Mededeling

Collapse
No announcement yet.

S-line, M-pack, AMG -pack en consoorten...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    Ik begrijp het probleem niet onmiddellijk. M sportpakketten worden ontworpen en getekend op de M divisie van BMW. De letter M staat dus niet alleen voor super performante motoren, maar ook voor uiterlijke opsmuk, sportievere onderstellen,... .

Jou onderschrift lezende snap ik wel waarom jij het probleem niet ziet

Comment

• dat er sportieve kits verkocht worden daar heb ik helemaal geen probleem mee
      Maar dat ze dan overal op de auto's M logo's bij plakken of AMG logo's
      Toen ik nog met mijn Fiesta st reed zo eens een 5serie tegengekomen met een M logo achterop en dan een serieus lang gezichten hebben als ze niet kunnen volgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
        Hmm,dus volgende week komt er bij mij een KW v2 onder ,ik zou dan volgens u een badge van KW ophangen,ik dacht het niet
        Is niet af- fabriek, hier kies je bewust om het er op te zetten. En trouwens, we leven in een vrij land.

Als hij oem staat, mogen ze er gerust op. Al wat tuning is... is een vrije keuze.
        Last edited by ; 04/01/2014, 17:29.

Comment

• @ drejek: Die 5 serie had mogelijk alleen maar de ophanging of de bumpers. Maar dat je, je daar moet tegen bewijzen ?
          Een echte M, Amg, ... herken je aan het totaal andere uiterlijk en sound. De badge is dan niet het herkenpunt. De optie's hebben niets met het totaalpakket van het topmodel te maken. Op een echte, moet geen badge staan om hem te herkennen.
          Last edited by ; 04/01/2014, 17:36.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door drejek Bekijk Berichten
            Toen ik nog met mijn Fiesta st reed zo eens een 5serie tegengekomen met een M logo achterop en dan een serieus lang gezichten hebben als ze niet kunnen volgen
            Die ging zonder dat logo op z'n koffer ook een lang gezicht getrokken hebben hoor.

Comment

Die ging zonder dat logo op z'n koffer ook een lang gezicht getrokken hebben hoor.
              Hij was zelfs iets sneller geweest. ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                Hij was zelfs iets sneller geweest. ;-)
                Inderdaad, die onnodige opsmuk bezorgt de auto enkel maar meer gewicht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                  @ drejek: Die 5 serie had mogelijk alleen maar de ophanging of de bumpers. Maar dat je, je daar moet tegen bewijzen ?
                  Een echte M, Amg, ... herken je aan het totaal andere uiterlijk en sound. De badge is dan niet het herkenpunt. De optie's hebben niets met het totaalpakket van het topmodel te maken. Op een echte, moet geen badge staan om hem te herkennen.
                  ik moest me daar helemaal niet tegen bewijzen
                  als zo een 5serie met nep M5 logo's langs je komt staan en nog voor het rood gas aan het geven is, zo van ik ga eens wat laten zien
                  tja dan laat ik me ook wat meeslepen
                  en mijn fiesta was niet super snel maar toch snel genoeg voor zo gevallen :-)

Comment

Inderdaad, die onnodige opsmuk bezorgt de auto enkel maar meer gewicht.

Dat ze daar niet aan gedacht hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door drejek Bekijk Berichten
                      ik moest me daar helemaal niet tegen bewijzen
                      als zo een 5serie met nep M5 logo's langs je komt staan en nog voor het rood gas aan het geven is, zo van ik ga eens wat laten zien
                      tja dan laat ik me ook wat meeslepen
                      en mijn fiesta was niet super snel maar toch snel genoeg voor zo gevallen :-)
                      Wat was het nu? M-logo's of nep M5 logo's?

Comment

• Ik denk dat hier idd m-sport logos en logo's van m3 en m5 door elkaar gegooid worden..?

Sent from my HTC One using Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
                          Ik denk dat hier idd m-sport logos en logo's van m3 en m5 door elkaar gegooid worden..?

Dat was in het begin van dit topic ook al zo.

Comment

Wat was het nu? M-logo's of nep M5 logo's?
                            beide
                            hij had volgens mij een M pakket
                            en vanachter had hij ook nog een M5 logo geplakt

Comment

Euh, begrijpend lezen.

