Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2014?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
    Er staat "jij", niet "ik" :-DDDD....
    En nu bevestig je dat JIJ ook met apparaten werkt, maar dan niet achterhaald. Nog beter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
      Dus het lukt het programma zelf niet meer om dan toegang te krijgen tot de ECU als ik het goed versta?
      Soms lukt het de tuner niet meer om zijn programma erop te zetten omdat bij wijze van spreken de harde schijf gecrashed is. Valt zeer zelden voor hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
        En nu bevestig je dat JIJ ook met apparaten werkt, maar dan niet achterhaald. Nog beter.
        Het gaat over JOUW apparaten.
        Leren lezen Geert, maar dat gaat je blijkbaar net zo slecht af als iets schrijven zoals files bijvoorbeeld.

Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
        Soms lukt het de tuner niet meer om zijn programma erop te zetten omdat bij wijze van spreken de harde schijf gecrashed is. Valt zeer zelden voor hoor.
        Slechte tuners lukt het inderdaad niet meer om bepaalde sectoren te beschrijven maar ik zal je die uitleg besparen Greet want dat overstijgt jouw kennis vermoed ik.

Comment

Ok tnx voor de info, vroeg dit omdat iemand dat ik ken het juist heeft voorgehad bij ASD. Eerste keer dat ik er van hoorde.

Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
          Slechte tuners lukt het inderdaad niet meer om bepaalde sectoren te beschrijven maar ik zal je die uitleg besparen Greet want dat overstijgt jouw kennis vermoed ik.
          Probeer mij eens, heb IT gestudeerd

Comment

Ok tnx voor de info, vroeg dit omdat iemand dat ik ken het juist heeft voorgehad bij ASD. Eerste keer dat ik er van hoorde.
            Heb dat al méér gehoord. Dat komt ervan als ex-pizzabakkers aan ecu's werken.

Comment

• Vanochtend rond 09:15u een DVX-tomat gezien op de A12 aan de afrit in Meise...
              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Heb dat al méér gehoord. Dat komt ervan als ex-pizzabakkers aan ecu's werken.
                Ik bedoel eerste keer dat ik van ASD hoorde

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                  Vanochtend rond 09:15u een DVX-tomat gezien op de A12 aan de afrit in Meise...
                  Rode 6r.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                    Eentje met roetfilter heeft een maagdelijk propere uitlaatbuis.
                    Bwa, rij sinds januari met nieuwe 118d, ondertussen 8000 km op de teller, uitlaat ziet toch redelijk zwart hoor. (Al dacht ik zelf ook dat die properder zou blijven).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Coollemon Bekijk Berichten
                      Bwa, rij sinds januari met nieuwe 118d, ondertussen 8000 km op de teller, uitlaat ziet toch redelijk zwart hoor. (Al dacht ik zelf ook dat die properder zou blijven).
                      Dan zal ik een betere hebben hé.

Comment

Het gaat over JOUW apparaten.
                        Leren lezen Geert, maar dat gaat je blijkbaar net zo slecht af als iets schrijven zoals files bijvoorbeeld.

Zet die ploat af Tk,en stop met die mens persoonlijk aan te vallen,het begint afgezaagd te klinken,als je wil mag je met mij binnenkort meegaan ,mijn hok gaat bij Geert op de bank,en kan je irl meemaken of het tuning op maat is of dat het gewoon plat gekopieerde files zijn ,en wees gerust de wagen zal indien niet het vooropgesteld doel aan pk-winst terug oem gezet worden,dus geen illegale praktijken zoals jij het zo mooi verwoordt ,aan u de keuze,alhoewel ik nu er praktisch bijna zeker van ben dat je deze uitdaging niet durft aangaan,ach,keyboarrambo's,wie zijn ze ,wat drijft ze..

Comment

Btw, ik wacht nog altijd...

Comment

Btw, ik wacht nog altijd...
                            Same here...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                              Zet die ploat af Tk,en stop met die mens persoonlijk aan te vallen,het begint afgezaagd te klinken,
                              Wat tjoeners beweren klinkt ook afgezaagd.

