Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2014?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
    Klopt perfect. Waarvoor mijn excuses.
    Maar als je ziet dat TK enkel nog tegen mij persoonlijk bezig is wordt het inderdaad een persoonlijk spelletje.
    BR komt ook niet veel meer.
    Reden: minste dat de tuners iets schrijven, komt hij met flauwekul af.
    Moet ik dan ook wegblijven? Of moet ik gewoon op mijn kap laten zitten?
    Flauwekul hé ? Of gij nu Greetje, Hansje of soepkieken noemt maakt mij niet uit. Feit is en blijft dat gij illegale handelingen promoot én uitvoert, zoals chiptjoenen en roetfilters "wegmoffelen".

Bovendien vertelt én verkoopt gij uw klanten constant leugens.

Mensen zoals U zijn het niet waard om überhaupt een ondernemingsnummer te hebben.

En kom nu niet af met uw ziektes, China, brandende Hummers, ik-betaal-BTW-dus-ik-doe-wat-ik-wil of uw rookgedrag hé.

Tip : plaats een roetfilter op uw grote mond, dat filtert misschien alle onzin die gij hier en elders uitkraamt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
      Is dat zo?

Dus rijden MET roetfilter is op termijn schadelijker dan rijden zonder??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patatke Bekijk Berichten
        Zonder een mening over tunen te hebben, moet ik nu mijn 27j oude dieselstoof van de hand doen, om het milieu en de mensheid te redden? Dat wordt een moeilijke .
        Tuurlijk niet! Het gaat over nieuwe diesels die standaard (of optioneel) uitgerust zijn met een DPF die je achteraf gaat verwijderen.

Comment

Voeg eraan toe dat ik nog steeds niet gestopt ben met roken, ondanks de kanker in de familie...
          Met die sigarettenrook die je uw longen injaagt help je enkel jezelf naar de kloten, luchtverontreiniging treft iedereen, klein verschil toch.

Comment

Tuurlijk niet! Het gaat over nieuwe diesels die standaard (of optioneel) uitgerust zijn met een DPF die je achteraf gaat verwijderen.
            Ja weet ik ook wel, het ging erom dat die oude diesels veel uitstoten maar ze rijden zo leuk. Die nieuwe diesels kunnen me gestolen worden , met of zonder filter.

Comment

• Het feit of je wel of niet gekeurd kan raken nadat je de roetfilter verwijderd hebt op een wagen die standaard met een roetfilter uitgerust is, staat los van het feit of een verwijderde roetfilter gedicteerd kan worden tijdens de controle van de roetuitstoot. Hiermee wil ik de verwijdering van een roetfilter niet goedpraten, maar als de vraag gesteld wordt of het gedetecteerd kan worden, is het antwoord niet dat het niet toegelaten is.
              De roetmeting op de keuring gebeurt stationair (= voertuig staat stil). Om een motor naar de begrenzer te jagen als hij niet belast wordt (de hele aandrijflijn is immers ontkoppeld en enkel het motortoerental moet verhoogd worden, zonder dat er gelijktijdig een versnellingskracht voor de wagen geleverd moet worden) heb je echt niet veel vermogen nodig. Je kan dus perfect een gewone mapping gebruiken die afgesteld is om de roetuitstoot zo laag mogelijk te houden. Als je dit dan koppelt aan de voertuigsnelheid (die sowieso toch op de can-aandrijving wordt gezet) moet het mogelijk zijn ervoor te zorgen dat indien de wagensnelheid 0km/h is en de wagen in neutraal staat (=omstandigheden waarin de test uitgevoerd wordt), de motorstuurdoos overschakelt op de mapping voor minimale roetuitstoot.
              Dat maakt het nog steeds niet legaal om zonder roetfilter rond te rijden, maar tijdens de roetmeting op de keuring zullen er geen foutieve waardes gegenereerd worden.
              Of het mag =/= of het gededecteerd kan worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
                Tip : plaats een roetfilter op uw grote mond, dat filtert misschien alle onzin die gij hier en elders uitkraamt.
                Zou een roetfilter ook topics over in beslag genomen BMW 320's filteren?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fazer600 Bekijk Berichten
                  Daar is het inmense stilte over..maar de man ipv de bal spelen zijn ze wel sterk in...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fazer600 Bekijk Berichten
                    Enkel de 320d's, 320i's zullen er niet uitgefilterd worden.
                    2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Maar als je ziet dat TK enkel nog tegen mij persoonlijk bezig is wordt het inderdaad een persoonlijk spelletje.

Zet hem op jou negeerlijst of gebruik de report knop als het er echt zo ver over gaat, dan zal hij een ban krijgen.

Comment

• Geert, gij moet die flauwekul hieronder eens lezen, vooral de laatste regel ! Gij zult nu nog méér gaan roken van de zenuwen.
                        Ik hoop dat ge op tijd uw lening gaat kunnen afbetalen.

