Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2014?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
    Zou inderdaad een verklaring zijn...
    Here we go again
    kon het nie laten
    BMW X5 45e

Comment

• Eén ding is zeker: Een slecht getunede wagen i.c.m. een slechte chauffeur is funest! ...En meestal zijn dat nog de grootste klagers ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
        Eén ding is zeker: Een slecht getunede wagen i.c.m. een slechte chauffeur is funest! ...En meestal zijn dat nog de grootste klagers ook.
        Verklaart Kefkie zijn geval

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
          Verklaart Kefkie zijn geval
          just.

hebben ze mij ook toen gezegd he, dakkik nie me nen auto kan rijden .
          Zelfde met die laatste rondrit ook, zeiden 2 forummers dat ook .

chanse dat de mensen die wel wat vertrouwen in mij hebben niet op dit forum zitten, kzou nogal rap zonder werk zitten!
          Last edited by kefkie; 04/04/2014, 12:49.
          BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
            just.

chanse dat er geen mensen op dit forum zitten die wel in mij wat vertrouwen hebben, kzou nogal rap zonder werk zitten!
            Ik heb het volste vertrouwen in u!

Comment

• Allee toch nog ene
              BMW X5 45e

Comment

Eén ding is zeker: Een slecht getunede wagen i.c.m. een slechte chauffeur is funest! ...En meestal zijn dat nog de grootste klagers ook.
                Een vriend van me heeft een 640d GC met volledige AC Schnitzer opsmuk en powerbox. Heeft na amper een dikke 10k km een van de turbo's opgeblazen.

Schoonbroer heeft een A3 TDI laten chippen. Nieuwe turbo, nieuw vliegwiel.

Kennis met A4 TDI, nieuwe intercooler en vliegwiel.

...

Ik ben op zich niet tegen vermogenstoename , maar dan enkel met een hardware upgrade. Ik zou liever 2-3000 euro betalen dan een 600 euro voor een chip of box.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten

...

Ik ben op zich niet tegen vermogenstoename , maar dan enkel met een hardware upgrade. Ik zou liever 2-3000 euro betalen dan een 600 euro voor een chip of box.
                  En met een 'echt' behoud van garantie!

Comment

ik heb ook hard geklaagd, danku om al reeds een oordeel over mij klaar te hebben, ook al kent U mij wss niet.

Maar das juist, U bent net diegene op dit forum dat bij de grootste I love de tuners-groep zit.
                    BMW X5 45e

Comment

Een vriend van me heeft een 640d GC met volledige AC Schnitzer opsmuk en powerbox. Heeft na amper een dikke 10k km een van de turbo's opgeblazen.
                      en hoe is het met uw vriend afgelopen?

en ja opzich wel, maar de onderdelen hebben toch bepaalde ruimere marges. Dan kan normaal 20-30pk winst niet zoveel doen lijkt me . Als sommige daar over willen gaan voor een goeie indruk, of op aanraden van de klant zelf die er wss niets van kent dan tja..

nuja porsche biedt voor de C2S 40pk/40Nm aan als tuningpakket. Heb er eens voor gebeld. € 18.000!
                      BMW X5 45e

Comment

en hoe is het met uw vriend afgelopen?

en ja opzich wel, maar de onderdelen hebben toch bepaalde ruimere marges. Dan kan normaal 20-30pk winst niet zoveel doen lijkt me . Als sommige daar over willen gaan voor een goeie indruk, of op aanraden van de klant zelf die er wss niets van kent dan tja..

nuja porsche biedt voor de C2S 40pk/40Nm aan als tuningpakket. Heb er eens voor gebeld. € 18.000!
                        Laat ons zeggen dat je een powerbox wel tijdig kan verwijderen en dat je nog binnen de BMW garantie kan vallen.

Comment

ik heb ook hard geklaagd, danku om al reeds een oordeel over mij klaar te hebben, ook al kent U mij wss niet.

Maar das juist, U bent net diegene op dit forum dat bij de grootste I love de tuners-groep zit.
                          Ik zie nergens dat hij uw naam vermeld hoor.

Comment

Laat ons zeggen dat je een powerbox wel tijdig kan verwijderen en dat je nog binnen de BMW garantie kan vallen.
                            Niets van gezien bij de dealer?
                            BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                              Ik zie nergens dat hij uw naam vermeld hoor.
                              Hij had het over klagers en slechte chauffeurs, hebben ze mij destijds veel mee aangesproken dus waarom niet
                              BMW X5 45e

Comment

• Ik ben nog steeds tevreden van mijn chip, 107k km ondertussen (264k km).

Enkel wat schrik gehad van de turbo omdat die al heel zijn autoleven fluit en het ging begeven maar blijft gaan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai Bekijk Berichten
                                  Ik ben nog steeds tevreden van mijn chip, 107k km ondertussen (264k km).

Enkel wat schrik gehad van de turbo omdat die al heel zijn autoleven fluit en het ging begeven maar blijft gaan...
                                  Zeker dat ge geen subaru motor hebt zitten?

Comment

Niets van gezien bij de dealer?
                                    Meer dan een week gewacht na verwijderen. Niets opgemerkt blijkbaar....

Comment

just.

chanse dat de mensen die wel wat vertrouwen in mij hebben niet op dit forum zitten, kzou nogal rap zonder werk zitten!
                                      Wie heeft dat gezegt? t ging wel strak....
                                      Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                      Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                      Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Meer dan een week gewacht na verwijderen. Niets opgemerkt blijkbaar....
                                        nice.

Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                                        Wie heeft dat gezegt? t ging wel strak....
                                        Da zwart geval achter U toen met al zen foutmeldingen .
                                        Onderweg toen we fout waren gereden zeiden ze dat ik mij moest inhouden en te hard ging
                                        BMW X5 45e

Comment

nice.

Da zwart geval achter U toen met al zen foutmeldingen .
                                          Onderweg toen we fout waren gereden zeiden ze dat ik mij moest inhouden en te hard ging
                                          Ah den diene ,da zegt alles
                                          Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                          Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                          Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Working...
                                          X