Mededeling

Collapse
No announcement yet.

S-line, M-pack, AMG -pack en consoorten...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #61
    Ik zie anders bijzonder weinig "echte" M's rijden. Wil dat zeggen dat zij de enige zijn die "kunnen"?

    Heel wat auto's staan op de firma en niet iedereen heeft zin om het VAA op een M neer te leggen. Ze kopen dan een 435xd (0-100 in 4,7s) en betalen veel minder VAA.

    Zelfs de oudere E46 M3 zie je bijzonder weinig rijden hoewel die tweedehands betaalbaar is voor jongere mensen. Of misschien hebben ze geen zin om massa's verzekering te betalen om netjes 70 te tuffen gedurende de trajectcontrole en van pomp naar pomp te rijden.

    Ik hoor er hier veel praten over M's, maar relatief weinig hebben er effectief een of zullen er effectief een kopen.

    Mensen hebben nu eenmaal verschillende prioriteiten.

    Als een jonge kerel een 318d koopt en dat wil opsmukken met een M pakket, laat die kerel dan toch ipv je er druk in te maken. Of had je liever dat hij een aygo kocht zodat jij je superieur kan voelen in je golf?

    Comment


    • #62
      Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
      Ik zie anders bijzonder weinig "echte" M's rijden. Wil dat zeggen dat zij de enige zijn die "kunnen"?

      Heel wat auto's staan op de firma en niet iedereen heeft zin om het VAA op een M neer te leggen. Ze kopen dan een 435xd (0-100 in 4,7s) en betalen veel minder VAA.

      Zelfs de oudere E46 M3 zie je bijzonder weinig rijden hoewel die tweedehands betaalbaar is voor jongere mensen. Of misschien hebben ze geen zin om massa's verzekering te betalen om netjes 70 te tuffen gedurende de trajectcontrole en van pomp naar pomp te rijden.

      Ik hoor er hier veel praten over M's, maar relatief weinig hebben er effectief een of zullen er effectief een kopen.

      Mensen hebben nu eenmaal verschillende prioriteiten.

      Als een jonge kerel een 318d koopt en dat wil opsmukken met een M pakket, laat die kerel dan toch ipv je er druk in te maken. Of had je liever dat hij een aygo kocht zodat jij je superieur kan voelen in je golf?
      Een M aankopen is niets, het zo'n M onderhouden dat het probleem is, en vooral mij tegenhoud om er zelf geen te kopen.
      BMW X5 45e

      Comment


      • #63
        Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
        Een M aankopen is niets, het zo'n M onderhouden dat het probleem is, en vooral mij tegenhoud om er zelf geen te kopen.
        Alles is relatief... Als je kijkt wat je verliest aan restwaarde op een nieuwe E-segment auto, daarvoor kan je al effe onderhoud op zo'n echte M betalen denk ik zo.

        Comment


        • #64
          Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
          Alles is relatief... Als je kijkt wat je verliest aan restwaarde op een nieuwe E-segment auto, daarvoor kan je al effe onderhoud op zo'n echte M betalen denk ik zo.
          Er zijn ook niet veel mensen die een E-Segment auto nieuw kopen hé.
          Ik schat dat 80% betaald wordt door firma's.

          En wees eerlijk, het is toch een heel ander doelpubliek.

          Geef mij morgen de keuze tussen een 518d en een M3, en ik zal direct de 5 nemen.
          Zelfs een M5 zou ik niet kopen, zelfs al had ik het geld om er 10 te kopen.

          Maar als iemand een M-pack op zijn 518d wil, dan heb ik daar geen probleem mee.

          Comment


          • #65
            Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
            Zoals reeds geteld in een ander topic, hou ik hoegenaamd niet van dit soort uitvoeringen.

            Voor mij is dit een soort van "willen-maar-niet-kunnen" optie die ze aanbieden.

            Ik zelf heb bij de bestelling van de A5C nooit gevraagd naar een S-line versie, en toch staan die logos op de wagen. Heb dit zelfs al gemeld aan de dealer, en ze gingen nakijken wat er mis is gelopen.

