Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Beste chiptuners anno 2014?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Hier kon iets interessant gestaan hebben...
-
Tuningkid aanzetten tot illegale activiteiten wat zullen we nog allemaal meemaken
Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk BerichtenTip : laat uw voertuig in Spanje tjoenen, daar mag dat en is uw opzet ook legitiem in tegenstelling tot in België.Hier kon iets interessant gestaan hebben...
Comment
-
Blijkbaar is het forum mij aan het censureren want al tweemaal een antwoord geschreven maar het komt er niet op, terwijl het op de hoofdpagina wel aangeven wordt als zijnde de laatste post in dit topic.Hier kon iets interessant gestaan hebben...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk BerichtenTip : laat uw voertuig in Spanje tjoenen, daar mag dat en is uw opzet ook legitiem in tegenstelling tot in België.
Verstuurd vanaf mijn V370 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jug Bekijk BerichtenZeg Bruno, ik keek daarnet eens op uw webcam, uw poetsvrouw mag er wezen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jug Bekijk BerichtenZeg Bruno, ik keek daarnet eens op uw webcam, uw poetsvrouw mag er wezen!
Comment
-
Ik heb anders ook nog een on topic vraagje als het mag...
Betekent de nieuwe generatie tuning met externe modules ipv het 'oude' OBD-systeem dat in principe alles nu tune-baar is? Want nu moet de code van de ecu niet meer gekraakt worden gezien deze gebypassed wordt. Of mis ik iets?MY 2011 Lexus IS250 Aut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk BerichtenBlijkbaar is het forum mij aan het censureren want al tweemaal een antwoord geschreven maar het komt er niet op, terwijl het op de hoofdpagina wel aangeven wordt als zijnde de laatste post in dit topic.2011 Porsche Boxster S Black Edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk BerichtenDa's gewoon het forum dat blijft hangen hoor, is in andere topics ook soms het geval...2011 Porsche Boxster S Black Edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stekki Bekijk BerichtenNeen, mijn posts werden verwijderd na paar minuten. Heb het niet over dat het forum blijft hangen.
In 96gr zijn geval zal het wel gewoon blijven hangen zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk BerichtenDa's wel straf dan.
In 96gr zijn geval zal het wel gewoon blijven hangen zijn.2011 Porsche Boxster S Black Edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenBij 96gr is snelheid van ondergeschikt belang. Blijkbaar ook bij het posten!2011 Porsche Boxster S Black Edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenBij 96gr is snelheid van ondergeschikt belang. Blijkbaar ook bij het posten!Hier kon iets interessant gestaan hebben...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenWanneer je zo ongerust bent over de betrouwbaarheid dan zou ik ofwel niet chippen ofwel voor een veel lagere toename in vermogen en koppel gaan. In plaats van 250pk/500Nm zou je dan voor pakweg 230pk en 450Nm kunnen gaan. Dat is allemaal perfect mogelijk bij een tuning op maat en als je daarmee gerust bent dan kan dat alleen maar goed zijn. Anderzijds is dat geen garantie op zorgeloos rijden, het is niet omdat je wagen gechipt is dat hij plots meer of minder betrouwbaar zou zijn.
Daar had ik ook aan gedacht. Ik wacht even enkele reacties on topic af van de tuners. Welke zijn hier zoals actief op dit forum trouwens?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk BerichtenTip : laat uw voertuig in Spanje tjoenen, daar mag dat en is uw opzet ook legitiem in tegenstelling tot in België.
Dus je volgt de regeltjes omwille van de regeltjes en niet omwille van de gedachte achter die regeltjes of de noodzaak van de regeltjes? Dat vind ik toch wat vreemd eerlijk gezegd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C.O.B. Bekijk BerichtenBedankt voor je ON Topic antwoord Diabolic!
Daar had ik ook aan gedacht. Ik wacht even enkele reacties on topic af van de tuners. Welke zijn hier zoals actief op dit forum trouwens?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenHet antwoord van de tuners zal zeker wel objectief zijn!
Comment
Comment