Mededeling

Collapse
No announcement yet.

S-line, M-pack, AMG -pack en consoorten...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door gandalf Bekijk Berichten
    idd, en deze mensen helpen die prachtige motors omzeep door onderhouden over te slaan en/of er zelf aan te prutsen.

Je weet op voorhand dat een M ooit een dure wagen was met dito onderhoud, wagen wordt betaalbaar voor sommige mensen maar het onderhoud niet!! En dan ist spijtig genoeg naar de kl*Ten.

Zo'n wagens moeten blijven gesoineerd worden

Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk

+1 amen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
      ik stoor me daar ietwat aan ja,maar het leven is voor mij zeker niet moeilijk ,wat wel is , ik heb gespaard tot ik mij een echte kon kopen ipv een 318d met ///Mbadge (want het mag niet teveel verbruiken)en sjinker velgen en een schroefkutje,en dan willen ze een huis kopen en staat hun krel (waar dan al wat ettelijke €'s in gepompt is) "te koop".

Comment

Ik vraag mij af als badges zo belangrijk zijn op auto's om je daar in te ergeren, de boodschappen niet in de aldi of de lidl worden gedaan? Er geen H&M maar alleen topmerken worden gedragen? De juiste wijnen gedronken worden en alleen in toprestaurants gegeten wordt? Laat staan dat de madam een fake vuittoneke heeft. Of gaat het enkel om auto's?
        Last edited by cooper s; 03/01/2014, 14:22.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
          Het gaat em gewoon over het feit dat sommigen ,ik spreek nu over bmw, hun 318d met M-pakket "opsmukken" met ///M badges vooraan in de grille ,achteraan op de koffer,pookje,instaplijsten enz.terwijl hun achterkant zwart ziet van het roet,omdat ze hem aan de rode lichten tot tegen de begrenzer trekken omdat ze denken van we gaan hier diene met zijn oud kraam es te kakken zetten...ik wuif eens en geef nog een dotje gas bij..
          Waarom is dat "opsmukken" (met aanhalingstekens)?
          Dat is toch gewoon een merk.
          Ik snap niet dat dat wel aanvaardbaar zou zijn als het een N was ipv een M.
          Is dat omdat het verschil met de échte M's en S'en optisch te klein wordt?
          Wie heeft daar last van?
          De eigenaars van een M3/S4 die willen opvallen met het uiterlijk van hun bolide?
          Bespeur ik daar enige vorm van snobisme en elitarisme?
          Ik dacht net dat mensen die zo een wagen kopen dat net doen omwille van de prestaties en niet enkel de looks.
          Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
          Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
          If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

Het is hier een autoforum en een forum is er ook om discussies te houden over auto's ,de rest boeit me niet,jij houdt er een andere mening op na ,is uw goed recht,maar ik vind het altijd zo lachwekkend ..
            Niks te elitair of snob ,mijn hok is 14jaar en alle badges zijn verdwenen bij da hok..en ik heb het idd gekocht voor de prestaties en de V8
            Last edited by ; 03/01/2014, 14:31.

Comment

Des te beter voor jou!

Ik heb een M-pakket, op mijn 520d GT nota bene.
              Niet voor de badges, wel omdat de bumpers van dat pack de GT net iets minder lelijk maakt en omdat het stuur fijner in de hand ligt.
              Er staan van die miniscule M-badges hier en daar ja, bij mijn weten enkel op het stuur en op de instapranden, standaard wordt dat bijvoorbeeld niet op de koffer gezet.

Ik denk dat de naam van zulk een pakket doorgaans voor een koper minder een rol speelt dan de inhoud ervan.
              Van mij mogen ze dat gerust een B-pack of bumperpack noemen, maakt niet uit.
              Ik snap alleen het probleem ermee niet als dat M of S of AMG heet, aangezien er mijn inziens nergens de indruk gegeven wordt dat het om een echt performant voertuig gaat.
              Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
              Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
              If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

Ik wist het dat dit een interessant topic ging worden.

Enfin, ik begrijp dat eeuwige geleuter over 'wel willen maar niet kunnen' met een eerder bescheiden motor en een sportief aangeklede auto ook niet. Ik heb een sportpakket met M-logo's op stuur, instaplijsten en pookje. Da's allemaal vanuit de fabriek zo en van buiten staat er nergens een M-logo op. Heb ik dat sportpakket nu gekozen omdat het zo'n stoere naam heeft? Bijlange niet! Van mij had dat ook gewoon sportpakket mogen heten zonder die M-logo's. Maar ja, dat logootje verkoopt goed natuurlijk. Ze hebben groot gelijk bij BMW dat ze 't zo noemen. En draai of keer het hoe je wilt, eentje met sportpakket ziet er een pak beter uit dan eentje zonder. Voor een dikke 4.000 euro hangt je auto iets lager tegen de grond met een wat strakkere vering, krijg je sportiever ogende bumpers, krijg je brede banden, heb je goed zittende en goed uitziende alcantara sportzetels, een dikker stuurwiel en nog wat andere sportief ogende opsmuk. Heb je die opsmuk allemaal nodig? Tuurlijk niet. Buiten de wat strakkere ophanging en de bredere banden, waarvan je nog eens wat kunt genieten als je op een zeldzaam moment nog ergens eens vrije baan hebt, zijn het allemaal nutteloze dingen die sportpakket dingen. Maar nog eens, het ziet er beter uit, altijd, ook in de file. Als ik mijn kar parkeer naast een standaard uitgevoerde E91, voor mij is dat dag en nacht verschil op uiterlijk vlak. En ja, het oog wil ook wat hé. Een 'echte M' kunnen ze ook discreter ogen zoals die nu rondrijden hoor.

