Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vandaag een spacegrau f10 gespot met ///M5 badge, de wagen had geen M-pack.
Das echt zo belachelijk, heb er bijna medelijden mee (NOT)😊
Heb es goed moeten lachen, mijn vrouw daarentegen stoort er haar meer aan, ze vind het ni kunnen.
Een paar km verder een echte f10 ///M5 gespot int wit, zalige wagen.
Spijtig dat ze elkaar ni tegenkwamen aan een rood licht ofzo 😁😁
BMW E24 635csi 1985 BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Was een witte f10 M5 met een zwart dak. Gespot omgeving Sint-Pieters-Leeuw.
Een M550d in spacegrau kruis ik regelmatig in Halle.
Nu ik erop begin te kijken kom ik meer en meer van die wannebee's tegen met M5 badge op de kofferklep.
Vanmorgen aan de schoolpoort een e61 M5......zonder V10...😃😃
Laat de mensen toch eens doen.
Als die nu graag een stickerke plakt op zijn auto...
Je kan het ook omdraaien hé.
Waarom kopen mensen een M5? Om van te genieten, of om aan de buren te tonen dat ze een M5 kunnen betalen....
Met dat vermogen kan je op de straat toch niks aan vangen.
Waarom kopen mensen een M5? Om van te genieten, of om aan de buren te tonen dat ze een M5 kunnen betalen....
Met dat vermogen kan je op de straat toch niks aan vangen.
Dat is belachelijk hé, dan kan je alle snellere wagens 'afschaffen' als je zo redeneert.
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Zoals reeds geteld in een ander topic, hou ik hoegenaamd niet van dit soort uitvoeringen.
Voor mij is dit een soort van "willen-maar-niet-kunnen" optie die ze aanbieden.
Eerlijk gezegd vind ik dit een beetje kort door de bocht. Je kan toch niet ontkennen dat vele wagens mooier zijn met zo een 'pack'? Enfin, is subjectief natuurlijk.
Men pa zen CLS is zeer rijkelijk uitgerust, nieuwprijs meer dan 100k. Als ik hem zeg dat het 'willen-maar-niet-kunnen' is, zou ik een klets rond men oren krijgen denk ik LOL.
Was een witte f10 M5 met een zwart dak. Gespot omgeving Sint-Pieters-Leeuw.
Een M550d in spacegrau kruis ik regelmatig in Halle.
Nu ik erop begin te kijken kom ik meer en meer van die wannebee's tegen met M5 badge op de kofferklep.
Vanmorgen aan de schoolpoort een e61 M5......zonder V10...
Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk
Ik kom ze maar héél zelden tegen. Misschien een wannabee regio bij u?
Dat is belachelijk hé, dan kan je alle snellere wagens 'afschaffen' als je zo redeneert.
Het is wat kort door de bocht. Maar ik vind wel dat ie ergens een punt heeft. Als je zo'n echte M hebt dan wil je dat toch eens regelmatig op z'n staart trappen denk ik. Als je niet regelmatig eens 't circuit of kalmere minder verkeersdrukke oorden opzoekt, dan zou ik m'n kas fameus opvreten in zo'n echte M op onze Vlaamse wegennet.
Het is wat kort door de bocht. Maar ik vind wel dat ie ergens een punt heeft. Als je zo'n echte M hebt dan wil je dat toch eens regelmatig op z'n staart trappen denk ik. Als je niet regelmatig eens 't circuit of kalmere minder verkeersdrukke oorden opzoekt, dan zou ik m'n kas fameus opvreten in zo'n echte M op onze Vlaamse wegennet.
Er zijn nog wel wegen waar je dit kan hoor,maar gas geven op een recht stuk kan iedereen ,da's ook 1 van mijn goede voornemens dit jaar ,aan meer trackdays meedoen
Er zijn nog wel wegen waar je dit kan hoor,maar gas geven op een recht stuk kan iedereen ,da's ook 1 van mijn goede voornemens dit jaar ,aan meer trackdays meedoen
Hier in mijn regio alvast niet. Of je moet 's nachts opstaan om te gaan rijden, maar daar heb ik niet meteen zin in. En dan ga je nog mogen gaan oppassen voor de trajectcontroles en flitspalen, want die gaan nooit slapen.
En bochtjes pakken kan ik ook vlot nemen met mijn fantastische perfect uitgebalanceerde ultra sublieme M sportophanging.
Hier in mijn regio alvast niet. Of je moet 's nachts opstaan om te gaan rijden, maar daar heb ik niet meteen zin in. En dan ga je nog mogen gaan oppassen voor de trajectcontroles en flitspalen, want die gaan nooit slapen.
En bochtjes pakken kan ik ook vlot nemen met mijn fantastische perfect uitgebalanceerde ultra sublieme M sportophanging.
kieke!
Plakt er een ///Mbadge op,nog meer gewicht=downforce
Jakkel, je kan ook nog de M Performance ophanging laten steken! Nog beter in de bochten dan de gewone M sportophanging en nog eens 10mm lager! Niets lekkerder dan een 318d die stuiterend over de snelweg raast!
Jakkel, je kan ook nog de M Performance ophanging laten steken! Nog beter in de bochten dan de gewone M sportophanging en nog eens 10mm lager! Niets lekkerder dan een 318d die stuiterend over de snelweg raast!
*bro fist
M Performance ophanging. Da's een goed gedacht! Dan laat ik al die echte M's een poepje ruiken met hun gewone M ophanging!
Comment