

Comment

• Apec is inderdaad een aanrader.

Comment

• In ieder provincie is er een goede tuner .

Comment

• En als je een eindje rijdt, kan je ook direct testen of hij goed getuned is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SvenRS Bekijk Berichten
                                    Het is niet omdat je graag rijdt dat je er daarom tijd voor hebt. En het is ook niet omdat een bepaalde chiptuner een bepaalde (goede) reputatie heeft dat jou wagen daar van de eerste keer goed gechipt is. Na mijn ervaringen met verschillende tuners weet ik dat maar al te goed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                                      . En het is ook niet omdat een bepaalde chiptuner een bepaalde (goede) reputatie heeft dat jou wagen daar van de eerste keer goed gechipt is. Na mijn ervaringen met verschillende tuners weet ik dat maar al te goed.
                                      u mag u nader verklaren want verschillende tuners zijn er toch minstens 2.... deel uw ervaring met ons

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wOeTrE Bekijk Berichten
                                        u mag u nader verklaren want verschillende tuners zijn er toch minstens 2.... deel uw ervaring met ons

Heb ik al eens gedaan in dit topic en de polemiek die dan op gang komt is niet te beschrijven. Enerzijds heb je hier genoeg fanboys van bepaalde tuners om een stadium mee te vullen en anderzijds zijn bepaalde tuners enorm snel op hun tenen getrapt. Ik kom er verder niet op terug.

Comment

• ok, maar enkel zo kan je toch ervoor zorgen dat er meer kwaliteits- werk wordt afgeleverd.

ik ben nog aant twijfelen om mn wagen te laten tunen, dan kan bepaalde informatie welkom zijn
                                          maar ik heb wel het gevoel dat meest genoemde tuners hier op het forum wel bekwaam zijn, alleen vissen zij in één en dezelfde vijver in een klein landje...

Comment

Working...
                                          X