Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2014?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
    Tip : laat uw voertuig in Spanje tjoenen, daar mag dat en is uw opzet ook legitiem in tegenstelling tot in België.
    Tip 2 tuningkid, de eventuele uitgevoerde chiptuning op een Belgische wagen is even illegaal hoor, wat voor een eventuele Spaanse wagen ook de regels zouden mogen zijn de Belgische blijven gelden voor Belgische wagens, wat een fout van U tuningkid iemand aanzetten tot niet wettelijke daden....
    Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

• Tuningkid aanzetten tot illegale activiteiten wat zullen we nog allemaal meemaken

Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
      Tip : laat uw voertuig in Spanje tjoenen, daar mag dat en is uw opzet ook legitiem in tegenstelling tot in België.
      Tip 2 tuningkid, de eventuele uitgevoerde chiptuning op een Belgische wagen is even illegaal hoor, wat voor een eventuele Spaanse wagen ook de regels zouden mogen zijn de Belgische blijven gelden voor Belgische wagens, wat een fout van U tuningkid iemand aanzetten tot niet wettelijke daden....

Comment

• Blijkbaar is het forum mij aan het censureren want al tweemaal een antwoord geschreven maar het komt er niet op, terwijl het op de hoofdpagina wel aangeven wordt als zijnde de laatste post in dit topic.

Comment

bla bla bla, zoals altijd.

Verstuurd vanaf mijn V370 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jug Bekijk Berichten
            Zeg Bruno, ik keek daarnet eens op uw webcam, uw poetsvrouw mag er wezen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jug Bekijk Berichten
              Zeg Bruno, ik keek daarnet eens op uw webcam, uw poetsvrouw mag er wezen!
              En dan hebt ge zijn échte poetsvrouw nog niet eens gezien

Comment

• Ik heb anders ook nog een on topic vraagje als het mag...

Betekent de nieuwe generatie tuning met externe modules ipv het 'oude' OBD-systeem dat in principe alles nu tune-baar is? Want nu moet de code van de ecu niet meer gekraakt worden gezien deze gebypassed wordt. Of mis ik iets?
                MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk Berichten
                  Blijkbaar is het forum mij aan het censureren want al tweemaal een antwoord geschreven maar het komt er niet op, terwijl het op de hoofdpagina wel aangeven wordt als zijnde de laatste post in dit topic.
                  Heb ik in dit topic ook al meegemaakt, jammer genoeg wordt Tuningkind door bepaalde mods beschermd, zoals ik nog al heb gezegd.
                  2011 Porsche Boxster S Black Edition

Comment

• Da's gewoon het forum dat blijft hangen hoor, is in andere topics ook soms het geval...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
                      Da's gewoon het forum dat blijft hangen hoor, is in andere topics ook soms het geval...
                      Neen, mijn posts werden verwijderd na paar minuten. Heb het niet over dat het forum blijft hangen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stekki Bekijk Berichten
                        Neen, mijn posts werden verwijderd na paar minuten. Heb het niet over dat het forum blijft hangen.
                        Da's wel straf dan.

In 96gr zijn geval zal het wel gewoon blijven hangen zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
                          Da's wel straf dan.

In 96gr zijn geval zal het wel gewoon blijven hangen zijn.
                          Straf maar de waarheid, zowel posts als een nieuwe topic dat ik had aangemaakt (gingen over tuningkind) waren zeer snel verwijderd. Dusja...

Comment

• Bij 96gr is snelheid van ondergeschikt belang. Blijkbaar ook bij het posten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                              Bij 96gr is snelheid van ondergeschikt belang. Blijkbaar ook bij het posten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                Bij 96gr is snelheid van ondergeschikt belang. Blijkbaar ook bij het posten!
                                Hoe bedoel je

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                                  Wanneer je zo ongerust bent over de betrouwbaarheid dan zou ik ofwel niet chippen ofwel voor een veel lagere toename in vermogen en koppel gaan. In plaats van 250pk/500Nm zou je dan voor pakweg 230pk en 450Nm kunnen gaan. Dat is allemaal perfect mogelijk bij een tuning op maat en als je daarmee gerust bent dan kan dat alleen maar goed zijn. Anderzijds is dat geen garantie op zorgeloos rijden, het is niet omdat je wagen gechipt is dat hij plots meer of minder betrouwbaar zou zijn.
                                  Bedankt voor je ON Topic antwoord Diabolic!
                                  Daar had ik ook aan gedacht. Ik wacht even enkele reacties on topic af van de tuners. Welke zijn hier zoals actief op dit forum trouwens?

Comment

Als het in het boekje staat dat het mag is er plots geen vuiltje meer aan de lucht?
                                    Dus je volgt de regeltjes omwille van de regeltjes en niet omwille van de gedachte achter die regeltjes of de noodzaak van de regeltjes? Dat vind ik toch wat vreemd eerlijk gezegd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C.O.B. Bekijk Berichten
                                      Bedankt voor je ON Topic antwoord Diabolic!
                                      Daar had ik ook aan gedacht. Ik wacht even enkele reacties on topic af van de tuners. Welke zijn hier zoals actief op dit forum trouwens?
                                      Het antwoord van de tuners zal zeker wel objectief zijn!

Comment

• @Geert hou ons aub wat op de hoogte over je projecten. Altijd leuk om te weten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                          Het antwoord van de tuners zal zeker wel objectief zijn!
                                          net zoals jou oordeel over hen neem ik aan ...

Comment

Working...
                                          X