Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2014?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Jaloezie ? Toch niet omwille van jouw officiêle winstcijferstjes die bij de NBB bekend zijn.
    Eerlijk gezegd klopt daar niet veel van als je begrijpt wat ik bedoel.

Oneerlijke concurrentie bestaat enkel en alleen tussen eerlijke en legale handelsactiviteiten.
    Er bestaat ook niet iets zoals "zwarte negers" of "stoute boefjes". Dat zijn pleonasmen.

Jij noemt jouw uitspraken en beweringen "eerlijk" ? Moa vent toch.

Mijn beweringen zijn tenslotte niet "zelf uitgevonden", enkel replieken op jouw statements.
    Wetteksten zijn ook niet door mij "uitgevonden", maar zijn enkel storend en oneerlijk voor diegenen
    die dit niet graag willen weten !

Jouw mooiste uitspraak tot nu toe is dat justitie jouw vermogenbank gaat gebruiken ! Hilarisch.

Comment

• We hebben nog nooit bewijzen van u beweringen gezien, als ge zo zeker van u stuk zeit geeft het dan aan?

Echt zielig hoe jaloers dat ge zeit.

Ga eens naar de de hoeren ofzo, dat ge ne keer u kunt uitleven.
      2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
        Maar IK geef toestemming om dat te doen. Als ik Geert wijs maak dat ik er enkel mee op circuit ga, gaat hij dan elke klant controleren?

Als er iemand aan mij vraagt om in zijn voortuin te pissen, en hij geeft er mij €1000 voor, zijt maar zeker dat ik het zal doen dan. Wildplassen mag niet, maar toch doe ik het.
        Gaan de flikken dan mij aanspreken die het heeft gedaan, of diegene die mij €1000 heeft gegeven. Ik weet perfect waar ik aan begon, dus moet daarvan maar de consequenties dragen dan
        Geert is VERPLICHT om dit te controleren bij elke wagen die bij hem binnen en op zijn parking staat.

Vooral omdat meneer handelaar is en dus geacht wordt de wet te kennen.
        Maar omdat 99% van de bij hem aangeboden voertuigen wel degelijk ingeschreven zijn gaat uw veronderstelling dus helaas niet op.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
          We hebben nog nooit bewijzen van u beweringen gezien, als ge zo zeker van u stuk zeit geeft het dan aan?

Echt zielig hoe jaloers dat ge zeit.

Ga eens naar de de hoeren ofzo, dat ge ne keer u kunt uitleven.
          (Ibi, 't is zijt, 'k zal ik het even zeggen zodat TK het niet meer moet zeggen )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
            Geert is VERPLICHT om dit te controleren bij elke wagen die bij hem binnen en op zijn parking staat.

Vooral omdat meneer handelaar is en dus geacht wordt de wet te kennen.
            Maar omdat 99% van de bij hem aangeboden voertuigen wel degelijk ingeschreven zijn gaat uw veronderstelling dus helaas niet op.
            Hebt u daarvoor een wettekst dat hij verplicht is om dit te controleren?

Comment

Als er iemand aan mij vraagt om in zijn voortuin te pissen, en hij geeft er mij €1000 voor, zijt maar zeker dat ik het zal doen dan. Wildplassen mag niet, maar toch doe ik het.
              Gaan de flikken dan mij aanspreken die het heeft gedaan, of diegene die mij €1000 heeft gegeven. Ik weet perfect waar ik aan begon, dus moet daarvan maar de consequenties dragen dan
              Uw "wildplassen" tegen betaling op private eigendom noemen ze bemesting.

Comment

Jaloezie ? Toch niet omwille van jouw officiêle winstcijferstjes die bij de NBB bekend zijn.
                Eerlijk gezegd klopt daar niet veel van als je begrijpt wat ik bedoel.

Oneerlijke concurrentie bestaat enkel en alleen tussen eerlijke en legale handelsactiviteiten.
                Er bestaat ook niet iets zoals "zwarte negers" of "stoute boefjes". Dat zijn pleonasmen.

Jij noemt jouw uitspraken en beweringen "eerlijk" ? Moa vent toch.

Mijn beweringen zijn tenslotte niet "zelf uitgevonden", enkel replieken op jouw statements.
                Wetteksten zijn ook niet door mij "uitgevonden", maar zijn enkel storend en oneerlijk voor diegenen
                die dit niet graag willen weten !

Jouw mooiste uitspraak tot nu toe is dat justitie jouw vermogenbank gaat gebruiken ! Hilarisch.
                Mijn winstcijfers zijn behoorlijk goed voor een bedrijf dat uit de grond gestampt wordt.

Als een testbank gekeurd en geijkt is door vincotte mag die gebruikt worden ja.
                Wij hebben geopteerd om dit door hen te laten keuren en ijken zodat deze steeds perfect meet. Met attest kan je aantonen dat dit onafhankelijk is gebeurd en kan iemand zoals u niet gaan vertellen dat we deze naar onze hand gezet hebben.
                Als justitie dan bij ons wil komen kunnen we geen neen zeggen...
                Er zijn ook gevallen van mensen die in proces liggen met garages of invoerders waarvoor een wagen op de bank moet. Niet alleen voor 320d's zoals die van u...

Soit, ik ga stoppen met op u te reageren (zoals ik al vele malen gezegd heb) want jij bent iemand die steeds gelijk wil hebben.

