Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2014?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    Ik lees wat ik lees. Ik schrijf neer wat hier al ettelijke keren door verschillende chippers is beweerd en gezegd.

Als je je wagen laat chippen dan verbruikt ie minder (minder verbruiken = minder CO2 uitstoot!!), hij is sneller, hij is betrouwbaarder, gaat langer mee, je krijgt garantie, gaat niet extra gaan roeten,... .
    Sommige zaken kloppen. Anderen volgens mij dan weer niet. Ik respecteer wat je schrijft en had het niet op u in persoon.
    Een forum is gemaakt om te debatteren. Niet om elkaar aan te vallen.
    Jij gebruikt het forum waarvoor het dient.
    Last edited by Geert DVX; 09/03/2014, 21:45.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
      Sommige zaken kloppen. Anderen volgens mij dan weer niet. Ik respecteer wat je schrijft en had het niet op u in persoon.
      Ik had het ook niet persoonlijk op u hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cooper s Bekijk Berichten
        Als mijn dpf het ooit begeeft, laat ik een nieuwe plaatsen. Ik rijd diesel en besef dat dit vervuilend is, maar zo doe je er toch iets aan. En ik stem niet op groen
        Tuurlijk, jouw auto, jouw keuze. Dat men dan eens de uitstoot van diesels van 20, 25 jaar geleden vergelijkt(zonder dpf) tegen de huidige diesels ook zonder dpf, dan nog altijd blijvende de oudere diesels meer uitstoten. En toen kraaide er geen haan naar. De dagvan vandaag met die belachelijke milieu normen is wel wat anders.

Je kunt het kortzichtig noemen als men alleen maar de eigen portefeuille denkt, maar sommige verkiezen de dpf en alle bijhorende shit weg te hebben en een mooi draaiende motor te hebben, met alle voordelen, tegenover de enkele nadelen. Die alleen de groen erg vinden.

Comment

• Het zijn niet enkel "groenen" die fijn stof in ademen. Op een moderne diesel hoort een dpf.

Comment

• Nogmaals, dit is jouw gedacht en dat respecteer ik. Maar er zijn mensen die liever geen dpf, egr, katalysator en andere-van-dezelfde-zooi hebben op hun auto hebben staan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door General K Bekijk Berichten
              De dagvan vandaag met die belachelijke milieu normen is wel wat anders.
              Proficiat, je bent een held!

Comment

• Fijn stof is slecht voor de gezondheid idd, maar ultrafijn stof is nog veel erger.
                Door het gebruik van de roetfilter zorgt men er juist voor dat er meer ultrafijn stof uitgestoten word.

In dat opzicht is zo een roetfilter dus juist ongezonder!
                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Proficiat, je bent een held!
                  Wat is eigenlijk uw probleem kerel? En u bedoeling? Ruzie of discussie uitlokken? Iedereen kan hier zijn gedacht zeggen hoe hij/zij dit wil.
                  Maar dan altijd dat persoonlijk commentaar geven op iemand.. Ge zit over enige tijd bezig op Knight Rider omwille van zijn persoonlijk reacties maar ge gaat precies dezelfde toer op.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                    Fijn stof is slecht voor de gezondheid idd, maar ultrafijn stof is nog veel erger.
                    Door het gebruik van de roetfilter zorgt men er juist voor dat er meer ultrafijn stof uitgestoten word.

In dat opzicht is zo een roetfilter dus juist ongezonder!
                    Het is bewezen dat rijden met roetfilter beter is voor mens en milieu dan rijden zonder.

Comment

Wat is eigenlijk uw probleem kerel?
                      Dat je een domme kloot bent, meer moet je daar niet achter zoeken hoor.

Groetjes.

Comment

• Dus toch.. We hebben een nieuwe keyboard-warrior!.......Zeg ik iets over u of uw moeder? Neen dus. En ja, fijne avond verder.

Comment

Dus toch.. Zeg ik iets over u of uw moeder? Neen dus. En ja, fijne avond verder.
                          Beste General K. Iemand die milieunormen maar belachelijke zever vindt terwijl er jaarlijks een massa aan mensen sterven aan de gevolgen van luchtverontreiniging. Dat vind ik een domme kloot van 't ergste soort. Prettige avond nog.

Comment

Dus toch.. We hebben een nieuwe keyboard-warrior!...
                            Nieuw? Al een jaar of tien mijn beste General K.

Groetjes.

Comment

Het is bewezen dat rijden met roetfilter beter is voor mens en milieu dan rijden zonder.
                              Ze hebben dat idd een hele tijd gedacht, tot het onderzoek naar ultrafijn stof er kwam.
                              Dat heeft het tegendeel bewezen.
                              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

Ze hebben dat idd een hele tijd gedacht, tot het onderzoek naar ultrafijn stof er kwam.
                                Dat heeft het tegendeel bewezen.
                                Linkje naar een onafhankelijke bron?

Comment

• Die vraag kan ik ook stellen.
                                  Google is er voor iedereen!
                                  Last edited by knight-rider; 09/03/2014, 22:43.

Comment

Die vraag kan ik ook stellen.
                                    Google is er voor iedereen, dus ga u gang!
                                    Het internet staat vol met linken naar de deugdheid van roetfilters. Ik kan hier moeilijk 1.000 linkjes posten hé. Jij zegt dat roetfilters niet deugen. Ga uw gang!

Comment

• Een klein deel mensen sterft daarvan mss ja, en een hele hoop door andere zaken. Tja je kan me een domme kloot noemen, maar ik hang de straffe niet uit op een forum. Leuk he dat even zeggen van op afstand dat iemand een domme kloot is, zo lekker veilig en afgeschermd. Dan weet ik al ongeveer welk type mens er achter die Nick schuilt, maar goed. Voor de rest ga ik er niet verder op in want anders zou ik geen haar beter zijn dan jou.

Hoe moeilijk het ook zal zijn, u aan mijn negeerlijst toevoegen zal het beste zijn, "groetjes"

Comment

Nogmaals, dit is jouw gedacht en dat respecteer ik. Maar er zijn mensen die liever geen dpf, egr, katalysator en andere-van-dezelfde-zooi hebben op hun auto hebben staan.
                                        Er zijn er ook die geen snelheidsbeperkingen willen .

Comment

Het internet staat vol met linken naar de deugdheid van roetfilters. Ik kan hier moeilijk 1.000 linkjes posten hé. Jij zegt dat roetfilters niet deugen. Ga uw gang!
                                          Er staan evenveel linken die het tegendeel bewijzen.
                                          Gewoon "roetfilter ultrafijn stof" of zelfs enkel "ultrafijn stof" ingeven.
                                          Last edited by knight-rider; 09/03/2014, 22:48.

Comment

Working...
                                          X