Comment

Wat tjoeners beweren klinkt ook afgezaagd.

Maar daarmee nog geen antwoord op mijn aanbod Tk ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                                  Maar daarmee nog geen antwoord op mijn aanbod Tk ..
                                  Waarom moet ik getuige zijn van iets wat ik al weet ?

Als uw vooropgesteld vermogen door een copy-paste file niet wordt bereikt, gaat vanzelf plan-B in werking, ttz de correctiefactor bij de uitdraai of/en de meting zelf die eventjes "positief" wordt beïnvloed.

Geef Greet eens ongelijk ? Iedereen tevreden, hij zijn centen, gij uw "aangepast" vermogen in de breedste zin van het woord.

Gij denkt toch niet dat ik getuige van zulks schouwspel wil zijn, hiervoor ga ik wel naar een ander circus.

Comment

Waarom moet ik getuige zijn van iets wat ik al weet ?

Als uw vooropgesteld vermogen door een copy-paste file niet wordt bereikt, gaat vanzelf plan-B in werking, ttz de correctiefactor bij de uitdraai of/en de meting zelf die eventjes "positief" wordt beïnvloed.

Geef Greet eens ongelijk ? Iedereen tevreden, hij zijn centen, gij uw "aangepast" vermogen in de breedste zin van het woord.

Gij denkt toch niet dat ik getuige van zulks schouwspel wil zijn, hiervoor ga ik wel naar een ander circus.
                                    Bijkomend, maar ben je even vergeten, is dat als we wel ons vermogen halen en hij het niet echt voelt we het ook laten voor wat het is.
                                    Hier draait het om het behalen van het vermogen.
                                    Ik voorspel al dat je op die 400pk die 20 extra pk niet ga voelen.
                                    Dus leg eens uit waarom ik met de bank zou foefelen om een vermogen te halen die we erna weer af moeten doen? Weer een dag "verprutst"? Heb hem al laten weten dat we er gewoon een dag vol fun van gaan maken.

Besluit, dus bij mij draait het allemaal om geld?
                                    Als het om geld draait deden we 10-15 wagens per dag (wat enkel met copy/paste zou gaan) en moesten de klanten geen 3-4 weken wachten om te komen.
                                    Hier gaat het om een passie die jij gewoon verziekt.
                                    Ziekelijk noem ik dit. Geobsedeerd door iets wat je niet kan halen op een forum.
                                    Heb je een probleem met mij persoonlijk (en ik weet nog steeds niet waarom) kom dan als een echte vent eens naar hier en dan kunnen we dit eens uitklaren ;-)

Ik geef je zelfs GRATIS nog een drankje ook...
                                    Maar het antwoord hierop ken ik ook al.
                                    Je zal weer een uitleg hebben waarom dit niet nodig is :-)

Comment

.Besluit, dus bij mij draait het allemaal om geld?
                                      ...
                                      Hier gaat het om een passie die jij gewoon verziekt.
                                      Ziekelijk noem ik dit.
                                      Bedrijven moeten inderdaad winst maken, of jij soms niet ?
                                      Ik noem het ziekelijk dat jouw "passie" onwetende en twijfelende klanten mee de illegaliteit in worden getrokken door jouw opzet.

Als jij jezelf een correct ondernemer noemt, voer dan geen tjoening uit op voertuigen die deelnemen aan het openbaar verkeer,
                                      en blijf tenminste van de verplichte roetfilter af.

Smog toestanden en milieunormen, maar meneer Geert pretendeert dat dpf-delete de normaalste zaak van de wereld is.

Hoe ziekelijk ben JIJ eigenlijk ?

