Oorspronkelijk geplaatst door kefkie
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Beste chiptuners anno 2014?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenZullen wss wel mensen met verstand zijn. Heb de aib vincotte al horen vallen trouwens en da zijn geen mannen die hun reputatie opt spel willen zetten voor de schoon ogen vaan geert of bruno
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk BerichtenEn bank ijk je als tuner wanneer je wil. Kan je zelf doen .
BWT Greet, ik heb nog een oude printer van mijn bomma gekregen.
Kan ik nu een BTW aanvragen voor een tjoening-hok ? Wat denk je ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk BerichtenEn bank ijk je als tuner wanneer je wil. Kan je zelf doen of laten doen. Keuren kan je enkel laten doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenLijkt me tof!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk BerichtenNaar het schijnt maken ze voor een tjoening zelfs al dan niet een factuur wanneer je wil.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk BerichtenKijk, dat bedoel ik dus !
BWT Greet, ik heb nog een oude printer van mijn bomma gekregen.
Kan ik nu een BTW aanvragen voor een tjoening-hok ? Wat denk je ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk BerichtenDaarom dat wij dit LATEN doen :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk BerichtenDaarom dat wij dit LATEN doen :-)
(Grapke hé)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk BerichtenDat weet ik Greetje, de files LAAT je inderdaad maken door andere mensen met iets méér verstand.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk BerichtenDat weet ik Greetje, de files LAAT je inderdaad maken door andere mensen met iets méér verstand.
Soit, niet belangrijk ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk BerichtenHmm zou er hier intresse zijn om eens op een zondag met een paar mensen een dynorun te doen bij DVX ,lijkt me wel leuk,lekker beetje ouwehoeren,mss komt TK wel eens langs
Verstuurd vanaf mijn C6603 met Tapatalk
Comment
-
TK zou ons nochthans zeer nuttige info kunnen verschaffen. Hoe het bijvoorbeeld verder is verlopen na inbeslagname van zijn voertuig. Wat waren de volgende stappen? Heeft hij de zaak gewonnen? Zo ja, met welke argumenten? Dat is pas geweldige info waar we hier allen iets kunnen uit leren.“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenTK zou ons nochthans zeer nuttige info kunnen verschaffen. Hoe het bijvoorbeeld verder is verlopen na inbeslagname van zijn voertuig. Wat waren de volgende stappen? Heeft hij de zaak gewonnen? Zo ja, met welke argumenten? Dat is pas geweldige info waar we hier allen iets kunnen uit leren.
Comment
Comment