Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2014?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk Berichten
    Apec is inderdaad een aanrader.
    Thanks! die naam zocht ik

Ik had er ooit al eens over gelezen, maar kon op de naam niet meer komen.

Wat betreft de afstands-discussie, ik snap de kritiek niet... Wie heeft het hier over goedkoop, of de eerste de beste? Ik zou niet weten waarom ik perse het land moet rond rijden om een goeie tuner te vinden? Ik kan toch evengoed uitkijken in west en oost vlaanderen... Als er al ergens een probleem is door de tuning of er is iets niet helemaal naar je zin, dan is het toch alleen maar handiger als je niet weer een heel stuk moet rijden. Ik mag dan wel graag in auto rijden, ik ben toch wel weer een hoop tijd kwijt.

Ik heb het over tuning op maat, niet over budget. Ik wil namelijk naast een vermogensupgrade mijn automaat beter laten afstellen.
    Last edited by mini-ahollic; 22/02/2014, 21:00.

mcs clubman

Comment

• Heeft overigens iemand ervaring met een CAI bij een 2.0 tdi motor?

mcs clubman

Comment

• Iemand ervaring met Bull power?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bossie Bekijk Berichten
          Iemand ervaring met Bull power?
          geen ervaring, maar indien je met een benzine rijdt moet je blijkbaar geen moeite doen aangezien zij geen benzine motoren meer doen sinds 2006.

waarom geen idee?

Comment

• ...doelstelling: kwaliteitsvolle optimaliseringen van het rijcomfort....

Onze specialiteit: Chiptuning mercedes.

Echter wie zoekt naar "chiptuning" voor absoluut hogere topsnelheden en brutaal hoger vermogen zit bij ons principieel verkeerd.

Is eens een ander type tuner precies die voor comfort gaat.

Comment

• Koen van bullpower is echt ne goeie gast, 100% betrouwbaar.

Heeft al twee bestelwagens van mij gedaan , mn a3 2.0tdi, mn vorige a5 3.0 tdi, mn vrouw hare volvo 1.6d nog nooit klodden mee gehad .

is echt maatwerk , past alles aan waar je bij staat. Hij werkt vooral rechstreeks voor dealers.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BARTVDS Bekijk Berichten
                Koen van bullpower is echt ne goeie gast, 100% betrouwbaar.

Heeft al twee bestelwagens van mij gedaan , mn a3 2.0tdi, mn vorige a5 3.0 tdi, mn vrouw hare volvo 1.6d nog nooit klodden mee gehad .

is echt maatwerk , past alles aan waar je bij staat. Hij werkt vooral rechstreeks voor dealers.
                Bart,welke waarden had uw a5?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mini-ahollic Bekijk Berichten
                  Heeft overigens iemand ervaring met een CAI bij een 2.0 tdi motor?

@mini-ahollic, ik denk dat de meeste dit wel hebben, stuur ons gerust een mailtje!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bossie Bekijk Berichten
                    Bart,welke waarden had uw a5?

Het was een oorspronkelijk 211 pk versie tiptronic

ik dacht rond de 285 pk en 580 nm koppel . koen is altijd nogal voorzichtig met extra vermogen , en hij kent me al dus gaat niet tot de max .Het is ondertussen al enkele jaren geleden, maar ik herinner me nog dat hij echt vlot ging. ben er enkele jaren geleden es mee naar huis gekomen op een zondag na een weekendje cote dazur op een goeie 6u , dus met de tuning was zeker niks mis.

Comment

• heren tuners,

ik zie bij de tdi's dat jullie een dpf delete doen, maar nooit een prijs bij.
                      Wat is de meerkost daarvan? en valt dat op bij de keuring?

is voor een 2.0 TDI 120/143pk
                      BMW X5 45e

Comment

• Denk niet dat je door de keuring geraakt. Je valt denk ik al door de mand bij de meting voor co2 uitstoot

mcs clubman

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                          heren tuners,

ik zie bij de tdi's dat jullie een dpf delete doen, maar nooit een prijs bij.
                          Wat is de meerkost daarvan? en valt dat op bij de keuring?

is voor een 2.0 TDI 120/143pk
                          Te zien welke euronorm het is of ge gekeurd geraakt of niet
                          2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Alleen jammer dat je na een dpf delete weer begint te roeten als een of andere johny die z'n dieselstoof tot het uiterste perst.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mini-ahollic Bekijk Berichten
                              Denk niet dat je door de keuring geraakt. Je valt denk ik al door de mand bij de meting voor co2 uitstoot
                              Uitstoot is nog perfect bij de meting mits goede herprogrammatie. Uw afwijking zit in deel en vollast terwijl ze op de keuring meten in nullast ;-)

Comment

• Kan eigenlijk een tuning achter een sportknop gezet worden?
                                BMW X5 45e

Comment

• Ja is perfect mogelijk.
                                  2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Allright, mss eens vragen dan
                                    BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
                                      Uitstoot is nog perfect bij de meting mits goede herprogrammatie. Uw afwijking zit in deel en vollast terwijl ze op de keuring meten in nullast ;-)
                                      Grreet heeft er weer duidelijk de ballen verstand van.

Gij moogt overigens géén dpf "deleten", niet van uw eigen wagen en noch van iemand anders zijn voertuig !

Comment

• we mogen in dit landje zoveel niet....

Comment

• Sorry, foutje

Comment

Working...
                                          X