Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2014?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ja, ben ook benieuwd naar die bron.

De politie moet toch eerst een gegrond verhaal in hun oor gefluisterd krijgen vooraleer ze iemand gaan verdenken van motor tuning.
    Zomaar iemand van de straat plukken en hem daarvan verdenken geloof ik nooit, zelfs al staat zijn petje achterstevoren.
    Last edited by ; 30/03/2014, 13:03.

Comment

• Als je weet over welke auto het zou gaan, moet je geen hoogopgeleide flik zijn om te weten dat zoiets amper standaard blijft.
      BMW X5 45e

Comment

• GTR? :p
        lets have some more member berries

Comment

• Een skyline?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
            Je voorbeeld slaat nergens op...net zoals je "crusade" over chiptuning..arme jongen.
            Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
            bla bla bla... geloofwaardig ben je al niet meer sinds je 2de post.
            frustro...
            ,,We willen iedereen waarschuwen. Koop nooit een radarverklikker. Wij werden ermee betrapt en zijn nu onze BMW kwijt." Patrick Moens en Heidi Hamers werden streng gestraft door politierechter D'Hondt van Dendermonde. Onrechtvaardig streng, vinden ze zelf.

Hallo "arme jongen Hozee" & hallo "frustro Ralphke".....

Ik wacht op jullie commentaar nadat jullie het artikel in de hogervermelde link hebben gelezen !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
              Buitenlandse experts? Van waar komt dat verhaal? Dus alles wat ook maar ruikt naar belangenvereniging moet een buitenlandse expert de expertise doen?
              Het gaat over de software mbt stuurdozen, niet over ongevallen etc... BOSCH in Stuttgart bv

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
                http://www.nieuwsblad.be/article/det...cleid=GA5VNRHQ

Hallo "arme jongen Hozee" & hallo "frustro Ralphke".....

Ik wacht op jullie commentaar nadat jullie het artikel in de hogervermelde link hebben gelezen !
                ja maar een radarverklikker is nog wat anders dan motortuning he... en een verklikker is detecteerbaar van op afstand en levert dus al bewijs nog voor ze je aan de kant gezet hebben in tegenstelling tot een aangepaste ECU.
                lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                  ja maar een radarverklikker is nog wat anders dan motortuning he... en een verklikker is detecteerbaar van op afstand en levert dus al bewijs nog voor ze je aan de kant gezet hebben in tegenstelling tot een aangepaste ECU.
                  Inderdaad Doa, dat bedoelde ik ook. TK vergelijkt appels met peren.

Interessant artikel, overigens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                    Waarom zet die persoon zijn verhaal dan grotendeels op het net? Het lijkt me zeer vreemd dat de politie op basis van het vermogen dat op het COC en het inschrijfbewijs staat overgaan tot immobilisatie van een voertuig.

Op welk forum staat dat verhaal trouwens? via Google is het in ieder geval niet te vinden. Indien je een quote neerzet dan ben je trouwens verplicht om de bron erbij te vermelden.
                    Grotendeels op het net...het staat op een gesloten forum waar je alleen op kan indien je toestemming krijgt van de administrator.
                    Geen bron...sue me.

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                    Als je weet over welke auto het zou gaan, moet je geen hoogopgeleide flik zijn om te weten dat zoiets amper standaard blijft.
                    Idd

Ik wou enkel maar aantonen dat TK (àls het al waar is van hem) niet de enigste is met een inbeslagname op verdenking van motortuning.
                    Dat ik er niet verder over uitbreid is enkel maar omdat ik de persoon in kwestie respecteer.
                    Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
                    Audi S3 '02 sold => topic
                    Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
                    Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic

Comment

• Ok, duidelijk.

Comment

• Wat die inbeslagname betreft, die persoon zit ook op een forum waar ik al jaren actief ben.
                        Heb toen nog in zijn topic gewaarschuwd voor een bepaald filmpje dat hij poste waarop je merkt dat dat ding niet meer standaard is.

Hoop voor hem dat het goedkomt want het blijft een fantastische wagen om te zien en horen.

Comment

• Er kan dan toch op zen minst bekend gemaakt worden over welk type auto het gaat? Impreza, Evo?
                          Last edited by General K; 30/03/2014, 21:44.

Comment

• Ja Amaai zeg hier, precies Den Harry en zijn Olga: Aai noow somtink dat joe doont noow..
                            Stop hè zeg :-D

Verstuurd vanaf mijn C6603 met Tapatalk
                            Last edited by ; 30/03/2014, 22:24.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
                              Het gaat over de software mbt stuurdozen, niet over ongevallen etc... BOSCH in Stuttgart bv
                              Wat zou BOSCH Germany meer kunnen dat BOSCH Belgium? Ze hebben trouwens geen bevoegdheid in het Belgisch rechtssysteem. Enkel en alleen als het product in België niet is gehomologeerd kan een buitenlandse firma opgeroepen worden. Maar dit gebeurt zeer zelden, om te zeggen kwasi nooit...
                              “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door General K Bekijk Berichten
                                Er kan dan toch op zen minst bekend gemaakt worden over welk type auto het gaat? Impreza, Evo?
                                Dat is een zeer groot geheim want het komt van een gesloten forum...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                                  Wat zou BOSCH Germany meer kunnen dat BOSCH Belgium? Ze hebben trouwens geen bevoegdheid in het Belgisch rechtssysteem. Enkel en alleen als het product in België niet is gehomologeerd kan een buitenlandse firma opgeroepen worden. Maar dit gebeurt zeer zelden, om te zeggen kwasi nooit...
                                  Misschien in uw wereld, maar niet in de realiteit.
                                  Rechtshulpverzoeken noemen ze dat.

Bosch in Brussel zal in dit geval op hun beurt beroep doen op Stuttgart gezien daar de expertises/onderzoeken plaatsvinden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ikbenben Bekijk Berichten
                                    Zou ik eigenlijk ook wel eens willen weten want ik ken nog iemand die onlangs zijn wagen in beslag is genomen op verdenking van motortuning.
                                    TK,we zijn nog steeds in blijde verwachting naar uw verhaal....

Comment

• De situatie in het 8 jaar oude krantenartikel is al even uniek als het verzonnen verhaaltje van TK.
                                      Inderdaad, we zijn nog steeds in blijde verwachting.

Comment

• seg TK, zaterdag heeft Geert ook eens aan mijn blaadje getrokken, en heeft mij zelfs een factuur gegeven waar da opsta.

zot he!

ik heb zelfs BTW betaald op dat blaadje trekken, is de overheid nu medeplichtig want zij innen toch maar lekker wat €€€'tjes?
                                        BMW X5 45e

Comment

• Komt die samenkomst er nu? Ik zou precies mijn elektro slet eens op nen Dyno willen zetten
                                          2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
                                          2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
                                          2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km

2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
                                          2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
                                          2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP

Comment

Working...
                                          X