Comment

• [QUOTE=tuningkid;5296195]Bedrijven moeten inderdaad winst maken, of jij soms niet ?
                                        QUOTE]

Zit daar de jaloezie dat ons bedrijf meteen winst maakte?
                                        Mooi meegenomen, maar daar gaat het bij mij niet om.
                                        mss moet je beter opzoekwerk doen en kom je mss tot de conclusie dat het allemaal niet nodig is...
                                        Maar mijn balans zal je ook al eens gaan opzoeken zijn, net zoals die van BR en B&C consulting.

Hoe zit het met mijn voorstel?
                                        Hoe zit het met die 320d?

Allemaal vragen waar je niet op antwoord...

Kijk tuningkid,

je hebt op verschillende punten gelijk.
                                        En een forum dient om je mening te uitten.
                                        Als de wagen getuned is mag je niet meer op de baan.
                                        DPF delete uitgevoerd, dan mag je ook niet meer op de baan.

DPF delete = meer roetuitsstoot tijdens het rijden.

Allemaal zaken die ik niet ontken.

Maar ik snap niet waarom je steeds persoonlijk blijft vitten.
                                        Steeds quote je wat ik schrijf en probeer je het in een slecht daglicht te brengen.

Ook al schrijf ik in alle eerlijkheid dat een ECU bij ons ook wel eens kan blokkeren (wat al negatief is voor ons), toch ga je hier weer een verhaal rond maken.
                                        Tevens denk ik dat dit een eerlijk antwoord is en dan ga je elders verkondigen dat we alleen maar leugens verkopen.

Je post alleen maar gefrustreerde bewering over ons en BR. Hoe komt het dat je dit niet over ATH doet?. Beweringen die je zelf uitvindt, maar nooit bewijst, ook al vragen ze erachter.
                                        Mij lijkt dit op oneerlijke concurrentie. Maar ja, wat doe je eraan?

Is het nu omdat ze uw BMW ooit in beslag genomen hebben?
                                        Heb ik u ooit iets misdaan?
                                        Draait uw zaak niet goed meer?

Ooit vinden we het antwoord hier wel op hoor.
                                        Mijn negatief karaktertrekje is dat ik het mij enorm aantrek dat iemand zulke leugens definitief op een forum plaatst. Het gaat mij niet om het feit dat je ons kapot probeert te maken, maar het gaat hier om eerlijkheid...

Ik denk dat het beter is dat ik terug een beetje mijn best doe om u te negeren.
                                        Maar zoals gezegd, als je ooit "de ballen aan u lijf" hebt om een cola te komen halen, wees welkom.

Comment

Bedrijven moeten inderdaad winst maken, of jij soms niet ?
                                          Ik noem het ziekelijk dat jouw "passie" onwetende en twijfelende klanten mee de illegaliteit in worden getrokken door jouw opzet.

Als jij jezelf een correct ondernemer noemt, voer dan geen tjoening uit op voertuigen die deelnemen aan het openbaar verkeer,
                                          en blijf tenminste van de verplichte roetfilter af.

Smog toestanden en milieunormen, maar meneer Geert pretendeert dat dpf-delete de normaalste zaak van de wereld is.

Hoe ziekelijk ben JIJ eigenlijk ?
                                          Eigenlijk zit ge op compleet de verkeerde persoon te zagen en kreften.
                                          Ge moet op personen zoals MIJ zagen!

IK weet dat ge niet met een gechipte wagen op de openbare weg "moogt" komen.
                                          IK weet dat een DPF delete in principe niet mag.
                                          Maar IK geef toestemming om dat te doen. Als ik Geert wijs maak dat ik er enkel mee op circuit ga, gaat hij dan elke klant controleren?

Als er iemand aan mij vraagt om in zijn voortuin te pissen, en hij geeft er mij €1000 voor, zijt maar zeker dat ik het zal doen dan. Wildplassen mag niet, maar toch doe ik het.
                                          Gaan de flikken dan mij aanspreken die het heeft gedaan, of diegene die mij €1000 heeft gegeven. Ik weet perfect waar ik aan begon, dus moet daarvan maar de consequenties dragen dan

Comment

Working...
                                          X