Comment

Uw "wildplassen" tegen betaling op private eigendom noemen ze bemesting.
                  Wildplassen is het plassen in de openbare ruimte op een andere plaats dan een toilet / urinoir, bijvoorbeeld tegen een boom, een lantaarnpaal, in een portiek enz. Dit wordt afgekeurd op plaatsen waar dit stankoverlast kan geven, en ook wel wegens het mogelijk voor anderen zichtbaar worden van genitaliën. Het kan dan worden opgevat als een vorm van verstoren van de openbare orde.

Bij mijn weten kunt ge in een voortuin zien, en dan is dat verstoring vd openbare orde
                  Alé zeg, gij met uw wetteksten...

Maar soit, we gaan hier serieus

Comment

• Haha eerste keer dat ik eens door dit topic ga... man man, bij het lezen van de replies van tuningkid komen spontaan de woorden hopeloos en gefrustreerd bij mij naar boven. Echt grappig hoe ENORM zielig een mensje kan zijn... Vraag me af waar hij zijn dagen mee vult, hij moet een graag geziene collega zijn denk ik dan ...

Van mijn beide speeltjes heb ik de cats afgehaald, dit voor (merkbaar) meer vermogen eruit te kunnen halen… Wat ga je hiermee doen, weer een tirade afsteken zoals alleen een toetsenbordheld dit kan? Ook zeer zielig om altijd alleen op Geert af te geven… Je kan misschien een ‘front-tegen-chiptuners’ oprichten. Weet je waar je eens naar moet gaan kijken, truckraces, wat voor zwarte doemp daaruit komt, kan je hartje dat wel aan
                    Last edited by ; 14/03/2014, 12:39.

Comment

Hebt u daarvoor een wettekst dat hij verplicht is om dit te controleren?
                      Hier kan je dat lezen, maar dat is natuurlijk maar "flauwekul" hoor.

Comment

Hier kan je dat lezen, maar dat is natuurlijk maar "flauwekul" hoor.

http://www.morbee.be/MON/BTW_Registe...voertuigen.htm
                        'K ga dat echt allemaal niet lezen hoor
                        Kopieer het stukje tekst eens daaruit dat hier van toepassing is als je zo zeker bent van je zaak?

Comment

• Waarom doen moderators niets aan mensen die hier anderen persoonlijk aanvallen?
                          Last edited by ; 14/03/2014, 19:05.

Comment

• Ik dacht dat het onderwerp hier ' Beste chiptuners anno 2014 ? ' was
                            Maar ik weet wel wie de beste zeiker anno 2014 gaat zijn en er zal geen deliberatie nodig zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                              Waarom doen moderators niets aan mensen die hier anderen persoonlijk aanvallen?
                              Omdat die 'mensen' juist worden beschermd door sommige mods...
                              2011 Porsche Boxster S Black Edition

Comment

• idd, sommige mods spelen onder één hoedje, dat is al duidelijk. :-)

Verstuurd vanaf mijn V370 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door galaman Bekijk Berichten
                                  Ik dacht dat het onderwerp hier ' Beste chiptuners anno 2014 ? ' was
                                  Maar ik weet wel wie de beste zeiker anno 2014 gaat zijn en er zal geen deliberatie nodig zijn.

Comment

• Er zit hoe dan ook waarheid in wat TK zegt: zijn wagen is inderdaad in beslag genomen. Wat er verder gebeurt is, weet ik niet. Maar daar is hij alvast behoorlijk kwaad om, aan zijn reacties te zien. Of het zijn zaak vooruit helpt, door te fulmineren naar zelfstandigen, is iets anders. In ieder geval wens ik hem een fijn leven toe, zonder tuning perikelen. En hopelijk met een niet getunede 320D.
                                    “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                                      Er zit hoe dan ook waarheid in wat TK zegt: zijn wagen is inderdaad in beslag genomen. Wat er verder gebeurt is, weet ik niet. Maar daar is hij alvast behoorlijk kwaad om, aan zijn reacties te zien. Of het zijn zaak vooruit helpt, door te fulmineren naar zelfstandigen, is iets anders. In ieder geval wens ik hem een fijn leven toe, zonder tuning perikelen. En hopelijk met een niet getunede 320D.
                                      Volledig akkoord,maar daarom moet je niet steeds vitten op dezelfde persoon,beetje respect en beleefdheid naar uw medemens toe kan geen kwaad,gelijk em nu bezig is kweekt dat alleen maar ergernis naar zijn persoon toe,allee da's mijn gedacht erover..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door galaman Bekijk Berichten
                                        Ik dacht dat het onderwerp hier ' Beste chiptuners anno 2014 ? ' was
                                        Beste zeiker ? Als dat maar geen wildplasser is.

Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                                        Volledig akkoord,maar daarom moet je niet steeds vitten op dezelfde persoon,beetje respect en beleefdheid naar uw medemens toe kan geen kwaad,gelijk em nu bezig is kweekt dat alleen maar ergernis naar zijn persoon toe,allee da's mijn gedacht erover..
                                        Beetje respect voor de wet en beleefdheid + correctheid naar onwetende klanten toe kan ook geen kwaad.
                                        Gelijk Geert nu bezig is kweekt dat alleen maar ergernis

Comment

Beste zeiker ? Als dat maar geen wildplasser is.

Beetje respect voor de wet en beleefdheid + correctheid naar onwetende klanten toe kan ook geen kwaad.
                                          Gelijk Geert nu bezig is kweekt dat alleen maar ergernis
                                          ...........Bij/naar bepaalde moraalridders die het water naar de zee brengen/vechten tegen windmolens/tegen de bierkaai..

Comment

Working...
                                          X