            Staat ook nergens op bestelbon of op de factuur.

            Wannabees hoef ik niet. Ofwel een echte S of RS maar geen "bijna S".... Vindt ik zelfs belachelijk dat ze zo iets aanbieden bij de verschillende merken.
            Mensen die er zelf voor kiezen, zien het gewoon graag.
            Welke aanpassingen kan je kiezen: Motor, body-kit en de ophanging. (als je de motor kiest, moet je er alles bijnemen...)
            Ik zie regelmatig een E200cdi amg Mercedes, en ik vind het een goede '(mooie)keuze.
            Het enige wat sommigen spijtig vinden, je koopt een echte amg, m,... en je valt niet meer op... Het exclusieve valt weg.
            Last edited by ; 03/01/2014, 11:50.

            Comment


            • #66
              Hoe valt een amg niet op als die motor ook maar iets van toeren maakt? Anders toch maar een black series kopen om te showen

              Comment


              • #67
                Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                ik stoor me daar ietwat aan ja,maar het leven is voor mij zeker niet moeilijk ,wat wel is , ik heb gespaard tot ik mij een echte kon kopen ipv een 318d met ///Mbadge (want het mag niet teveel verbruiken)en sjinker velgen en een schroefkutje,en dan willen ze een huis kopen en staat hun krel (waar dan al wat ettelijke €'s in gepompt is) "te koop".
                Ik kan mij een 'echte M' kopen zonder er voor gespaard te hebben. Maar toch doe ik het niet, da's straf hé!

                Comment


                • #68
                  Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten

                  Als een jonge kerel een 318d koopt en dat wil opsmukken met een M pakket, laat die kerel dan toch ipv je er druk in te maken.
                  Mag een iets minder jongere dat ook nog?

                  Comment


                  • #69
                    Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                    Er zijn ook niet veel mensen die een E-Segment auto nieuw kopen hé. Ik schat dat 80% betaald wordt door firma's.
                    20% is niet weinig nochtans.
                    En alleman met een eenmanszaak heeft ook geen last van VAA, just saying.
                    Je hebt gelijk dat het een ander doelpubliek is, maar mijn punt is dat mensen zich rot schrikken als ze een onderhoudsfactuur van 3000 euro moeten betalen, maar dat hun auto ieder jaar 10.000 euro minder waard is vergeten ze veel gemakkelijker.

                    Comment


                    • #70
                      een e 63 amg in business please, beste van 2 werelden...supermotor en toch geen boy-racer uitzicht

                      Comment


                      • #71
                        Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                        20% is niet weinig nochtans.
                        En alleman met een eenmanszaak heeft ook geen last van VAA, just saying.
                        Je hebt gelijk dat het een ander doelpubliek is, maar mijn punt is dat mensen zich rot schrikken als ze een onderhoudsfactuur van 3000 euro moeten betalen, maar dat hun auto ieder jaar 10.000 euro minder waard is vergeten ze veel gemakkelijker.
                        Het gaat niet alleen over onderhoud. Verbruik, verzekering, taksen, kostprijs onderdelen,... .

                        Comment


                        • #72
                          zo kan je het ook bezien. Maar er zijn ook een hele hoop mensen die zeggen: yes eindelijk een E46 M3 voor 20k. Ik koop dat ipv een nieuwe polo want dan rij ik met iets exclusiefs rond. En als ze dan een M-factuur voorgeschoteld krijgen, of om de 300km moeten gaan tanken, of weeral een nieuw setje banden,...
                          BMW X5 45e

                          Comment


                          • #73
                            Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                            zo kan je het ook bezien. Maar er zijn ook een hele hoop mensen die zeggen: yes eindelijk een E46 M3 voor 20k. Ik koop dat ipv een nieuwe polo want dan rij ik met iets exclusiefs rond. En als ze dan een M-factuur voorgeschoteld krijgen, of om de 300km moeten gaan tanken, of weeral een nieuw setje banden,...
                            Daarom zie je ook vrij frequent oudere (betaalbare) echte M's te koop staan met recente nummerplaten.