21 JUNI 1985. - Wet betreffende de technische eisen waaraan elk voertuig voor vervoer te land, de onderdelen ervan, evenals het veiligheidstoebehoren moeten voldoen.

Hij die een productnorm betreffende voertuigen voor vervoer te land, hun onderdelen en toebehoren daar inbegrepen deze inzake veiligheid, door of uit kracht van deze wet en aangenomen in uitvoering van de communautaire wetgeving vermeld in bijlage van de Richtlijn 2008/99/EG van het Europees Parlement en van de Raad van 19 november 2008 inzake de bescherming van het milieu door middel van het strafrecht, overtreedt, wordt gestraft met een gevangenisstraf van tien dagen tot tien jaar en een geldboete van duizend euro tot zeven miljoen euro, of met een van die straffen alleen, indien die wederrechtelijke handeling of nalatigheid begaan wordt met het oogmerk het lozen, uitstoten of storten vaneen hoeveelheid materie in de lucht, de grond of het water te veroorzaken, waardoor de dood van of ernstige letsels aan personen, dan wel aanzienlijke schade aan de kwaliteit van lucht, grond of water of aan dieren of planten wordt of kan worden veroorzaakt.

Hij die opzettelijk aanzet tot het plegen van de inbreuk bepaald in het vorige lid wordt
                        gestraft met dezelfde straffen.

Comment

Ik vind da jij nog veel te braaf bent,ik zou alles in het werk stellen om die kerel te vinden....

Comment

• Ik heb zo het gevoel Tuningkid dat gij op't verkeerde forumzit
                            Www.milieu-activisten-forum.be is.mischien iets voor u ?
                            Tis hier toch een autoforum? We zitten hier toch allemaal om dezelfde reden , niet dan? Maar met u onnodig gezeik jaagt ge alleen maar autoliefhebbers weg...

Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                              Daar is het inmense stilte over..maar de man ipv de bal spelen zijn ze wel sterk in...
                              Al een geluk dat het geen uitmense stilte is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
                                Ik vind da jij nog veel te braaf bent,ik zou alles in het werk stellen om die kerel te vinden....
                                Allée gij, omdat ik die "flauwekul" uit sommige wetteksten hier publiceer ? Wie van ons moet hier in feite schrik beginnen krijgen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door korneeldebruyn Bekijk Berichten
                                  Ik heb zo het gevoel Tuningkid dat gij op't verkeerde forumzit
                                  Www.milieu-activisten-forum.be is.mischien iets voor u ?
                                  Tis hier toch een autoforum? We zitten hier toch allemaal om dezelfde reden , niet dan? Maar met u onnodig gezeik jaagt ge alleen maar autoliefhebbers weg...

Auto's en hun uitstoot, is dat geen autoliefhebberij misschien?

Comment

• Volgens mij klopt er toch iets niet zulle, en zijn er zich hier weer aan het laten opjagen met ne dooie mus :

21 JUNI 1985. - Wet betreffende de technische eisen waaraan elk voertuig voor vervoer te land, de onderdelen ervan, evenals het veiligheidstoebehoren moeten voldoen.

Hij die een productnorm ........ Richtlijn 2008/99/EG van het Europees Parlement en van de Raad van 19 november 2008 inzake de bescherming ................

Hoe kan men op 21 juni 1985 al weten wat er in 2008 beslist wordt ????? Vooruitziende vrouwen/mannen ??????

Wordt terug tijd blijkbaar om een zak gezouten chips uit de kast te halen ....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benji0973 Bekijk Berichten
                                      Volgens mij klopt er toch iets niet zulle, en zijn er zich hier weer aan het laten opjagen met ne dooie mus :

Hij die een productnorm ........ Richtlijn 2008/99/EG van het Europees Parlement en van de Raad van 19 november 2008 inzake de bescherming ................

Hoe kan men op 21 juni 1985 al weten wat er in 2008 beslist wordt ????? Vooruitziende vrouwen/mannen ??????

Wordt terug tijd blijkbaar om een zak gezouten chips uit de kast te halen ....
                                      Ge hebt gelijk, niet alleen zijn de autoconstructeurs allemaal dikke prutsers, ook onze volksvertegenwoordigers, parlementsleden, senaatsleden etc... Ze kennen er allemaal niks van, alleen de tjoeningboeren zijn onze nieuwe tovenaars.
                                      Last edited by ; 11/03/2014, 20:06.

Comment

• Het kan toch niet meer lang duren voor men op de keuring écht op de afwezigheid van dpf's begint te letten. Of zouden die hier nooit meelezen?

Comment

Auto's en hun uitstoot, is dat geen autoliefhebberij misschien?
                                          Niet op de manier hoe hij erover praat/zaagt

Comment

Working...
                                          X