Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Beste chiptuners anno 2014?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenTK zou ons nochthans zeer nuttige info kunnen verschaffen. Hoe het bijvoorbeeld verder is verlopen na inbeslagname van zijn voertuig. Wat waren de volgende stappen? Heeft hij de zaak gewonnen? Zo ja, met welke argumenten? Dat is pas geweldige info waar we hier allen iets kunnen uit leren.Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
Audi S3 '02 sold => topic
Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ikbenben Bekijk BerichtenZou ik eigenlijk ook wel eens willen weten want ik ken nog iemand die onlangs zijn wagen in beslag is genomen op verdenking van motortuning.
Hoe is dat dan juist verlopen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ikbenben Bekijk BerichtenZou ik eigenlijk ook wel eens willen weten want ik ken nog iemand die onlangs zijn wagen in beslag is genomen op verdenking van motortuning.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenHoe is dat dan juist verlopen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenHoe is dat dan juist verlopen?
Vorige week vrijdag heeft de politie mij aan kant gezet omdat ik vooraan een stickernr plaat had. Ze hadden mij hiervan op de hoogte gesteld en vroegen of ik bereid was dit in orde te brengen naar een gewoone nr plaat vooraan. Ik teken de verklaring van de nr plaat en daarna begon de agent vragen te stellen over de 206kw die op het gelijkvormigheids attest en inschrijvingsbewijs stond. Toen na telefoontjes vroegen ze of ik de motorkap en koffer wou openen. Daarna zeiden ze dat ze vermoeden hadden van motortuning en dat het parket gezegd had dat de wagen op het politie bureau moest blijven en dat deze gecontroleerd ging worden op vermoeden van motortuning die een deskundige van het parket uit ging komen nakijken.Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenTK zou ons nochthans zeer nuttige info kunnen verschaffen. Hoe het bijvoorbeeld verder is verlopen na inbeslagname van zijn voertuig. Wat waren de volgende stappen? Heeft hij de zaak gewonnen? Zo ja, met welke argumenten? Dat is pas geweldige info waar we hier allen iets kunnen uit leren.
Zo is het .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenwat er vooraf is gebeurd vertellen ze wel niet... het parket heeft al meer nodig dan een vermoeden van een agent om een wagen in beslag te nemen en te gaan testen
Gelijkaardig voorbeeld :
Indien er een vermoeden bestaat dat er bv een radardetector is ingebouwd (al dan niet zichtbaar), dan wordt er ook beslag op het voertuig gelegd.
Je hebt in dit geval 2 mogelijkheden ; of je wijst aan waar dat toestel zich bevindt, of je weigert elke medewerking en dan zullen zij het voertuig wel "ontmantelen". Zo eenvoudig is dat.
Met tjoening wordt beroep gedaan op erkende (buitenlandse) experten om belangenvermenging te vermijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenwat er vooraf is gebeurd vertellen ze wel niet... het parket heeft al meer nodig dan een vermoeden van een agent om een wagen in beslag te nemen en te gaan testenSeat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ikbenben Bekijk BerichtenIk ga hier niet alles uit de doeken doen ook. Ik weet niet of de persoon in kwestie dit zou appreciëren.
Maar zou wel plezant zijn dan in dit topic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk BerichtenDenk het ook niet
Maar zou wel plezant zijn dan in dit topicOorspronkelijk geplaatst door ikbenben Bekijk BerichtenIk ga hier niet alles uit de doeken doen ook. Ik weet niet of de persoon in kwestie dit zou appreciëren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk BerichtenOnzin, hun vermoeden volstaat wél voor een inbeslagname (middels de procureur dan wel).
Gelijkaardig voorbeeld :
Indien er een vermoeden bestaat dat er bv een radardetector is ingebouwd (al dan niet zichtbaar), dan wordt er ook beslag op het voertuig gelegd.
Je hebt in dit geval 2 mogelijkheden ; of je wijst aan waar dat toestel zich bevindt, of je weigert elke medewerking en dan zullen zij het voertuig wel "ontmantelen". Zo eenvoudig is dat.
Met tjoening wordt beroep gedaan op erkende (buitenlandse) experten om belangenvermenging te vermijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk BerichtenIndien dit alles op een of ander forum staat, wat is er dan zo geheimzinnig aan ?
Trouwens, wie doet er hier geheimzinnig. Vertel eens meer over jouw inbeslagname!Last edited by ikbenben; 30/03/2014, 03:28.Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk BerichtenOnzin, hun vermoeden volstaat wél voor een inbeslagname (middels de procureur dan wel).
Gelijkaardig voorbeeld :
Zal ik deze week aan de juridische dienst eens moeten melden. In de sector waar ik werk gaat het over schadeclaims die oplopen tot 10 tallen GT3's... En niet een doordeweekse Civic of 320...“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Een voertuig kan in bepaalde gevallen geïmmobiliseerd of in beslag genomen worden. De immobilisatie van een voertuig en de inbeslagname ervan zijn twee van elkaar te onderscheiden maatregelen.
Net als de onmiddellijke intrekking van het rijbewijs is de immobilisatie van een voertuig een veiligheidsmaatregel bevolen door de procureur de Konings.
De parketmagistraat met dienst kan opdracht geven om je voertuig te immobiliseren wanneer je door de politie achter het stuur betrapt wordt op een ogenblik dat je
een rijverbod ondergaat, uitgesproken door de politierechter, of
geen drager bent van een rijbewijs omdat het reeds eerder onmiddellijk was ingetrokken door het parket, of
geen houder bent van een rijbewijs omdat je nog geen rijbewijs behaald hebt
(zie art 58bis KB 16.03.1968, link naar www.wegcode.be)
In die gevallen wordt je voertuig ter plaatse met een wielklem geïmmobiliseerd of op je eigen kosten weggetakeld.“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ikbenben Bekijk Berichten
Trouwens, wie doet er hier geheimzinnig. Vertel eens meer over jouw inbeslagname!
Comment
-
Gelijkaardig voorbeeld :
frustro...
Verstuurd vanaf mijn V370 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ikbenben Bekijk BerichtenIk ga hier niet alles uit de doeken doen ook. Ik weet niet of de persoon in kwestie dit zou appreciëren.
Waarom zet die persoon zijn verhaal dan grotendeels op het net? Het lijkt me zeer vreemd dat de politie op basis van het vermogen dat op het COC en het inschrijfbewijs staat overgaan tot immobilisatie van een voertuig.
Op welk forum staat dat verhaal trouwens? via Google is het in ieder geval niet te vinden. Indien je een quote neerzet dan ben je trouwens verplicht om de bron erbij te vermelden.
Comment
Comment