Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Eén ding is zeker: Een slecht getunede wagen i.c.m. een slechte chauffeur is funest! ...En meestal zijn dat nog de grootste klagers ook.
Een vriend van me heeft een 640d GC met volledige AC Schnitzer opsmuk en powerbox. Heeft na amper een dikke 10k km een van de turbo's opgeblazen.
Schoonbroer heeft een A3 TDI laten chippen. Nieuwe turbo, nieuw vliegwiel.
Kennis met A4 TDI, nieuwe intercooler en vliegwiel.
...
Ik ben op zich niet tegen vermogenstoename , maar dan enkel met een hardware upgrade. Ik zou liever 2-3000 euro betalen dan een 600 euro voor een chip of box.
Ik ben op zich niet tegen vermogenstoename , maar dan enkel met een hardware upgrade. Ik zou liever 2-3000 euro betalen dan een 600 euro voor een chip of box.
Een vriend van me heeft een 640d GC met volledige AC Schnitzer opsmuk en powerbox. Heeft na amper een dikke 10k km een van de turbo's opgeblazen.
en hoe is het met uw vriend afgelopen?
en ja opzich wel, maar de onderdelen hebben toch bepaalde ruimere marges. Dan kan normaal 20-30pk winst niet zoveel doen lijkt me . Als sommige daar over willen gaan voor een goeie indruk, of op aanraden van de klant zelf die er wss niets van kent dan tja..
nuja porsche biedt voor de C2S 40pk/40Nm aan als tuningpakket. Heb er eens voor gebeld. € 18.000!
en ja opzich wel, maar de onderdelen hebben toch bepaalde ruimere marges. Dan kan normaal 20-30pk winst niet zoveel doen lijkt me . Als sommige daar over willen gaan voor een goeie indruk, of op aanraden van de klant zelf die er wss niets van kent dan tja..
nuja porsche biedt voor de C2S 40pk/40Nm aan als tuningpakket. Heb er eens voor gebeld. € 18.000!
Laat ons zeggen dat je een powerbox wel tijdig kan verwijderen en dat je nog binnen de BMW garantie kan vallen.
Comment