Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2014?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
    Een vriend van me heeft een 640d GC met volledige AC Schnitzer opsmuk en powerbox. Heeft na amper een dikke 10k km een van de turbo's opgeblazen.
    BMW turbo's gaan zonder tuning of powerbox ook veel te snel kapot hoor...
    lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
      De weg in Londerzeel is tijdelijk afgesloten, anders kwam ik vandaag even binnen.
      Waar een wil is is een weg, er zijn nog andere wegen in belgie dan de A12... trouwens een beetje autofiel rijdt binnendoor, niet op een saaie autostrade
      maar alle gekheid op eenn stokje, we weten beiden dat dat nooit zal gebeuren. Mensen als jij verschuilen zich graag achter hun toetsenbord en zullen nooit persoonlijk iets durven ondernemen.
      Al was het een volwassen gesprek.
      Maar kom, mij maakt het niet uit, ik vind dit moddergooien best amusant, en op het einde van de rit zijn we allemaal volwassen genoeg om te oordelen of we al dan niet 'tunen' en bij wie

Als ik "dvx" was reageerde ik al lang niet meer, want zoals met elke pester.. aktie is reactie... en daar leven ze van. Als er morgen niemand meer reageert.. dan sterft het fenomeen "tuningkid" vanzelf. En moest Dvx geen goed werk leveren... dan gaan ze wel faiilliet... zoals tuningkid...

Verstuurd vanaf mijn SGPT12 met Tapatalk

Comment

• Wel, ik ben ook een beetje bang van chiptuning. En gevallen als dat van bmw5series doen aan dat gevoel natuurlijk geen goed.

Maar iemand die problemen heeft, gaat op zoek naar een oplossing, en daardoor denk ik dan weer dat negatieve ervaringen sneller op een forum geraken dan positieve.

Beide partijen zitten al lang op het forum: misschien kunnen we dit geval volgen en kijken wat de uiteindelijke oplossing wordt?

Met goedvinden van beide partijen natuurlijk.

De negativisten gaan natuurlijk zeggen dat Bruno zich inschikkelijk opstelt omdat het hier gevolgd wordt, moest het tot een garantiezaak komen...

Lijkt mij intresant om volgen.

En misschien kan tuningkit zich efkes uit deze zaak houden?

Comment

• Offtopic en scheldpartijen weer maar eens gewist.
          Indien dat hier zo verder gaat gaan we iets drastischere maatregelen nemen.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Niks mis met gecontroleerde scheldpartijen Atenza , komt voor in alle lagen van de bevolking .

Comment

• Er bestaat ook zoiets als skype. Wel opnemen wil meekijken.

Comment

• Zoals in thuis of familie...vandaag elkander willen dood doen en de dag erna elkander kuskes geven

Comment

• Hoe is dat nu feitelijk afgelopen met die marter ?

Comment

Hoe is dat nu feitelijk afgelopen met die marter ?
                    Vliegwiel kapot.

Comment

• Tuningkid u geef ik geen kuske maar....sleur ik een tong

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dr gonzo Bekijk Berichten
                        Tuningkid u geef ik geen kuske maar....sleur ik een tong

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
                          Vliegwiel kapot.

Ze beginnen inventief te worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                            Amai nog niet, voor ge het beseft beginnen ze zelfs aan uwe distributieketting, en dan is't gedaan ze.

Comment

• Ik heb zelfs horen vertellen dat ze vanuit de verwarming een doorgang knabbelen tot in je GPS systeem.

Comment

Ik heb zelfs horen vertellen dat ze vanuit de verwarming een doorgang knabbelen tot in je GPS systeem.
                                En als ge niet oplet blazen ze u airbags ook op

En dit uiteraard enkel bij gechipte wagens he!

Comment

Mag ik even meedelen dat het gebruik van mijn naam kosten met zich meebrengt :-)
                                  en wat hier ook geschreven stond en gewist is ik mij volledig distantier
                                  Mijn alter ego Willy met ne Toyota

Comment

En als ge niet oplet blazen ze u airbags ook op
                                    ...met een rietje of wat ?

Comment

...met een rietje of wat ?

Onderschat de longcapaciteit van een steenmarter niet

Comment

Onderschat de longcapaciteit van een steenmarter niet
                                        En al zeker geen gechipte steenmarter .

Comment

• Topic gesloten wegens nutteloos door het te veel aan offtopic.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Working...
                                          X