Comment

Sommige auto's vind ik alleen maar mooi met M/AMG-pakket. Ik zou bv een E92 niet eens overwegen zonder M-pakket,
                  maar daarom denk ik niet dat ik met een M rijdt. De basismodel vind ik gewoon veel minder. Ik zie nochtans serieus serieus veeeel verschil tussen een E92 met M-pakket en een echte M3..
                  Zelfde voor sommige Mercedes modellen.. soms denk ik dat ze de basismodellen lelijk maken zodat mensen AMG-paketten kopen. Voor S-line zie ik meestal bijna niks van verschil.

Maar AMG en M logo's op gewone modellen vind ik inderdaad komisch.. maar gewoon de bumpers storen mij niet echt, aangezien de echte M's en AMG's toch vaak veel meer verschillend zijn dan de bumpers. (motorkap, zijvleugels, andere achterbumper, remmen, ...)

Ik snap niet waarom M/AMG-pakket bumpers iemand zou storen, iemand die ziet dat het M/AMG-pakket bumpers zijn zou ook wel weten dat een echte M/AMG veel anders is.
                  En als ik een BMW met M-pakket geparkeerd zie zou ik ook niet denken dat hij denkt dat die met een M rijdt.
                  Last edited by ; 03/01/2014, 16:02.

Comment

Ik wil best een sportiever ogende wagen hebben, maar dan zonder de logo's.
                    Hoe minder logo's hoe beter vind ik.

Moest ik het geld hebben:
                    Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                    een e 63 amg in business please, beste van 2 werelden...supermotor en toch geen boy-racer uitzicht
                    +1 laatst naast ene gestaan, waarop mijn passagier vroeg of dat de remschijven niet een beetje groot waren voor een gewone e.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hyy Bekijk Berichten
                      Voor S-line zie ik meestal bijna niks van verschil.
                      Dat komt meestal omdat je bij een ''normale'' S-line pakket geen andere bumpers krijgt. Daarvoor is er het S-Line exterieurpakket.
                      2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                      2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                      2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                        Dat komt meestal omdat je bij een ''normale'' S-line pakket geen andere bumpers krijgt. Daarvoor is er het S-Line exterieurpakket.
                        +1

Comment

Dus even recapituleren...
                          En mercedes C 350 Met AMG pack , een BMW 335i met Mpack en audi A4 met 3.0tfsi met S-line is wel willen maar niet kunnen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hyy Bekijk Berichten
                            Sommige auto's vind ik alleen maar mooi met M/AMG-pakket. Ik zou bv een E92 niet eens overwegen zonder M-pakket,
                            maar daarom denk ik niet dat ik met een M rijdt. De basismodel vind ik gewoon veel minder. Ik zie nochtans serieus serieus veeeel verschil tussen een E92 met M-pakket en een echte M3..
                            Zelfde voor sommige Mercedes modellen.. soms denk ik dat ze de basismodellen lelijk maken zodat mensen AMG-paketten kopen. Voor S-line zie ik meestal bijna niks van verschil.

Maar AMG en M logo's op gewone modellen vind ik inderdaad komisch.. maar gewoon de bumpers storen mij niet echt, aangezien de echte M's en AMG's toch vaak veel meer verschillend zijn dan de bumpers. (motorkap, zijvleugels, andere achterbumper, remmen, ...)

Ik snap niet waarom M/AMG-pakket bumpers iemand zou storen, iemand die ziet dat het M/AMG-pakket bumpers zijn zou ook wel weten dat een echte M/AMG veel anders is.
                            En als ik een BMW met M-pakket geparkeerd zie zou ik ook niet denken dat hij denkt dat die met een M rijdt.
                            Een E92 is wel een geval appart samen met de e93 . Met en zonder mpakket zijn ze knap.
                            Zonder mpakket 19inch ( styling 230 )en verlagen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
                              En mercedes C 350 Met AMG pack , een BMW 335i met Mpack en audi A4 met 3.0tfsi met S-line is wel willen maar niet kunnen?
                              Neen,niet gezegd ook niet,ik heb gezegd dat ik mij kriek lach als er een 318d met een ///Mbadge achteraan en eventueel vooraan in de grille mij passeert met de achterkant vol roet en ledstrips vooraan uit de auto 5 erop ,het is hier serieus uit de context getrokken ,derbij tegen een gecrokyde 335i moet ik mij neerleggen ,maar da's een ander verhaal...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
                                omdat er iemand die mening heeft hoef je dat daarom nog niet als eindconclusie te nemen he
                                persoonlijk vind ik het enkel jammer dat er AMG of M op alles geplakt word om toch maar duidelijk te maken dat het een AMG of M pack is
                                wat niet kan is ///AMG op een C350 of M3 op 335i gaan plakken, je maakt jezelf niet alleen belachlijk maar je beledigd ook de AMG of M variant van de wagen
                                lets have some more member berries

Comment

een c 350 cdi zul je in be vaker zonder amg zien als een 220 cdi

Comment

gelukkig is de wereld groter dan belgie
                                    in de VS zie je ze regelmatig op C300'e en C350's soms zelfs met C63 erbij
                                    lets have some more member berries

Comment

das waar en aan de kust is het tov apen ook een ander verhaal

Comment

Hier in 't dorp rijdt er alvast een C350CDI met AMG pakketje rond. Procentueel bekeken durf ik uw bewering zelfs in twijfel te trekken.

Comment

• dag jakkel

Comment

Working...
                                          X