Oorspronkelijk geplaatst door ikbenben
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Beste chiptuners anno 2014?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Heb enkele dagen niet mee gelezen....................heb ik wat gemist???den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenHeb enkele dagen niet mee gelezen....................heb ik wat gemist???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenHeb enkele dagen niet mee gelezen....................heb ik wat gemist???
Verstuurd vanaf mijn V370 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk BerichtenMan man man.
Hectisch is het hier.
Luc heeft ooit zijn wagen laten tunen door Apec.
Was er niet tevreden van en heeft gevraagd om hem stock te zetten behalve de toerentalbegrenzing en top. Dit heeft Apec dan ook gedaan.
Dit werd hier gemeten (blauw) en nadien een ruk aan het papier gegeven dat het rood wat hoger ligt.
Dit is wat ik van Luc te horen heb gekregen.
Verder doe ik niet meer mee aan dit kat en muis spelletje.
Na tuning haalt luc zelfs zijn opgegeven stock niet.
Dit is niet iets dat ons een boost zal geven waar ik niets op tegen heb. Eerlijk is eerlijk.
En dan nog zulke kinderachtige praat.
ZUCHT
Bruno, niet op u he. Is een reactie op al die bladzijden hier.
Heb uw post geciteerd om hier een antwoord op te geven hoe het nu zit met dat toerental.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichtenok bedankt voor het antwoord, nu is het duidelijk, als Luc dit van in het begin zo had geschreven dan hadden we ons hier 3 pagina's onzin kunnen besparen ;-)
Sorry ..was idd zo dat het toerental en de speed limiter omhoog getrokken werd bij de tuning door Apec,en bij het ori zetten heb ik gevraagd om dit zo te houden,(met geen enkele meerwaarde zo blijkt)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichtenhet toerental en de speed limiter omhoog getrokken werd bij de tuning door Apec,en bij het ori zetten heb ik gevraagd om dit zo te houden,(met geen enkele meerwaarde zo blijkt)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichtende speed limiter verhogen lijkt me toch een duidelijke meerwaarde of mis ik iets ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichtenok bedankt voor het antwoord, nu is het duidelijk, als Luc dit van in het begin zo had geschreven dan hadden we ons hier 3 pagina's onzin kunnen besparen ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk BerichtenDie dekselse Greet toch.
Weekje later nog steeds heel tevreden,benieuwd hoeveel verschil het zou maken met V-power 98 te tanken,mss win ik wel 0,1 pk ..TK ,enig idee?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk BerichtenNiet Geert's maar mijn fout ,kzal het nooit meer doen,nu goed?
Weekje later nog steeds heel tevreden,benieuwd hoeveel verschil het zou maken met V-power 98 te tanken,mss win ik wel 0,1 pk ..TK ,enig idee?
Ik lees op verschillende fora dat v-power 97 is met enkele additieven of klopt dit niet?2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km
2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk BerichtenNiet Geert's maar mijn fout ,kzal het nooit meer doen,nu goed?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk BerichtenAls gij mijn poes terugbezorgd zal ik Geert de muis opsturen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk BerichtenIk wacht nog steeds op uw adres...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk BerichtenPastorijstraat 10 - 2830 Willebroek
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vlammembaareg Bekijk BerichtenIk lees op verschillende fora dat v-power 97 is met enkele additieven of klopt dit niet?
Vlammembaaaaaaaaareg, op fifth gear test met V-Powah en gewone naft. Beide op rollenbank met zelfde auto, gewoon andere brandstof. Bij gewone clio = niets. Bij Golf 5 GTI= een beetje (ik dacht 7 pk). Bij een Impreza ruim 15+ pk extra.
Bij performance motoren, zoals jouw toekomstige bruid, zal het imo zeker iets helpen. Ga je het voelen? Meh, misschien niet, maar alle beetjes helpen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenVlammembaaaaaaaaareg, op fifth gear test met V-Powah en gewone naft. Beide op rollenbank met zelfde auto, gewoon andere brandstof. Bij gewone clio = niets. Bij Golf 5 GTI= een beetje (ik dacht 7 pk). Bij een Impreza ruim 15+ pk extra.
Bij performance motoren, zoals jouw toekomstige bruid, zal het imo zeker iets helpen. Ga je het voelen? Meh, misschien niet, maar alle beetjes helpen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk BerichtenVandaar dat ik ook ShellV-power ga tanken,geraak ik mss wel over die 400pk grens..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenDat zou een leuke test zijn. Je auto is al op de rollenbank geweest, dus dan zien we het verschil. Je gaat best als je al minstens een paar keer ultratitanium V powerrrrr hebt getankt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenWou net hetzelfde zeggen . Rij 1tank vpower op en tank daarna nog ééns vpower en ga op de bank. Ik denk zelfs 420pk zeker mogelijk moet zijn.
Comment
Comment