Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Beste chiptuners anno 2014?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk BerichtenDie van DVX AIB Vincotte ..Apec weet ik niet..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten....,je moest erbij geweest zijn,je had een uitnodiging,maar ik heb alleen uw kat gezien,spijtig spijtig..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichtenstock 7.200 en getjoend nog maar 6.800 ?
Heeft Greet de rpm-max verlaagd ? Ja, héél moedig want dit is echt belangrijk.
Mijn oordeel : door laterale verschuiving van beide grafieken krijg je ook visuele verschillen.
Om het NOG makkelijker te maken voor jou, volgens mij heeft Greetje een ruk aan het printerpapier gegeven
waardoor de getjoende print ietjes verschoven komt te liggen t.o.v. uw stockdraai.
PS : Hoe zit het met de initiële verliesmeting van Greets' bank vooraleer hij zijn uitstrijk begint te nemen ? Oei, niet op gelet ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk BerichtenDan breng die kat terug aub, want die is hier inderdaad sinds enkele dagen vermist !
En nu ga ik gaan slapen,want kmoet deze nacht boeven vangen en mss wel katten terug brengen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk BerichtenOk doe ik,mag ik uw adres?,breng ik ineens alle prints mee,kan je mss eens fappen,want denk dat het ne keer nodig is
Zeg Luc, die vorige, andere chipBOER, was dat APEC ??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk BerichtenOk doe ik,mag ik uw adres?,breng ik ineens alle prints mee,kan je mss eens fappen,want denk dat het ne keer nodig is
En nu ga ik gaan slapen,want kmoet deze nacht boeven vangen en mss wel katten terug brengen...
boeven vangen ? Meneer werkt bij den polies ? grappig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenVolgens mij heeft een M5 geen roetfilter. Ofwel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk BerichtenEn het smurfachtige uitstrijkje ,is de stockwaarde m'n beste..
of is de blauwe de Apec tuning, zoals in je in je vorige post schrijft, en waarom schreef je daar dan niets over in je eerste post ?
Enfin ik ben even de draad kwijt, maar je kan me zeker wel verduidelijken ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichtengewoon ter info, is de blauwe kurve nu de stock ? ( lijkt me alvast onmogelijk gezien het toerental van 7200 rpm )
of is de blauwe de Apec tuning, zoals in je in je vorige post schrijft, en waarom schreef je daar dan niets over in je eerste post ?
om Greet zijn verhaal ten allen tijde te willen laten kloppen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichtengewoon ter info, is de blauwe kurve nu de stock ? ( lijkt me alvast onmogelijk gezien het toerental van 7200 rpm )
Hectisch is het hier.
Luc heeft ooit zijn wagen laten tunen door Apec.
Was er niet tevreden van en heeft gevraagd om hem stock te zetten behalve de toerentalbegrenzing en top. Dit heeft Apec dan ook gedaan.
Dit werd hier gemeten (blauw) en nadien een ruk aan het papier gegeven dat het rood wat hoger ligt.
Dit is wat ik van Luc te horen heb gekregen.
Verder doe ik niet meer mee aan dit kat en muis spelletje.
Na tuning haalt luc zelfs zijn opgegeven stock niet.
Dit is niet iets dat ons een boost zal geven waar ik niets op tegen heb. Eerlijk is eerlijk.
En dan nog zulke kinderachtige praat.
ZUCHT
Bruno, niet op u he. Is een reactie op al die bladzijden hier.
Heb uw post geciteerd om hier een antwoord op te geven hoe het nu zit met dat toerental.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk BerichtenMan man man.
Na tuning haalt luc zelfs zijn opgegeven stock niet.
Dit is niet iets dat ons een boost zal geven waar ik niets op tegen heb. Eerlijk is eerlijk.
Dat is niet iets dat de wagen een boost zal geven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk BerichtenGoe bezig ! Na tjoening nog minder dan origineel.
Dat is niet iets dat de wagen een boost zal geven.
Opgegeven stock staat er toch? Na "tjoening" heeft hij wel meer.
Maar wij kunnen volgens u geen files schrijven, dus hebben gewoon de kabel wat aangespannen zodat Luc denkt dat hij "beter op de gas" reageert en ik heb een rukje gegeven aan het papier. Makkelijk toch.
Wat is uw probleem nu eigenlijk naar ons persoonlijk toe?
Heb jij niets anders te doen dan te melken en te zagen?
Doemme toch he, nu reageer ik weer. Net wat je wil :-)
Er zal wel altijd iets zijn waar jij op wil vitten.
Dit is de grootste reden waarom relaties stopgezet worden.
Ben jij wel een man?
Last edited by Geert DVX; 22/03/2014, 19:41.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten,je moest erbij geweest zijn,je had een uitnodiging,maar ik heb alleen uw kat gezien,spijtig spijtig..Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk BerichtenVerder doe ik niet meer mee aan dit kat en muis spelletje.
Waar zit die dekselse muis Geert ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk BerichtenMaar wij kunnen volgens u geen files schrijven, dus hebben gewoon de kabel wat aangespannen zodat Luc denkt dat hij "beter op de gas" reageert en ik heb een rukje gegeven aan het papier. Makkelijk toch.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk BerichtenGij liegt want een M5 heeft géén kabel, gij hebt gewoon de offset van de "drivers wish"-map wat verlegd. Makkelijk toch.
Flink zo! Bank vooruit bij de juf!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk BerichtenWaar zit die dekselse muis Geert ?
Comment
Comment