Mededeling

Collapse
No announcement yet.

S-line, M-pack, AMG -pack en consoorten...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk Berichten
    De overheid is U dankbaar.

Mja,is nu eenmaal zo,
    Ik lach me altijd kriek als ik zo een wannabee tegenkom,hier rijdt er zo een E46 320d rond met ///M-badge achteraan en vooraan ledstrips op z'n lichtblokken uit de auto 5,als je dan die kerel ziet uitstappen ,marginaliteit ten top..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
      Ik rij zelf met een S-Line. De reden daarvan was, ik wou een Audi A4 break maar wel een versie die beter rijdt en sportiever aanvoelt dan een ''normale'' Audi A4 maar met een dieselmotor. Ik heb al met een non S-Line gereden en het verschil is enorm. De veel strakkere verlaagde ophanging, de heel goed zittende sportzetels, het 3 spakige sportieve stuur dat heel goed in de hand ligt. Kortom een andere beleving die past bij mijn visie wat autorijden is. Ok de wagen hangt vol logo's, dat hoeft nu niet voor mij en dat neem je erbij.
      Klopt inderdaad, s line ophanging is stugger en veel beter rijden dan de normale vering.

Alles is eigenlijk gewoon kort samengevat veel sportiever, en dit is bij alle merken zo..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk Berichten
        Klopt inderdaad, s line ophanging is stugger en veel beter rijden dan de normale vering.

Alles is eigenlijk gewoon kort samengevat veel sportiever, en dit is bij alle merken zo..
        Veel slechter kan natuurlijk niet met een audi hé!

BMW X5 45e

Comment

Jawel eh.. ne wannabee audi!

Comment

idd

BMW X5 45e

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
              Veel slechter kan natuurlijk niet met een audi hé!

Je hebt nu u zegje kunnen doen... Tevreden?

2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
              2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
              2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

idd

what the......

Sent from my RM-821_eu_croatia_511 using Tapatalk

Comment

Seat Cordoba?

Comment

ah das evenveel VW als audi dus zo schokkend nog niet
                    lets have some more member berries

Comment

Een auto is nog altijd een statussymbool hé... Zeker in het geval van Audi/BMW/MBenz. Ik denk dat veel mensen zo'n pakketten bestellen om zich te onderscheiden van de massa leasingbakken! Het overgrote deel van de tijd zit je IN de auto (en zie je die sportieve bumpers, velgen, spoilers, ... niet), maar de anderen zien het wel.

Voor mezelf: nee bedankt. Dan liever langer sparen en een auto kopen die zijn looks kan vertalen in prestaties.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                        Seat Cordoba?
                        Nenee, Audi Cordoba

Comment

Kan mij ook wel ergens vinden in Utah zijn post.
                          Mijn 330d heeft ook geen M prullen, ik vond dat geen must toen ik deze overnam in 2010. Die wagen heeft een mooie klassieke look op die manier.
                          Echter wel met de sportophanging, sportzetels en sportstuur. Daar heb ik plezier van tijdens het rijden, dat is wat telt, maar ik denk niet dat er ergens een m logo te bespeuren valt.
                          Niet dat het mij verder veel boeit overigens. Ik koop eerst en vooral een motorisatie met de nodige opties die ik wil, de rest van die opsmuk is bijzaak.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                            Dit gaat weer een leuk topic worden.
                            mijn gedacht, bring on the popcorn

Comment

Ik vind de overdreven M gedoe ook echt onoozel tot en met!

Maar als het maar origineel uit fabriek is heb ik er niets op tegen. Dan past alles netjes op elkaar. Zolang het maar niet overdreven is.
                              LED lichtjes onder de lichten, van die aftermarket spul.. Blijf er vanaf! Maakt je auto maar lelijker in mijn ogen.

Comment

Het leven moet toch moeilijk zijn voor wie zich stoort aan de verkeerde badges op auto's. Liefhebbers zien dat toch van ver wanneer zoiets niet klopt?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cooper s Bekijk Berichten
                                  Het leven moet toch moeilijk zijn voor wie zich stoort aan de verkeerde badges op auto's. Liefhebbers zien dat toch van ver wanneer zoiets niet klopt?
                                  Deze mening deel ik ook! Zoiets herken je direct!

Onlangs bij audi ag op cursus geweest en moest bij de s3 berline die nu nog niet uit is herkennen wat er fout was.. verschrikkelijk moeilijk..

De kuip van het reservewiel was anders.. :what::what:
                                  Voor de rest was alles s3..

Comment

Ik heb er enerzijds geen probleem mee maar anderzijds vind ik dat er bij zo'n sportief exterieur pakket toch een minimum aan prestaties en andere opties moet bijzitten.

Als er anderzijds iemand zeer tevreden is met zijn kale 316d M pakket dan is dat zeer goed voor die persoon maar ik erger mij daar niet meer aan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                                      Mja,is nu eenmaal zo,
                                      Ik lach me altijd kriek als ik zo een wannabee tegenkom,hier rijdt er zo een E46 320d rond met ///M-badge achteraan en vooraan ledstrips op z'n lichtblokken uit de auto 5,als je dan die kerel ziet uitstappen ,marginaliteit ten top..
                                      idd

'Krieke' lachen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cooper s Bekijk Berichten
                                        ik stoor me daar ietwat aan ja,maar het leven is voor mij zeker niet moeilijk ,wat wel is , ik heb gespaard tot ik mij een echte kon kopen ipv een 318d met ///Mbadge (want het mag niet teveel verbruiken)en sjinker velgen en een schroefkutje,en dan willen ze een huis kopen en staat hun krel (waar dan al wat ettelijke €'s in gepompt is) "te koop".

Comment

Groot gelijk , koop eerst een huis .

Comment

Working...
                                          X