Mededeling

Collapse
No announcement yet.

S-line, M-pack, AMG -pack en consoorten...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Wat een nonsens. Mijn F30 330d heeft volgend voorjaar 286pk en 600Nm koppel (dankzij de BMW PPK) en heeft een M pakket. Is dat willen en niet kunnen? Lol.

Het is een M pakket of S-Line he. Er staat niet M3 op of S4/5...

Ik vind de F30 met een M pakket een pak mooier dan de gewone versie. En ja dat is mij 4000+ euro waard geweest.

Comment

In sommige gevallen is het mooier zonder, in veel gevallen mooier met.... en meer zit daar wat mij betreft niet achter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk Berichten
        Denk dat het bij de meeste kunnen, maar niet willen is.
        Wie wilt dezer dagen nog €2000 jaarlijkse belastingen betalen voor een auto?

Ik
        Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
        ik ben er ook geen fan van. ze zouden het gewoon sport pack moeten noemen en de logo's weglaten.
        madam haar BMW 3 heeft zo'n M pack en werkelijk op alles wat je je maar kan inbeelden heeft BMW een M logo geplakt....
        nu ja nog erger vind ik de idioten die AMG of M* op hun koffer plakken
        +24568972

Comment

Ik rij zelf met een S-Line. De reden daarvan was, ik wou een Audi A4 break maar wel een versie die beter rijdt en sportiever aanvoelt dan een ''normale'' Audi A4 maar met een dieselmotor. Ik heb al met een non S-Line gereden en het verschil is enorm. De veel strakkere verlaagde ophanging, de heel goed zittende sportzetels, het 3 spakige sportieve stuur dat heel goed in de hand ligt. Kortom een andere beleving die past bij mijn visie wat autorijden is. Ok de wagen hangt vol logo's, dat hoeft nu niet voor mij en dat neem je erbij.
          2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
          2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
          2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

En nog iets: je ziet duidelijk het verschil tussen een gewone 3 met M pakket en een echte M3. Hetzelfde bij Audi en Mercedes.

Een Mercedes E met stoffen zetels is dan ook willen en niet kunnen?

Of een Citroën DS3 met uitlaat aan beide zijden? Of een Suzuki Alto Sport?

Als je door een pakketje je wagen wat visueel aantrekkelijker kan maken, waarom niet?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
              da snap ik dus niet.

dat je een m-pack pakt op je bmw of wat dan ook, dat begrijp ik volledig, standaard zijn die maar "saai".

Maar dat je er dan M3 op plakt langs alle kanten of zo die powerdome motorkap zet op je standaard 3 vind ik er lichtjes over
              Zoiets dus...

Comment

Ik sluit mij aan bij ICT design wat de standaard bumpers bij BMW betreft.
                Volgens mij doen ze dit opzettelijk, het M-pack maakt er meteen een mooier, agressiever ogende wagen van wat ik persoonlijk wel kan smaken.
                Om dit te veralgemenen met "willen of niet kunnen" vind ik te ver.
                Een kenner ziet toch het verschil tss een M-pack en een echte M.
                Zelf heb ik ook een M-pack, maar geen haar aan m'n hoofd dat er aan denkt om er "M5" op te plakken.
                Daarmee maak je jezelf belachelijk en als ik ereen tegenkom (wat gebeurd) kan ik nog es lachen met een M3 met één uitlaatpijpje dat klinkt als een tractor 😉

Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk

Comment

zo'n dingen zie je helaas veel te veel. sommige halen zelfs hun C200 of 318 niet eens van de koffer terwijl er AMG of M3 op plakt.
                  in oostende rijd er zelfs een audi rond met ///AMG op de koffer :p
                  lets have some more member berries

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                    Zoiets dus...

Inderdaad. Hoog Jhonnie gehalte... Er zijn er zelfs die er vanuit gaan als zo'n logo op hun wagen hangt, ze ook echt denken dat ze met zo'n wagen rijden. Getuige sommigen hun rijstijl.
                    “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Ludiek 😁😁

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                        En nog iets: je ziet duidelijk het verschil tussen een gewone 3 met M pakket en een echte M3. Hetzelfde bij Audi en Mercedes.

Een Mercedes E met stoffen zetels is dan ook willen en niet kunnen?

Of een Citroën DS3 met uitlaat aan beide zijden? Of een Suzuki Alto Sport?

Als je door een pakketje je wagen wat visueel aantrekkelijker kan maken, waarom niet?
                        Fabrikanten noemen het niet voor niets een OPC-line, M-pack of S-line. Waarom kan het bij Audi bijvoorbeeld, niet Designpak heten? Waarom noemt men het uitdrukkelijk S-line? Omdat het een S-Wannabee is waarschijnlijk?

Ik ben wel voorstander om pakketten te verkrijgen om je wagen visueel aantrekkelijker te maken. Maar maak de eigenaars dan niet belachelijk door te verwijzen naar de echte waarden.
                        “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                          Zoiets dus...

Onlangs een SLK gezien met een volledig AMG bodykit en logos.

Wel sneu van de standaard remschijfjes die er nog onder zaten.

Vroeger een kerel gekend die de E39 volledig naar M5 had omgebouwd met alles erop en eraan. Behalve het dieselgeluid van een 520d én een toerenteller die na 4500 in het rood ging.

Ik kijk meestal naar de remmen. Daaraan zie je meestal wel of het een echte is of niet.

Comment

Ik heb ook al omgekeerd gezien, een gechipte Golf 4 TDI 150 waar achteraan SDI op hing

Op bimmerboard was er ooit enen die achteraan zijn M5 (e39) het typeplaatje 520d had gehangen
                            MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Lol

Comment

Hier in ardooie staat er een RS6 met een 2.0 tdi logo !

Ikzelf vind de sportpakken een meerwaarde hebben, je betaald er meer voor dus mag het ook wel wat extra opvallen. Maar M3/5 logo's hangen is iets dat not done is. Zelfde als een auro volledig debadgen en enkel AMG laten hangen met 4 goedkope uitlaatjes!

Je auto extra aankleden en het tonen is 1 ding (want S-line exterieur ziet er voor mij bijna identiek uit hoor, de logo's zijn nodig... De AMG en M bumpers zijn wel nog duidelijk verschillend). Je auto voordoen als een exclusief topmodel iets helemaal anders!

En btw, ik zie bijna geen verschil tussen de F10 5-serie met M-kit of de M5 en de E60 M5 of 520 met M-kit! Bij de 5-serie lijkt de M-kit er te hard op, maar voor van de rest is het gewoon wat sportiever en unieker dan de grootste moot. Moet kunnen imo, niet iedereen wil/kan al dat geld geven aan een zware auto... Zolang ze blijven beseffen dat ze niet bij de 5% exclusieve horen toch...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                                  Ik
                                  De overheid is U dankbaar.

Comment

Dit is ook behoorlijk kansloos:

Comment

is dat een plastiek caliper? :p
                                      lets have some more member berries

Comment

Ik vind een wagen zonder sportpakket lelijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                          is dat een plastiek caliper? :p
                                          Klopt!

Comment

Working...
                                          X