Luc is dit aan het organiseren dacht ik (luc?)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Beste chiptuners anno 2014?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vlammembaareg Bekijk BerichtenKomt die samenkomst er nu? Ik zou precies mijn elektro slet eens op nen Dyno willen zetten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vlammembaareg Bekijk BerichtenKomt die samenkomst er nu? Ik zou precies mijn elektro slet eens op nen Dyno willen zetten
Vermits die electromotor maar power kan geven zolang de batterij goed vol is, zouden de resultaten nogal wisselend kunnen zijn...
Ik zou toch ook eerst eens in het boekske kijken of er geen speciale voorzorgen moeten genomen worden voor een vermogensmeting.
Ik zou eens graag de resultaten zien van een Tesla op de bank.
Ik vrees dat het koppel bij lage snelheden te hoog is voor de bank zelf...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk BerichtenMisschien in uw wereld, maar niet in de realiteit.
Om nog even terug te komen op jouw geval: hoe is het daar dan gelopen? Was dit ook met buitenlandse expertise dan?“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk BerichtenLuc is dit aan het organiseren dacht ik (luc?)
Voor mij op is het maar om de 2 weken mogelijk ,daar ik week-end werk doe ,dus
13/04, 27/04 niet dan ist trackday @Folembray.
11/05
25/05
Het is aan Geert nu wnr het voor hem past,prijs is 50,00€ dacht ik,all-inn...maar zal een topic aanmaken..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk BerichtenBij deze wil ik dat wel op mij nemen,maar wnr past het voor u Geert??
Voor mij op is het maar om de 2 weken mogelijk ,daar ik week-end werk doe ,dus
13/04, 27/04 niet dan ist trackday @Folembray.
11/05
25/05
Het is aan Geert nu wnr het voor hem past,prijs is 50,00€ dacht ik,all-inn...maar zal een topic aanmaken..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenHeb enkele dagen niet mee gelezen....................heb ik wat gemist???2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport
2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk BerichtenAwel nu beweerd er iemand dat chippen ni mag, das het eerste da ik daar van hoor. Wist gij da?
En wat nu?
Haal maar rap de power commander van onder uw zadel.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenIemand ervaring met aep in houthalen helchteren?
Het is voor de corolla
'K ga bij DVX eens langsgaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk BerichtenNog nooit van gehoord zelfs...
'K ga bij DVX eens langsgaan
Ter compensatie van een andere wagen, 180 pk halen ze uit een 118d, niet?
Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichtenhttp://www.aep-tuning.be/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichtenhttp://www.aep-tuning.be/
Hebt gij nog niet genoeg vermogen met uw 'corolla'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk BerichtenStage 1 180 pk en 400 Nm, maar ga direct voor Stage 2 en da's 190 pk en 420 Nm... Zal plots een andere wagen zijn denk ik...
Hebt gij nog niet genoeg vermogen met uw 'corolla') de koppeling is al een zwaarder exemplaar, buiten de versnellingsbak kan hij t wel aan.
Moet wel sleuren 190pk, mijn 120d trok ook niet slechtToyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Zeg mannen, ik heb een vraag waar ik via Google eigenlijk geen antwoord op kan vinden. Het is misschien ook een vraag die de chiptuners beter zelf ff beantwoorden.
Ik zou graag willen weten hoe de chiptuners weten wat het max koppel is van bepaalde onderdelen in een wagen? Of welke andere limieten er zijn bijvoorbeeld. Is er ergens een website waar je dat kan opzoeken? Ik vraag me af hoe zij weten waar de grens ligt bij één bepaalde type wagen, ik kan me voorstellen dat ze dat niet van ieder type wagen vanbuiten kennen? Dat lijkt me sterk in ieder geval
Soms heb je bv verschillen tussen bepaalde versies van één type wagen, het zou dan logisch zijn als je dat ergens kan opzoeken bv? Of weten jullie uit ervaring dat ruw weg dat type wagen dat ongeveer aankan? Ik wil er gewoon even een duidelijk beeld van krijgen ;-)
PS: Nu ben ik aan't twijfelen of ik die vraag eigenlijk al ooit eens gesteld hebLast edited by jug; 04/04/2014, 02:16.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jug Bekijk BerichtenZeg mannen, ik heb een vraag waar ik via Google eigenlijk geen antwoord op kan vinden. Het is misschien ook een vraag die de chiptuners beter zelf ff beantwoorden.
Ik zou graag willen weten hoe de chiptuners weten wat het max koppel is van bepaalde onderdelen in een wagen? Of welke andere limieten er zijn bijvoorbeeld. Is er ergens een website waar je dat kan opzoeken? Ik vraag me af hoe zij weten waar de grens ligt bij één bepaalde type wagen, ik kan me voorstellen dat ze dat niet van ieder type wagen vanbuiten kennen? Dat lijkt me sterk in ieder geval
Soms heb je bv verschillen tussen bepaalde versies van één type wagen, het zou dan logisch zijn als je dat ergens kan opzoeken bv? Of weten jullie uit ervaring dat ruw weg dat type wagen dat ongeveer aankan? Ik wil er gewoon even een duidelijk beeld van krijgen ;-)
PS: Nu ben ik aan't twijfelen of ik die vraag eigenlijk al ooit eens gesteld heb
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kim314 Bekijk BerichtenIk gok op specificaties van de fabrikant!
Verstuurd vanaf mijn C6603 met Tapatalk
Comment
Comment