Jij zegt :
                              Hoeveel betalen er nog een auto met hun eigen geld.
                              Ik zeg : elke arbeider... Ik zeg toch niet dat ze het niet kunnen?

Idd verkeerd verbonden .

Comment

Ik denk dat hier idd m-sport logos en logo's van m3 en m5 door elkaar gegooid worden..?

Een 5-reeks met M-logo's én nep M5 logo's. Straf!

Comment

• amen
                                  meer valt er niet te zeggen

Comment

• Volgens het tekstje hier ben je poser als je bvb met een 328i of A4 met bijhorend M/S-Line pretpakketje rondrijdt.
                                    Het is nu ook wel waar dat ze tegenwoordig op elk model van BMW/Merc/Audi een sportpakket voorzien. Van een tweezit coupé tot een logge SUV van 3 ton of hoeveel het ook mag zijn.

Uiteindelijk vind ik dat dat moet kunnen.
                                    Toestanden van M5 badge op een 525d etc oke akkoord... Maar da's ook weer een heel ander uiterste.

Ik rij een benzine BMW 330 met volledig M-pakket af fabriek. Dus interieur en exterieur.
                                    Ik heb maar een paar locaties waar M op staat nl. het stuur, de pook, de instaplijsten en velgen. Wauw.
                                    Voor de rest zijn de bumpers en zijflanken iets anders.
                                    Ophanging is volledig Bilstein dus dat valt al af.

Als ik dat dan zo lees moet deze wagen hier een belediging zijn voor de echte M's? Ocharme dan...

Ik vind dat zo'n pakket zeker geen idiote of nutteloze bijdrage geeft.
                                    En trouwens als ik het op verschillende fora zo bekijk als er gepraat wordt over mogelijke aankoop-verkoop etc...
                                    We hebben toch allemaal graag dat sportgedoe erbij of niet soms?
                                    Er zijn er altijd die dat niet moeten hebben maar dat even buiten beschouwing.
                                    En dat rekenen we graag ook dubbel en dik aan indien we onze met sportpakket uitgeruste wagen willen verkopen? Of ik ben helemaal verkeerd.

Ahja, en dan zeker maar zwijgen over ABT, MTM, AC Schnitzer, Hartge, Brabus,... en alles zeker?
                                    Want dan is het helemaal in orde vermoed ik
                                    Last edited by ; 04/01/2014, 21:37.

Comment

• Nutteloze discussie vind ik.

op een standaard auto -> M3 kleven is not done. Zo ken ik een E39 525d waar achteraan M5 op hangt. Belachelijk gewoonweg...
                                      op een auto met M accessoires of een complete M-tech zie ik het probleem niet dat er een M opstaat. In de jaren 80 werd dit al
                                      gedaan... en alleen is het nu véél populairder geworden.

BMW (Audi, Merc,... idem) heeft met succes een hele marketingwinkel ontworpen rond het lettertje "M". Ik vrees dat er in ons Belgenlandje
                                      niet veel M3, M5,... nog zullen verkocht worden. En geef toe zo een M-tech is visueel toch een meerwaarde voor ons liefhebbers. Een gemiddelde
                                      Belg heeft wellicht nog nooit gehoord van een M tech kit. Waar wij over wakker liggen .

Een gelijkaardige discussie kan je trouwens verder trekken in
                                      - OEM velgen of replica
                                      - motor tunen of af fabriek een zwaardere motorisatie nemen
                                      - wat moet een liefhebber doen die omwille van zijn vele kms een diesel moet kopen maar toch graag de looks van een M ziet?
                                      - sierstukje van de uitlaat wijzigen, compleet andere uitlaat nemen of moet origineel blijven

of zelfs buiten de autosector (met dank aan een paar voorbeelden die ik hier gelezen heb)...
                                      - eten kopen in Lidl/Aldi of bij Delhaize
                                      - een échte Delvaux handtas of een namaak
                                      - ...
                                      The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                      BMW F10 520da 2012
                                      MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                      BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                      Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                                      VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Daarstraks kwam er bij de carwash een nieuwe belg binnengereden met een 3-serie met 2 grote after-market knalpotpijpen en je raadt het al: een M-badge

Comment

Working...
                                        X