Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2014?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
    Mijn ervaring heeft een stijging in verbruik gegeven van 2 a 3 ltr
    Ja kan, als je veelvuldig het volle vermogen na tuning gebruikt is dat zeer goed mogelijk, logisch ook.
    Mijn rijstijl is na tuning iets pittiger en de scheelt bij mij een liter extra. Rij ik normaal vlot dan blijft het ongeveer hetzelfde...en niet vergeten, het verbruik van hetzelfde type motor kan zeer verschillend zijn af fabriek.
    Last edited by ; 22/03/2014, 21:03.

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
      Wie kan er niet lezen?
      Opgegeven stock staat er toch? Na "tjoening" heeft hij wel meer.
      Maar wij kunnen volgens u geen files schrijven, dus hebben gewoon de kabel wat aangespannen zodat Luc denkt dat hij "beter op de gas" reageert en ik heb een rukje gegeven aan het papier. Makkelijk toch.
      Wat is uw probleem nu eigenlijk naar ons persoonlijk toe?
      Heb jij niets anders te doen dan te melken en te zagen?



      Doemme toch he, nu reageer ik weer. Net wat je wil :-)
      Er zal wel altijd iets zijn waar jij op wil vitten.
      Dit is de grootste reden waarom relaties stopgezet worden.
      Ben jij wel een man?


      Dat jullie niet kunnen programmeren en wat aan de printer foefelen als voornaamste bron van inkomen dat kan ik nog begrijpen. Maar jullie zijn de echte meesters in oplichting wanneer jullie zogezegd andere nokkenassen, een andere namaakturbo, nep injectoren enz
      ... Kunnen verkocht krijgen door in paint een grafiek van een 18T audi te tekenen en dan af te drukken om dan weer in de printer te steken als eerste blad en nadien een leeg blad af te laten drukken vlak na de dyno zodat het lijkt dat dat eigenlijk de echte grafiek is. Maar bij mij zijn jullie door de mand gevallen wanneer na de eerste meting (stock) ineens Geert weg was omdat hij bij de tweede meting mee aan de rollen van de rollenbank was gaan draaien om zo meer vermogen te maken bij deze run omdat ze een keer paint niet opgestart kregen. DAT HAD IK GEZIEN ZE!!!!!

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door Kim314 Bekijk Berichten
        Dat jullie niet kunnen programmeren en wat aan de printer foefelen als voornaamste bron van inkomen dat kan ik nog begrijpen. Maar jullie zijn de echte meesters in oplichting wanneer jullie zogezegd andere nokkenassen, een andere namaakturbo, nep injectoren enz
        ... Kunnen verkocht krijgen door in paint een grafiek van een 18T audi te tekenen en dan af te drukken om dan weer in de printer te steken als eerste blad en nadien een leeg blad af te laten drukken vlak na de dyno zodat het lijkt dat dat eigenlijk de echte grafiek is. Maar bij mij zijn jullie door de mand gevallen wanneer na de eerste meting (stock) ineens Geert weg was omdat hij bij de tweede meting mee aan de rollen van de rollenbank was gaan draaien om zo meer vermogen te maken bij deze run omdat ze een keer paint niet opgestart kregen. DAT HAD IK GEZIEN ZE!!!!!



        Zelden zo hard gelachen ! De printer-tjoeners.......

        Comment


        • .....

          Comment


          • Zo hard heb ik ook gelachen! Toen ik uw laatste posts las tuningkid. Je ziet niet eens hoe absurd uw eigen insinuaties en beschuldigingen zijn. Je gelooft zo hard uw eigen zever dat ge denkt dat ik dat ook doe? Amateur...

            Comment


            • 'Begint hier een beetje raar te worden.....

              Comment


              • Wat een mokerslag, geniale intrapper!
                Last edited by ; 23/03/2014, 01:24.

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
                  Jakkel, ik heb de interne BMW nota voor de M performance power kit voor de 330d. Daarin staat letterlijk dat de CO2 uitstoot en verbruik gelijk blijft.

                  Hoe ze het doen, geen idee.

