Ik zie anders bijzonder weinig "echte" M's rijden. Wil dat zeggen dat zij de enige zijn die "kunnen"?
Heel wat auto's staan op de firma en niet iedereen heeft zin om het VAA op een M neer te leggen. Ze kopen dan een 435xd (0-100 in 4,7s) en betalen veel minder VAA.
Zelfs de oudere E46 M3 zie je bijzonder weinig rijden hoewel die tweedehands betaalbaar is voor jongere mensen. Of misschien hebben ze geen zin om massa's verzekering te betalen om netjes 70 te tuffen gedurende de trajectcontrole en van pomp naar pomp te rijden.
Ik hoor er hier veel praten over M's, maar relatief weinig hebben er effectief een of zullen er effectief een kopen.
Mensen hebben nu eenmaal verschillende prioriteiten.
Als een jonge kerel een 318d koopt en dat wil opsmukken met een M pakket, laat die kerel dan toch ipv je er druk in te maken. Of had je liever dat hij een aygo kocht zodat jij je superieur kan voelen in je golf?
Heel wat auto's staan op de firma en niet iedereen heeft zin om het VAA op een M neer te leggen. Ze kopen dan een 435xd (0-100 in 4,7s) en betalen veel minder VAA.
Zelfs de oudere E46 M3 zie je bijzonder weinig rijden hoewel die tweedehands betaalbaar is voor jongere mensen. Of misschien hebben ze geen zin om massa's verzekering te betalen om netjes 70 te tuffen gedurende de trajectcontrole en van pomp naar pomp te rijden.
Ik hoor er hier veel praten over M's, maar relatief weinig hebben er effectief een of zullen er effectief een kopen.
Mensen hebben nu eenmaal verschillende prioriteiten.
Als een jonge kerel een 318d koopt en dat wil opsmukken met een M pakket, laat die kerel dan toch ipv je er druk in te maken. Of had je liever dat hij een aygo kocht zodat jij je superieur kan voelen in je golf?
Comment