                            Comment


                            • #74
                              Die mensen kunnen de tax en dergelijke gwn net rond betalen.. het blijft gwn zo; iets exclusief kost geld...

                              Comment


                              • #75
                                Oorspronkelijk geplaatst door cooper s Bekijk Berichten
                                Het leven moet toch moeilijk zijn voor wie zich stoort aan de verkeerde badges op auto's. Liefhebbers zien dat toch van ver wanneer zoiets niet klopt?
                                Ik snap het ook allemaal niet hoor.
                                Er is toch een duidelijk verschil tussen een S-line en S4/S6 logo? Idem voor M vs M3/M5?
                                Much ado about nothing...
                                Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                                Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                                If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

                                Comment


                                • #76
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                  Daarom zie je ook vrij frequent oudere (betaalbare) echte M's te koop staan met recente nummerplaten.
                                  tis da.

                                  Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk Berichten
                                  Die mensen kunnen de tax en dergelijke gwn net rond betalen.. het blijft gwn zo; iets exclusief kost geld...
                                  da zegk toch joengeeeuu!!
                                  BMW X5 45e

                                  Comment


                                  • #77
                                    Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                    zo kan je het ook bezien. Maar er zijn ook een hele hoop mensen die zeggen: yes eindelijk een E46 M3 voor 20k. Ik koop dat ipv een nieuwe polo want dan rij ik met iets exclusiefs rond. En als ze dan een M-factuur voorgeschoteld krijgen, of om de 300km moeten gaan tanken, of weeral een nieuw setje banden,...



                                    idd, en deze mensen helpen die prachtige motors omzeep door onderhouden over te slaan en/of er zelf aan te prutsen.

                                    Je weet op voorhand dat een M ooit een dure wagen was met dito onderhoud, wagen wordt betaalbaar voor sommige mensen maar het onderhoud niet!! En dan ist spijtig genoeg naar de kl*Ten.

                                    Zo'n wagens moeten blijven gesoineerd worden



                                    Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk

                                    Comment


                                    • #78
                                      Hetzelfde gebeurt met vrijwel alle dure auto's, en zeker met Porsche, M's, SL, ...

                                      De eerste eigenaar weet wat hij moet betalen, en meestal vallen onderhoudskosten nog wat mee. Als er eens een nieuw setje banden onder moet, dan is dat geen probleem.

                                      Het probleem begint bij de 2e eigenaar. Die verschiet zich een bult als hij banden of een groter onderhoud moet betalen, en begint er ofwel zelf aan, of gaat naar prutsers. Tegen dan is de auto om zeep, en kost die verder fortuinen of wordt onbetrouwbaar...
                                      Onderhoudshistoriek is zo belangrijk bij dergelijke auto's, zeker 2e, 3ehands en verder.

                                      Comment


                                      • #79
                                        ik vind het vooral jammer dat merken als mercedes en bmw op alles en nog wat een AMG of M logo gaan plakken omdat dat tegenwoordig populair is en verkoopt
                                        lets have some more member berries

                                        Comment


                                        • #80
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
                                          Ik snap het ook allemaal niet hoor.
                                          Er is toch een duidelijk verschil tussen een S-line en S4/S6 logo? Idem voor M vs M3/M5?
                                          Much ado about nothing...

                                          Het gaat em gewoon over het feit dat sommigen ,ik spreek nu over bmw, hun 318d met M-pakket "opsmukken" met ///M badges vooraan in de grille ,achteraan op de koffer,pookje,instaplijsten enz.terwijl hun achterkant zwart ziet van het roet,omdat ze hem aan de rode lichten tot tegen de begrenzer trekken omdat ze denken van we gaan hier diene met zijn oud kraam es te kakken zetten...ik wuif eens en geef nog een dotje gas bij..

                                          Comment

                                          Working...
                                          X