                  Ik rijd nu al 1000 km met de PPK en m'n verbruik is nog niet gestegen. Allez een beetje, maar dat is omdat ik misschien meer geniet van het vermogen

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
                    Wat een mokerslag, geniale intrapper!
                    Haha geniaal gewoon! Jammer dat onze gefrustreerde keyboardwarrior niet het lef heeft om eens in de echte wereld af te spreken.
                    2011 Porsche Boxster S Black Edition

                    Comment


                    • Wa is da hier allemaal. Dacht ook effe van "heu??" Stel u voor kim. Wel leuk gevonden :-)

                      Pure jaloezie lijkt het mij.
                      Op elke post dat ik schrijft zal tk wel iets te zeggen hebben. Elk project dat we posten wordt omgebogen naar te duur voor wat het is of "old school".
                      Geeft me enkel bevestiging dat we goed bezig zijn en dat ik een pro geworden ben in het "rukken" aan de papiertjes. Niet simpel hoor!
                      Nog een prettige zondag en mijn oprechte dank aan de forumleden die niet zo lichtzinnig zijn.
                      tk, je wordt een echte bv. De mensen beginnen me al op fb aan te spreken en vragen zich af hoe het komt dat je nog vrij rondloopt.
                      Wie doet zich voor alsof hij niet te vatten is? Informatica faalt wel eens, net zoals ECU's. "Gevaarlijke houding" ;-)
                      Last edited by Geert DVX; 23/03/2014, 12:14.

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
                        Goe bezig ! Na tjoening nog minder dan origineel.
                        Dat is niet iets dat de wagen een boost zal geven.
                        Heh?ori =374pk,na remap:399,9pk..dus volgens tk is 374>dan 399,9 ,ok tk ,je hebt gelijk.

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
                          Elk project dat we posten wordt omgebogen naar te duur voor wat het is of "old school".
                          ...
                          tk, je wordt een echte bv. De mensen beginnen me al op fb aan te spreken en vragen zich af hoe het komt dat je nog vrij rondloopt.
                          Projecten met turbokits voor de 1.8T zijn inderdaad zou oud als de straat. Bovendien zijn dit kant en klare kits, INCLUSIEF de software !

                          Velen vragen zich inderdaad af hoe het komt dat jij nog vrij rondloopt vanwege o.a. het straffeloos verwijderen van verplichte roetfilters.

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
                            Velen vragen zich inderdaad af hoe het komt dat jij nog vrij rondloopt vanwege o.a. het straffeloos verwijderen van verplichte roetfilters.

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk Berichten
                              Tot in den treure toe valt ie in herhaling..maar het is wel grappig ,en onrechtstreeks blijft ie maar reclame voor DVX maken..

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
                                Geen reactie natuurlijk ,maar ter herhaling, deze motor haalt maximaal 7.000 rpm af fabriek en géén 7.200 rpm zoals Greetje zijn "uitstrijkje" laat vermoeden.

                                Voor alle duidelijkheid , het is de smurfkleur-achtige curve op dat uitstrijkje.
                                Toerentalbegrenzer kan je verwijderen of later laten ingrijpen. Het is niet omdat je toerenteller bij zoveel tpm stopt, dat de motor daar ook ophoudt.
                                Of het de betrouwbaarheid ten goede komt is een andere zaak, de marge zal kleiner worden. Maar het maximum toerental van de fabriek is geen absolute maximumgrens voor die specifieke motor hé


                                Verzonden met behulp van Tapatalk

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                  Jakkel, ik heb de interne BMW nota voor de M performance power kit voor de 330d. Daarin staat letterlijk dat de CO2 uitstoot en verbruik gelijk blijft.

                                  Hoe ze het doen, geen idee.

                                  Ik rijd nu al 1000 km met de PPK en m'n verbruik is nog niet gestegen. Allez een beetje, maar dat is omdat ik misschien meer geniet van het vermogen
                                  Als je enkel de software van de motor aanpast en de hardware ongewijzigd laat, is het normaal dat bij dezelfde gebruiksomstandigheden (=EU-normtest) je ook dezelfde verbruikscijfers zal optekenen. Voor die cyclus te rijden moet je amper het vermogen van de motor in standaardtrim aanspreken. Na de tuning zal je nog steeds evenveel vermogen nodig hebben tijdens de testcyclus, dus zal de motor evenveel moeite moeten doen als met de originele programmatie. Dus je verbruik kan identiek blijven



                                  Verzonden met behulp van Tapatalk

                                  Comment


                                  • @LUC Vpower tanken.

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                                      @LUC Vpower tanken.
                                      Shock,nog niet aan gedacht ,thxs voor de tip,ga ik zeker proberen..

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
                                        Elk project dat we posten wordt omgebogen naar te duur voor wat het is of "old school".
                                        Ik veronderstel dat je die 1.8T IHI bedoeld waar ik op reageerde.
                                        Was niet verkeerd bedoeld hoor. Gewoon op het feit dat het al eerder gedaan werd maar is daarom zeker niet minderwaardig!
                                        Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
                                        Audi S3 '02 sold => topic
                                        Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
                                        Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                                          Shock,nog niet aan gedacht ,thxs voor de tip,ga ik zeker proberen..
                                          Bij zo een zware motor scheelt dat wel .

                                          Comment

                                          Working...
                                          X