Mededeling

Collapse
No announcement yet.

S-line, M-pack, AMG -pack en consoorten...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• S-line, M-pack, AMG -pack en consoorten...

Zoals reeds geteld in een ander topic, hou ik hoegenaamd niet van dit soort uitvoeringen.

Voor mij is dit een soort van "willen-maar-niet-kunnen" optie die ze aanbieden.

Ik zelf heb bij de bestelling van de A5C nooit gevraagd naar een S-line versie, en toch staan die logos op de wagen. Heb dit zelfs al gemeld aan de dealer, en ze gingen nakijken wat er mis is gelopen.

Staat ook nergens op bestelbon of op de factuur.

Wannabees hoef ik niet. Ofwel een echte S of RS maar geen "bijna S".... Vindt ik zelfs belachelijk dat ze zo iets aanbieden bij de verschillende merken.
    Last edited by Utah; 02/01/2014, 11:32.
    “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
    Zoals reeds geteld in een ander topic, hou ik hoegenaamd niet van dit soort uitvoeringen.

Voor mij is dit een soort van "willen-maar-niet-kunnen" optie die ze aanbieden.
    ik beken.

De E is gewoon avantgarde. De S vond ik mooier met AMG pack. De SL vind ik ook mooier met AMG pack.

Ik moet zeggen dat sommige modellen niet staan zonder AMG bumper, andere staan dan weer wel mooier met standaard bumpers. Bij Mercedes en BMW heb ik soms de indruk dat ze met opzet de standaardbumpers minder fraai maken, alsof de wagen zo niet ontworpen is.
    IRIDIUM
    Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
    Helderzienden

Comment

Dat ze andere bumpers en skirts en zo voort aanbieden, tot daar aan toe. Maar noem het dan toch geen AMG, M of S. Persoonlijke keuzes, dat wel, maar doe er dan tenminste dat logo af.
      “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Dit gaat weer een leuk topic worden.

Comment

't is allemaal marketing.
          Als mensen 4000€ willen betalen voor een iets andere look (die amper meer kost in productie), dan ga je dat geld toch niet laten liggen zeker.

Zelf ben ik er ook geen fan van.
          Toppunt zijn eigenlijk de SUV's met een sportpack. Als je een sportief ogende auto wil, begin dan met iets laag te kopen hé.

Comment

Komaan man wat een onzin. Willen maar niet kunnen.

Iedereen maakt toch voor zichzelf uit welke opties hij neemt op z'n auto. En als er iemand is die vindt dat dit de auto mooier maakt is het toch zijn/haar recht dat te doen. Liever zo een pakket af fabriek dan achteraf er een foorkar van te maken.
            Het ziet er beter uit en of dat nu zit op een auto met een plat 1.6 dieselke of een 8L quadroturbo maakt mij niet uit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
              Dit gaat weer een leuk topic worden.
              Het is niet de bedoeling "om het kot in brand te steken", maar eerder een visie, die waarschijnlijk niet door veel mensen wordt ondersteund. Ik droom ook wel van een echte S of RS, maar nu even niet. Eerst nieuwe woning, en dan wil ik kijken of een S5 in de mogelijkheden ligt.

De vermeldingen mogen er dan ook meteen af van mij. Liever "incognito" dan...

Comment

En ik ben niet getrouwd met De Zweed, voor het geval mij daar iemand van verdenkt...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                  Komaan man wat een onzin. Willen maar niet kunnen.

Iedereen maakt toch voor zichzelf uit welke opties hij neemt op z'n auto. En als er iemand is die vindt dat dit de auto mooier maakt is het toch zijn/haar recht dat te doen. Liever zo een pakket af fabriek dan achteraf er een foorkar van te maken.
                  Het ziet er beter uit en of dat nu zit op een auto met een plat 1.6 dieselke of een 8L quadroturbo maakt mij niet uit.
                  Volledig akkoord met je stelling. Auto's zijn er ook om individueel te verfijnen, dmv velgen, carrosserie kits, o.i.d.
                  Maar om dan meteen M3 of M5, of AMG badge op je wagen te gaan kleven, is en blijft voor mij wannabee.

Comment

Denk dat het bij de meeste kunnen, maar niet willen is.
                    Wie wilt dezer dagen nog €2000 jaarlijkse belastingen betalen voor een auto?
                    Laat staan €7000+ BIV.

Btw, het ging toch over het S-line logo?
                    AMG logo enzo is idd dom.

Comment

Volledig akkoord met je stelling. Auto's zijn er ook om individueel te verfijnen, dmv velgen, carrosserie kits, o.i.d.
                      Maar om dan meteen M3 of M5, of AMG badge op je wagen te gaan kleven, is en blijft voor mij wannabee.
                      De 318d met een van de fabriek af M3 badge op de koffer moet ik nog tegenkomen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk Berichten
                        Denk dat het bij de meeste kunnen, maar niet willen is.
                        22222

Comment

Het valt me wel op dat er relatief bekeken minder OPC-lines of R-lines worden verkocht dat hun evenknieënen de AMG, S en M-packs? Ik sluit me ook aan bij de opmerking van ICT design over de standaardbumpers.

Comment

Ik citeer hierbij even onze vriend uit het hoge noorden: " Auto 5 badges"

Comment

Heb jij niet zelf een s line exterieur pakket op je a5 cab? Niks mis met de namen voor deze pakketten imo, zijn vrij logisch.
                              Dat ze er s line, amg, en tegenwoordig ook een m logo bij aanbieden vind ik persoonlijk minder. Maar of het echt willen maar niet kunnen is, dat denk ik niet. (belachelijk is het wel)
                              Last edited by Matt.V; 02/01/2014, 12:29.
                              -

Comment

Er staan S line logos op de A5C. Maar ik heb deze niet gevraagd. Noch heb ik een pakket besteld...

Comment

Ik citeer hierbij even onze vriend uit het hoge noorden: " Auto 5 badges"
                                  Ah zo, ik dacht dat het over de originele fabrieksgemonteerde sportpakketen ging met bijhorende originele logo's... .

Comment

da snap ik dus niet.

dat je een m-pack pakt op je bmw of wat dan ook, dat begrijp ik volledig, standaard zijn die maar "saai".

Maar dat je er dan M3 op plakt langs alle kanten of zo die powerdome motorkap zet op je standaard 3 vind ik er lichtjes over
                                    BMW X5 45e

Comment

Er staan S line logos op de A5C. Maar ik heb deze niet gevraagd. Noch heb ik een pakket besteld...
                                      Pack sport design= s line exterieur pakket, dat heb je toch als ik naar je auto kijk?
                                      -

Comment

ik ben er ook geen fan van. ze zouden het gewoon sport pack moeten noemen en de logo's weglaten.
                                        madam haar BMW 3 heeft zo'n M pack en werkelijk op alles wat je je maar kan inbeelden heeft BMW een M logo geplakt....
                                        nu ja nog erger vind ik de idioten die AMG of M* op hun koffer plakken
                                        lets have some more member berries

Comment

Working...
                                        X